Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Mag is dissing Dj Tiesto
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sndh
'dispels & contradicts'

Registered: May 2003

Misschien is het wel een lage reactie van Dj Mag, maar hoe zouden zij hun ongenoegen anders moeten uiten? Ik kan me er best wat bij voorstellen. In de hype die zich al tijden rond meneer verwest en zijn commerciele circus afspeeld, vind ik het prima om ook eens wat tegengas te geven. Als zij er niets over het niet verschijnen zouden zeggen, wie zou dat dan wel?
Bovendien, deze vrijheid hebben ze. Je kan je afvragen of het nu wel zo verstandig is om zo de aanval in te zetten, maar aan de andere kant, laten we niet blind varen op deze aanval, tiesto die niet op komt dagen en dat enkele uren van te voren meldt, dat is ook laag. Denk even, je hebt het belangrijkste feest van het jaar voor het bedrijf georganiseerd, met tiesto die echt niet goedkoop is, en meneer komt gewoon niet. Daar sta je dan, met een zaal voor bimbo's die weten dat tijs achter de coulissen moet staan. En hij staat er niet.
Ik kan me goed voorstellen dat je dan je ongenoegen uit.
Ik weet niet in welke vorm dit artikel staat, als artikel, column, oid, maar als we tegenwoordig toch zo'n hoge pet op hebben van persoonlijke meningen, en dit vertolkt de mening van Dj Mag, dan laat je ze toch lekker?
NU weten we ook weer hoe het zat met tiesto en het circus...

Bovendien, als je HBtje aanvalt op zijn mening, de discussie wilt aangaan, doe dat dan wat genuanceerder dan blaat te roepen. Als je iets laags veroordeeld is het niet de bedoeling je nog lager op te stellen.

Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

Old Post Nov-21-2004 10:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by HBtje
concertje hier concertje daar, zo blij doen omdat ie de games mag openen met zn hitjes, staat ie daar met zn big smile, terwijl nog altijd de meeste sporters geen idee hebben wat ie nu aan het doen is, en vervolgens niet komen op de uitreiking van de prijs die mede er voor heeft gezorgd dat hij 'de beste dj van de wereld' genoemd wordt.. haha laat me niet lachen... gaat echt nergens over

1: wat is er arrogant aan draaien voor 25 000 man?
2: uitgenodigd worden om de games te openen is een eer. En het lijkt me dan ook logisch dat ie dat dan met een smile doet. Het is geen PVD die er als een saggereinige kut/zoutzak erbij staat.
3: Dus hij is arrogant/naast zijn schoenen gaan lopen omdat de sporters niet weten wat ie aan het doen is?
4: DJ MagUitreiking: DJMAG wist dat ie 2 concerten zou doen en ze wisten dus donders goed dat er mogelijkheid was dat hij niet zou komen. Dat tiesto voor zijn concert kiest i.p.v die prijs is juist een teken dat ie niet alleen voor de eer gaat aangezien als hij zijn ego had willen strelen gewoon die prijs zou opgehaald hebben.

Old Post Nov-21-2004 11:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

En als DJ Mag het echt zo heeft gehad met Tiėsto had die kerel van dat blad ook niet de award naar Arnhem moeten brengen.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Nov-21-2004 11:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Kan me herinneren dat Paul van Dyk ook niet zo'n brandschone 'opdaag'-percentage heeft

Old Post Nov-21-2004 12:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Chicane
Kan me herinneren dat Paul van Dyk ook niet zo'n brandschone 'opdaag'-percentage heeft

Das alleen alsie in Den Haag draait

Down-Under was da bomb

Old Post Nov-21-2004 12:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Als Tiesto nu een beetje ballen heeft zegt ie gewoon tegen dj mag van ja jongens ik doe volgend jaar niet meer mee aan jullie kutpoll want die stelt toch geen reet voor

Old Post Nov-21-2004 13:50 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

De vraag is dan: wil Tiesto zich echt concentreren op z'n werk of is hij de (media)aandacht zat en zie hij dit slechts als een noodzakelijk kwaad voor z'n imago.

Tiesto heeft een maand de tijd gehad om het concert voor te bereiden. Hij wist ook dat de awarduitreiking eraan kwam en deze zou gaan winnen. De DJ Mag verkiezing is een publieksprijs, als je dan niet komt opdagen kan dat gezien worden als minachting tegenover je (Engelse) fans. Aan de andere kant werd de uitreiking gedaan op TIC, waar 25000 fans aanwezig waren.

Op de Dutch DJ Awards (op een woensdag) kwam Tiesto wel opdagen, zei 2 woorden en was toen weer weg. Armin bleef gezellig rondhangen en nam nog een drankje...

Old Post Nov-21-2004 14:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by sndh
Bovendien, als je HBtje aanvalt op zijn mening, de discussie wilt aangaan, doe dat dan wat genuanceerder dan blaat te roepen. Als je iets laags veroordeeld is het niet de bedoeling je nog lager op te stellen.

Blaaaat!
Heel genuanceerd, want iedereen weet wat ermee wordt bedoeld.
En ten tweede, als ik net van 21:00 uur ot 07:00 uur aan het werk ben geweest en nog moet gaan slapen, KAN het zijn dat ik niet zo genuanceerd ben, dus oordeel zelf ook niet zo snel. Ik wil de discussie helemaal niet aangaan, want zijn reply slaat als een kut op een varken.
quote:
Originally posted by HBtje
van jouw word ik ook echt moe hier... gedraag je ns een keer zoals je irl ook doet man kleuter

met recht TA-nerd 2004 dus

Ach gossie jochie, omdat er toevallig een poll is met 4 mogelijkheden, en dat ik daar als n3rd uitkom, wil niet zeggen dat jij nog steeds de echt grootste nerd hier bent HB. Maak je geen illusies en haal je geen grootheidswaanzin op de hals.

Old Post Nov-21-2004 15:05 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

HB , je bent echt een kneus.

Tiesto heeft een druk leven van hier tot tokio. Die gast wordt overal uitgenodigt en kan gewoon niet overal tegelijk zijn. Als jij zijn dingen kan doen dan wil je dat maar al te graag.
Als hij de keuze maakt om zijn feest in goede banen te leiden dan is dat voor hem op dat moment het belangrijkst. Hij is totaal niet arrogant en is zeer koppiekoppie. Hij kiest uit wat voor hem het belangrijkste is. Het enige wat de klant te bepalen heeft is of hij naar zijn sets gaat ja of nee. Ik heb een avonden met hem gedraait (camera) en heeft zelfs zijn set in Pacha Spanje uitgesteld omdat ik later kwam. Dat is pas rekening houden met mensen en beleeft zijn. Hij denkt niet constant aan zichzelf en houd zeer rekening met mensen om zich heen. Hij heeft geen grote bek als vele andere.
Als iedereen hem maar wilt zien en hij naar iedereen zou gaan dan kan je binne de kortste keren een burn out krijgen. Het is passen en meten in een druk leven. Hij kiest zelf de weg van zijn beroep en dat laat hij niet door derden als de DJ Mag beinvloeden.
Het enige wat jij bent is een jaloerse rukker.

Old Post Nov-21-2004 15:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe

en dat ik daar als n3rd uitkom, wil niet zeggen dat jij nog steeds de echt grootste nerd hier bent HB.

Naar mijn mening staat hornybjornie maar een klein beetje op je voor hoor Bram.

Even nerdish dus eigenlijk

Old Post Nov-21-2004 15:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sndh
'dispels & contradicts'

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by SnuggLe
als ik net van 21:00 uur ot 07:00 uur aan het werk ben geweest en nog moet gaan slapen, KAN het zijn dat ik niet zo genuanceerd ben.

dan moet je niet zo wild afteren...nerd

Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

Old Post Nov-21-2004 16:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Jappio
Naar mijn mening staat hornybjornie maar een klein beetje op je voor hoor Bram.

Even nerdish dus eigenlijk

Tis mooi met jou Jasper Iemand zei me net op MSN van "Mooi die Jappi0, hij stookt altijd wel, maar mengt zich NOOIT inhoudelijk in discussies. Oftewel: daar heb je ook geen fuck aan en gewoon niet op reageren"

Dus bij deze:
lekker belangrijk .com Hoby

quote:
Originally posted by sndh
dan moet je niet zo wild afteren...nerd

Oke, speciaal voor jou:
Blaaaaaaaaaaaaat!
Snap je hele reactie niet, want d'r zijn 100 van dit soort replies wekelijks, en jij bent ineens op je pikkie getrapt van die van mij? Want dacht je van "Doe eens effe normaal! " bij het minste of het geringste (wat overigens een volstrekt goede reply is)? Dat is precies hetzelfde met meer woorden. Wake up, het is internet, jij ziet niet wat iemand bedoeld aan de hand van een paar letters, meneer de N.E.R.D.

Last edited by SnuggLe on Nov-21-2004 at 16:24

Old Post Nov-21-2004 16:19 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Mag is dissing Dj Tiesto
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome song please help to id! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStarsign - "Taurus" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:53.

Forum Rules: