Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim Fortuyn: De grootste Nederlander
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Er is niks mis met Nederland, haar cultuur en haar inwoners. Het is het gebrek aan goed leiderschap

Old Post Nov-16-2004 22:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!



Registered: Sep 2004
Location: Planning my revenge......

Pim had niet moeten winnen, onzin. Als ie nog geleefd had, dan had hij vast niet de grootste Nederlander geweest. Maar wordt hij doodgeschoten, dan is 'ie opeens een soort legende/mythe/oppernederlander. Terwijl heel veel mensen het niet met hem eens waren toen hij nog leefde. Nu lopen we allemaal te knikken en quasi-interessant te doen 'Ja. Pim Fortuyn had het altijd bij het goede eind'. Als er over een jaar of 10 weer zo'n verkiezing wordt gehouden is vast Theo van Gogh de Grootste Nederlander.

Het is natuurlijk ronduit beestachtig wat de twee is overkomen, maat het lijkt wel zodra er een kogel/mes aan te pas is gekomen, dat opeens alle beledigingen van beiden aan het adres van diverse bevolkingsgroepen gerechtvaardigd zijn. Dan zijn het opeens de Grote Nederlanders. Persoonlijk vond ik Theo van Gogh een lul, namelijk... En Pim Fortuyn iemand die absoluut niet bij de 'normale' mens stond....

Ik had Willem van Oranje gekozen...waar was NL zonder de Vader des Vaderlands, niet?


___________________

Old Post Nov-16-2004 22:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!



Registered: Aug 2002
Location: Flakkee

Kromme uitslag, zullen volgende keer wel betere kijkcijfers krijgen. Ik denk namelijk dat de teleurstelling van veel mensen (dat is de indruk die ik hier bijv. krijg maar vooral ook uit mijn omgeving) niet opweegt tegen de nieuwsgierigheid van ons volk.


___________________
blaat en nu stampen

Old Post Nov-16-2004 22:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Cosmic
Mensen verhuizen naar het buitenland omdat hier zoveel buitenlanders zijn...


Ja, moelijk te snappen he? Kijk, buitenlanders is een ruim begrip.
En het zijn eigenlijk niet eens buitenlanders, het zijn allochtonen, waarvan nu een ZEER groot gedeelte in NL is geboren. Hokjes.... :S
Maar wie/wat heb je liever naast je wonen: 100 fransen of 100 turken/marokkanen et cetera? Om het heel kort door de bocht te zeggen.
Dus daarom zou je kunnen verhuizen naar een mooi ander land waar dit soort segregatie niet is.

Snappez vous?

Ik had het erover dat HB moest verhuizen


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-17-2004 06:44 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lake10
Senior tranceaddict



Registered: Feb 2001
Location: Trance Heaven

Stond Tiesto overigens ook in de top 100?... Ik kwam wel Borsato tegen (kan het nog gekker?) maar het Tijs niet gezien... En wat betreft de nummer 1, tja... over 50 jaar is ie vast niet meer nummer 1... maar Willem van Oranje had voor mij ook niet gehoeven, dankzij hem zitten we vast aan een waardeloos koningshuis... dus doe mij maar Johan "ieder nadeel heb zijn voordeel"....


___________________

http://www.mattpincer.com

New track: Venice

Old Post Nov-17-2004 20:24 
Click Here to See the Profile for lake10 Click here to Send lake10 a Private Message Visit lake10's homepage! Add lake10 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Volkert is ergste Nederlander geworden...

En Mussert dan?

Old Post Nov-17-2004 20:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun



Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,

vind pim nou ook niet echt de grootste nederlander. hij is misschien wel het begin van de shit van nu.
ik vond antonie van leeuwenhoek wel een beste kerel. de was toch 4e ofzo?

quote:
Ik vond het wel een mooi contrast: Vadertje drees oprichter van de pvda en zorgstelsel <-> achterkleinzoon balletje uit het gooi die niet naar openbare school gaat.


Drees had in 19 zoveel 70 ofzo toch ook zijn pvda lidmaatschap opgezegd? zegt genoeg


quote:
Originally posted by jp
Volkert is ergste Nederlander geworden...



best raar eigenlijk... 'de ergste', dan is pim zeker de minst erge nederlander? volgens mij zijn(waren) ze even erg nederlander


___________________


ta-forum-members midi site

Old Post Nov-17-2004 23:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim Fortuyn: De grootste Nederlander
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMystery Song before Tiesto's Version of Southern Sun [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRainbox - Seed, Scattered (Dub Foundation mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:10.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!