|
| quote: | Originally posted by Trance man
קוראים לטראק של ג'וש ווינק
Higher State Of Consciousness
יש לו את הקטע של ה303 שהווארפ ברוטרס השתמשו ב
We Will Survive
זה היה להיט גדול בתחילת שנות ה90 |
אפרופו
wink - higher state of consciousness
בוים שישי יצאתי להרצליה פיתוח
עם חברים ואני וחבר שלי דיברנו על כל הקטע הזה על העתקות
וסיפרתי לו על השיר הזה
הוא אמר לי שיש עוד אחד כזה בערך...
אוקי נכנסו שנייה חלאיזה קיוסק
ונחשו איזה שיר שמו...?
wink - higher state of consciousness!
חה חה חה 
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!
|