Registered: Mar 2003
Location: Leeuwarden, Holland
ach wie er dan ook 'wint'.... het is toch allemaal voor de grap
maar wel opvallend dat Snuggle al lange tijd niet online is geweest hier
___________________
Nov-22-2004 22:01
Magicbas
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Ergens in Amstelveen
Heb ook maar even gestemt
___________________
Floating on the clouds abovE
Has anyone seen my mp3 collection? I seem to have lost them while formatting the wrong partition
Top 5:
Verge - One Day Later
Algarve - Sea Shore (Sturmkraft Remix)
Absolute - Day Dream (Original & Re-Riff mix)
Phoenixstar - The Example 60 (Ronski Speed Remix)
UKNY Connection - Amsterdam (Filo & Peri Remix)
Nov-22-2004 23:15
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by HBtje
maar wel opvallend dat Snuggle al lange tijd niet online is geweest hier
Na het zien van het filmpie van JP durftie niet meer
___________________
Down-Under was da bomb
Nov-23-2004 07:23
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Een gedeelde 3e plaats met Websley en New Wave is toch niet slecht
Nov-23-2004 15:30
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by jp
Een gedeelde 3e plaats met Websley en New Wave is toch niet slecht
Hebben we effe goed gedaan knul
___________________
Allemaal gelul!!
Nov-23-2004 17:15
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by jp
Een gedeelde 3e plaats met Websley en New Wave is toch niet slecht
Op dit moment ben je allee derde
___________________
Down-Under was da bomb
Nov-24-2004 06:17
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Met m'n bemoeizucht, rare uitspraken, vervelende grapjes en ander gespam had ik toch minstens 2e moeten staan. Maar goed, Hoge Bomen vangen meer wind
Nov-24-2004 15:59
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
Hbtjeeeezus
natuuurlijk bovenaan! het enige wat ik tegen die gozer te zeggen heb is:
Doe eens ff normaal zeg!
En Brammetje is goede tweede! wat een uitspraken deze gozert toch doet, niet normaal.. als het een zeehond was, was hij al lang dood geknuppeld
___________________
Nov-24-2004 16:13
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
#schop#
Snuggle heeft het nog niet in zijn signature staan
___________________
Down-Under was da bomb
Dec-24-2004 00:12
websley
Senior tranceaddikt
Registered: Apr 2004
Location: Helmond
Ik sta helemaal onderaan?
Ik win TOCH wel
Dec-28-2004 14:31
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Fijn om te zien dat jij het zo goed doet als relatief nieuwkomer