|
Misschien is het wel een lage reactie van Dj Mag, maar hoe zouden zij hun ongenoegen anders moeten uiten? Ik kan me er best wat bij voorstellen. In de hype die zich al tijden rond meneer verwest en zijn commerciele circus afspeeld, vind ik het prima om ook eens wat tegengas te geven. Als zij er niets over het niet verschijnen zouden zeggen, wie zou dat dan wel?
Bovendien, deze vrijheid hebben ze. Je kan je afvragen of het nu wel zo verstandig is om zo de aanval in te zetten, maar aan de andere kant, laten we niet blind varen op deze aanval, tiesto die niet op komt dagen en dat enkele uren van te voren meldt, dat is ook laag. Denk even, je hebt het belangrijkste feest van het jaar voor het bedrijf georganiseerd, met tiesto die echt niet goedkoop is, en meneer komt gewoon niet. Daar sta je dan, met een zaal voor bimbo's die weten dat tijs achter de coulissen moet staan. En hij staat er niet.
Ik kan me goed voorstellen dat je dan je ongenoegen uit.
Ik weet niet in welke vorm dit artikel staat, als artikel, column, oid, maar als we tegenwoordig toch zo'n hoge pet op hebben van persoonlijke meningen, en dit vertolkt de mening van Dj Mag, dan laat je ze toch lekker?
NU weten we ook weer hoe het zat met tiesto en het circus...
Bovendien, als je HBtje aanvalt op zijn mening, de discussie wilt aangaan, doe dat dan wat genuanceerder dan blaat te roepen. Als je iets laags veroordeeld is het niet de bedoeling je nog lager op te stellen.

|