quote:Originally posted by HiGH_NrG 2,17! whaha serieus???
___________________ Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
Wat is iedereen hier groot, kom ik met me 1.78 aan als onderdeurtje.
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by TranceFool whaha serieus??? Bijna wel...
Ja, t zal nie veel schelen Ik voel me nog een klein ventje naast die kerel met me 1.96
Ik denk dat High-Nrg en ik niet veel schelen.
___________________
Zit er Pokon in het leidingwater of zo?
Is altijd weer een zware belasting voor de nekspieren om die kop van mij zover achterover te trekken zodat ik basvh en hoognrg aan kan kijken !
___________________ Progressive Hard = goed
quote:Originally posted by MaGiK54 Wat is iedereen hier groot, kom ik met me 1.78 aan als onderdeurtje. hoi zullen wij dan maar een kleine mensen club beginnen? 2.17.. jesus
quote:Originally posted by Esrem Mag ik meedoen aan de competitie voor de grootste NL-TA vrouw:P? 1.82m je wint het in ieder geval van mij, ik ben 1.78
quote:Originally posted by eieregooie Ja, t zal nie veel schelen Ik voel me nog een klein ventje naast die kerel met me 1.96 ik zie je niet als klein ventje hoor
1.96 volgens mij of 2 cm minder of zo.
quote:Originally posted by robin 2.17.. jesus 2.17 was een geintje hoor. Of High-NRG moet de laatste keer dat ik hem zag 15 cm gegroeid zijn.
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA