|
| quote: | Originally posted by dbl
ingen aning... inte ens sett den övre flaskan nångång |
inte så konstigt, de har ju inte bytt än.
jag blev dock tillfrågad igår om vilken som tilltalade mig bäst.
Då svarade jag den övre, eftersom den är mer estetiskt skön att hålla i 
|