Goeie actie van ID&T! Ik vind het eigenlijk al heel wat dat Mysteryland en Sensation nog uitverkocht raakten van de zomer (hoewel... vakantiegeld misschien). €26 voor een Innercitykaartje is in ieder geval een hele schappelijke prijs
Het wordt alleen wel lastig kiezen zo tussen Exposure en Innercity.
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
Nov-19-2004 15:47
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
mooi, dat het goedkoper wordt, maar ik ga toch naar zabiela :P
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Nov-19-2004 15:56
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
echt super dit!!!
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
Goeie actie inderdaad, ook tof dat hij gewoon zo ruiterlijk durft toe te geven dat ze het het de afgelopen jaren eigenlijk zo uit de hand hebben laten lopen met de toegangsprijzen. Ik hoop dat het signaal ook doorwerkt naar de heren top-dj's en dat hun verdiensten ook omlaag bijgesteld worden, want zij zijn in feite natuurlijk net zo schuldig aan de gestegen prijzen.
Maar wordt inderdaad nu ineens wel erg lastig kiezen tussen Innercity en Exposure....
Nov-19-2004 16:07
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Is Stotterhijn met zijn dure bak tegen een betonnen muur gereden en heeft hij daar hersenschade aan overgehoudenn? Of is hij van de drugs af? Dat hij dit nog uit zijn strot weet te krijgen.
Maargoed, leuke actie of niet, het blijft een kutbedrijf!
Goeie zet van hem om weer effe een positieve draai aan het geheel te geven. Alle zeikerds zullen nu weer zijn hielen likken.
Ik ga niet, ik hou me aan mij principes. Alles wat met ID$T te maken heeft ZUIGT!
___________________
Allemaal gelul!!
Nov-19-2004 16:13
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
Registered: Sep 2001
Location: Tilburg City
Inderdaad coole actie, Respect! Ik denk dat als je nog hier naar toe wil je moet gaan rennen voor een kaartje ik geef het nog anderhalve week en dan is het uitverkocht.
Nov-19-2004 16:13
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
Location: Zwolle, Holland
Oei oei oei, mooie actie dit! Ik had eigenlijk al voor Arise gekozen, maar nu IC zo goedkoop is wordt het toch het overwegen waard!
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
Nov-19-2004 16:24
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Voor dit geld kan je nog wel naar beide ook
Nov-19-2004 16:40
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by @win
Oei oei oei, mooie actie dit! Ik had eigenlijk al voor Arise gekozen, maar nu IC zo goedkoop is wordt het toch het overwegen waard!
achman, lafaard! Ga dan naar Arise. Jij laat je ook makkelijk omlullen door een afzetter!
___________________
Allemaal gelul!!
Nov-19-2004 16:43
Magic83
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: Holland
JEZUS, ik denk wat is dit voor misselijk grap. Maar dit is wel heel ernstig zeg Dat zo'n dat bij id-t gewoon door kunnen hebben Die verdere prijsverlaging volgend jaar moet ik nog zien, maar dit is echt het (hoeveelste?) wereldwonder en ik ga nu opzeker
Nov-19-2004 17:25
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
Location: Zwolle, Holland
quote:
Originally posted by New Wave
achman, lafaard! Ga dan naar Arise. Jij laat je ook makkelijk omlullen door een afzetter!
Zeg ik heb ook vrienden die nog niet weten waar ze heen willen en maar geld hebben voor 1 van de 2. Ik moet ook nog twee weken naar Vietnam in de kerstvakantie. Das allemaal niet gratis...
En ik twijfel al langer over dit geheel, het is alleen wel een extra argument voor IC. En Duncan is een held. Hij heeft het id-t forum gesloten, waardoor we nu met de oude forummers een veel beter forum hebben
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
Nov-19-2004 17:44
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by @win
Zeg ik heb ook vrienden die nog niet weten waar ze heen willen en maar geld hebben voor 1 van de 2. Ik moet ook nog twee weken naar Vietnam in de kerstvakantie. Das allemaal niet gratis...
En ik twijfel al langer over dit geheel, het is alleen wel een extra argument voor IC. En Duncan is een held. Hij heeft het id-t forum gesloten, waardoor we nu met de oude forummers een veel beter forum hebben
Ben jij een oud ID&T forummer?!?! OPROTTEN JIJ! We moeten jouw soort hier niet! Alles wat met ID$T te maken heeft moet uitgeroeit worden!
De kakkerlakken van de samenleving!!!