Originally posted by nwopper
...dan doen mijn voeten zeer, mijn haren zijn plakkerig, er hangt zo'n vies zoetig geurtje om me heen en ik voel me dood en heb enorme honger...
Zo'n Breezer moet ook in je MOND. Niet in je haren. Scheelt misschien ook weer in de honger, want van die zoete crap word je zo misselijk dat je de eerste tijd toch niks naar binnen wil werken.
Meestal moet ik zeer lang reizen voordat ik eindelijk thui sben.
Ik ben 1 keer weze afteren na mijn eerste nexusfeest. Zijn we met een ander klein onbekend groepje tot in de middag koffie weze drinken. Tot een uurtje of 13:00.
tegenwoordig ga ik nooit meer afteren omdat ik nooit meer naar feesten ga Laatste keer afteren was trouwens bij Theesaus na Awa fes Dat was ook wel gezellig
Nov-22-2004 14:30
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Whehehe Ei, wat was dat gaar daaro Was dat niet tankstation Wous ofzo Heb met echt kapot gelachten daaro
Is dat nog steeds ritueel om op elk station het meest ranzigste te halen?
Nov-22-2004 14:39
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Mwoah, meestal niet! Tussenstop bij tankstation; sandwich bacon-ei, chocomel, Pringles Hot&Spicy naar binnenwerken en dan lekker slapen!
Nov-22-2004 17:03
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
ik snap dat niet... echt, het afteren maakt het feesten juist zo leuk! maar goed, ik ga dan ook niet naar grote feesten, dat zal het verschil wel zijn ofzo.
Nov-22-2004 18:45
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Als ik de hele nacht (puur natuur) heb gefeest, dan trek ik het echt niet meer om nog te gaan 'afteren' hoor! Zodra ik mijn ene been niet meer voor de andere kan zetten en mijn ogen bijna dicht vallen, verlang ik echt wel naar mijn bedje!!
Nov-22-2004 18:56
NoisyNeil
orangensfat
Registered: Feb 2004
Nooit.
De eerste beste vreettent in, eventjes wat vette snacks wegwerken richting huis en pitten maar... om 7 uur 's ochtends heb ik echt geen trek meer in nog meer feesten (in het geval van een groot feest)
Soms duurt een feest ofzo maar tot 5 uur, dan wil ik nog wel eens een kroeg ofzo induiken. Maar meeste zijn tot 7 uur, nee... dan heb ik echt geen fut meer hoor!
Mat Zo - Default [Anjunabeats]
Nov-22-2004 18:57
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
Ik moet bijna altijd nog 1,5 uur met de trein, voor ik dan per ongeluk in de juiste trein gestapt ben (neem meestal gewoon een gele) en ben aangekomen in m,n woonplaats moet ik eerst nog vanaf het station naar huis lopen met m,n zatte kop na een paar sausijzebroodjes en chocolademelk ofzo kom ik dan vaak toch thuis op de bank terecht waar ik in slaap val bij die stomme belspelletjes van rtl4 en rond een uur of 3 weer wakker wordt.
Nee, afteren is nix voor mij
Nov-22-2004 18:59
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
kan me voorstellen als je 1,5 uur met het openbaar vervoer moet. dan zou ik het ook echt niet doen. bah...
Nov-22-2004 19:41
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Eye-Riz
altijd lekker thuis chillen met je vrienden, soms nog bijna leuker dan het feestje waar je bent geweest
Zekers! Wij hebben wel wat knotsgekke malle aftertjes gehad die langer in het geheugen gegrift staan dat het feest zelf. Te veel zuipen icm met feesten tot 7 uur is naar mijn ervaring echter dodelijk voor een after.
Nov-22-2004 20:19
Original
Brothers....& Sisters
Registered: Jan 2003
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Zekers! Wij hebben wel wat knotsgekke malle aftertjes gehad die langer in het geheugen gegrift staan dat het feest zelf.
Op de afters maak ik altijd de leukste dingen mee, komt soms ook omdat er mensen van verschillende feesten naar de zelfde after komen.
En zoals andere al hebben gezegt, soms is de after nog leuker dan het feest zelf.(en soms duurt ie ook langer dan het feest zelf )
Ik after trouwens mischien 1x in de 2 maanden ofzo, best netjes toch
En afteren hoeft niet altijd met drugs... kan ook met een sloot cola/kofie en een pak brinta.
Nov-22-2004 21:45
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by Freezel
Is dat nog steeds ritueel om op elk station het meest ranzigste te halen?
Hehehe, ja maar alleen voor Flow Heb m laatst weer Wasa gevoerd