Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Breinbrekers
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

die underscores horen waarschijnlijk bij de opbouw van het spel, maar je moet ze laten staan. Dat staat trouwens ook keurig netjes uitgelegd onder die vierkantjes rechtsboven (niet bang zijn om daar op te klikken ).

Hard = goed

Old Post Nov-21-2004 17:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
octaaf
Junior tranceaddict

Registered: Jan 2004
puzzel

Kan iemand mij een hind geven over puzzel 1-3 met die som 7+1=5-1..
Ik snap daar niets van

Old Post Nov-21-2004 17:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for octaaf Click here to Send octaaf a Private Message Add octaaf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
die underscores horen waarschijnlijk bij de opbouw van het spel, maar je moet ze laten staan. Dat staat trouwens ook keurig netjes uitgelegd onder die vierkantjes rechtsboven (niet bang zijn om daar op te klikken ).

dom dom inderdaad, niet gelezen nog... thx
daarmee wel de 1e puzzel opgelost

Old Post Nov-21-2004 17:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by octaaf
Kan iemand mij een hind geven over puzzel 1-3 met die som 7+1=5-1..
Ik snap daar niets van

Je moet ff wat omdraaien (letterlijk)

Old Post Nov-21-2004 17:59 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
octaaf
Junior tranceaddict

Hell yeah , ik snap dit niet echt. Misschien ligt het aan de zondag, maar in welk opzicht moet ik draaien

Old Post Nov-21-2004 18:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for octaaf Click here to Send octaaf a Private Message Add octaaf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

Joo Octaaf, ook weer eens posten

Ik weet het antwoord van vraa 1.2 (dankzij Octaaf ) maar waar haal je dat dan uit die tekst?? Want heb hem van die hint: Het zit in de pap..

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Nov-21-2004 18:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

ben ook bij 1.3 maar best pittig. door hints ben ik eer gekomen. pff kansloos bezig dus. Ben hier ook eigenlijk te ongeduldig voor.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Nov-21-2004 18:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
octaaf
Junior tranceaddict

RemyD door welke hind ben je er achter gekomen bij 1-3???? want die hind van omdraaien snap ik niet

Old Post Nov-21-2004 19:17  Netherlands
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
RemyD door welke hind ben je er achter gekomen bij 1-3???? want die hind van omdraaien snap ik niet

mijn hint is echt om goed te lezen. Want kijk in mijn post staat dus dat ik er gekomen ben. Maar niet dat ik er voorbij ben. hahaha ik zit dus ook nog te puzzelen. Maar ga zo toch echt terug naar Halo 2 want das meer mijn ding.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Nov-21-2004 19:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003

gaat nu toch lekker, btje logisch nadenken en je komt een heel end
1.6 dus al

Old Post Nov-21-2004 20:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Ik ben te brak om bij 1.6 fatsoenlijk na te denken. 1.5 zat ik zelf al in de richting van de hint te kijken maar ik had de uitvoering er van steeds verkeerd .

Hard = goed

Old Post Nov-21-2004 21:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

quote:

gewoon een getal letterlijk omdraaien (dus op zn kop zette) en dan van de ene naar de andere kant zetten. het is geen wiskunde ofzo. je mag alles aan elkaar zette en plakke totdat er een leuke som uitkomt.

ik vond em ook best ver gezocht

ta-forum-members midi site

Old Post Nov-22-2004 10:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Breinbrekers
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProgressive-Trance track ' 97 [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAR52 - "Timegate" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:00.

Forum Rules: