Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sfeer!
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hydra
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

Als we mekaar meer willen tegenkomen (lijkt me wel leuk) dan heb ik hier een ideetje. We maken vanaf nu voor elk weekend een thread aan. Bv "Weekend 27 Oktober" en daar post iedereen gewoon in waar hij naartoe gaat die zaterdag (of vrijdag natuurlijk). Voor locale café's is het natuurlijk niet handig, maar wél voor discotheken en events.
Wat denken jullie?

Old Post Nov-22-2004 15:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Hydra Click here to Send Hydra a Private Message Add Hydra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Hydra
Als we mekaar meer willen tegenkomen (lijkt me wel leuk) dan heb ik hier een ideetje. We maken vanaf nu voor elk weekend een thread aan. Bv "Weekend 27 Oktober" en daar post iedereen gewoon in waar hij naartoe gaat die zaterdag (of vrijdag natuurlijk). Voor locale café's is het natuurlijk niet handig, maar wél voor discotheken en events.
Wat denken jullie?

vind ik zeker geen slecht idee, over het algemeen heb ik zelfs de indruk dat de beta's niet echt wekelijkse uitgaanders zijn, en nauwelijks discotheken bezoeken. Doen dus hydra!

Old Post Nov-22-2004 16:21  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by djcresto
ei wij wisten niets van die meeting op trance.nu af Bovendien draaide niklas harding toen net een magistraal setje.

ik wist er wel vanaf, maar ik kon het Niklas niet aandoen te vertrekken.. stel dat wij ook gingen, draaide hij voor een compleet lege zaal.

dat brengt me eigenlijk bij het initiële topic.. met BeTA's is er altijd sfeer op een feest. hoe weinig volk er ook is (cfr. Second Sun, T.nu), er wordt altijd duchtig gefeest. daar ben ik dit forum zeer dankbaar voor, want ik begon me serieus te vervelen.. elke keer dezelfde danscafé's en zo. en toen plots ging een nieuwe wereld voor me open.. mocht je me twee jaar geleden gevraagd hebben: "gaan we volgende week uit in Den Haag?", ik zou de persoon in kwestie gek verklaard hebben.

heb al veel mooie momenten beleefd dankzij TA

Old Post Nov-22-2004 16:31  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by TOR
met BeTA's is er altijd sfeer op een feest. hoe weinig volk er ook is (cfr. Second Sun, T.nu), er wordt altijd duchtig gefeest. daar ben ik dit forum zeer dankbaar voor, want ik begon me serieus te vervelen.. elke keer dezelfde danscafé's en zo. en toen plots ging een nieuwe wereld voor me open.. mocht je me twee jaar geleden gevraagd hebben: "gaan we volgende week uit in Den Haag?", ik zou de persoon in kwestie gek verklaard hebben.

heb al veel mooie momenten beleefd dankzij TA

Een dikke vette word!

Old Post Nov-22-2004 16:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hydra
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by djcresto
vind ik zeker geen slecht idee, over het algemeen heb ik zelfs de indruk dat de beta's niet echt wekelijkse uitgaanders zijn, en nauwelijks discotheken bezoeken. Doen dus hydra!

Daar zullen we dan eens verandering in brengen hé! Maar ik kan het goed geloven... Ik ken ook weinig mensen die wekelijks naar een discotheek gaan. Gelukkig ken ik er een paar en toevallig zijn het mijn vrienden
Met die thread zouden we wat meer beta's bijeen krijgen in het weekend... In ieder geval... Ik open later deze week nog "Weekend 27/10"

Old Post Nov-22-2004 16:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Hydra Click here to Send Hydra a Private Message Add Hydra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Buoyant
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het echt zo verschrikkelijk slecht gaat de laatste tijd, ik kom hier zelf nu ook niet meer zo vaak, omdat alles lezen opzich ook veel te veel tijd kost en sommige dingen mij gewoon niet interesseren van wat hier staat, dus die lees ik dan ook niet. Ik ga dan ook nie die thread volspammen met te zeggen dat ik maar het niks vind. Zoals al reeds gezegd is moet je idd ook soms ff nadenken of het nie te veel offtopic gaat vind ik, maar daar is iedereen natuurlijk vrij in. Tis maar wat ge zelf wil.

Verder heb ik hier ook nog maar een Thread of 3 zelf gestart, waarvan der nie eens eentje met trance te maken had, maar het lijkt me een beetje cru om dan iemand kwalijk te nemen dat hij te weinig initiatief neem, toch ???

Iedereen is toch vrij in wat hij hier doet of laat.
Het lijkt wel of sommige denken dat je hier moet posten, dat we tot op een bepaald niveau actief MOETEN blijven, maar tis toch nog altijd een vrije keuze om hier te komen, dus waar maken we ons dan druk over????

alle tis maar wat mijn gevoel zegt eh,volgens mij moeten we gewoon allemaal relaxed verder doen zoals we bezig zijn en dan komt alles wel weer goed al dan niet, want ik snap het hele eieren eten op dit moment niet maar misschien komt dat omdat ik door al die bomen het bos niet meer kan zien en deze pot is daar ergens zijn zwarte ketel kwijt dus het enige wat ik voorlopig kan doen is proberen die kat daarboven een beetje aan te kijken, tot ze er uit komt.

hehe lol. (vergeet de aap niet die uit de mouw moet komen)
akkoord btw. Het is hier mss wat stil en saai de laatste tijd (hoewel het de laatste dagen trug ok is), maar dat waait allemaal over...
'al die mensen die constant kritiek geven' heb ik eerlijk gezegd nog niet zien rondlopen hoor. (en als het hier erg is, check dan maar de ander fora)

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Nov-22-2004 16:51  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

er is zelfs zoveel sfeer hier dat er momenteel 12 beta's het forum aan het lezen zijn. Whoehoe een nieuw record?

Old Post Nov-22-2004 16:57  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

ff mijn gedacht hier over: Ik heb TA een paar maand geleden ontdekt en het viel me onmiddellijk op dat er hier een toffe sfeer hangde. Nu vandaag vind ik dit nog altijd een leuk forum. Je kan hier op je gemak over iets praten, je wordt niet aangevallen, alles verloopt hier vredig, ... Terwijl je op andere forums altijd moet opletten wat je zegt want je wordt bijna altijd aangevallen, ze accepteren je mening niet, ze vinden je favo lied niet goed enzo ...

De mensen die hier opzitten zijn ook wel allemaal toffe gasten en meiskes Ik ken jullie wel alleen maar van hier op het forum en ik hoop hier zo vlug mogelijk verandering in te brengen. Jedi heb ik al in het echt ontmoet en daar heb ik geen spijt van Met de rest wil ik ook wel eens ontmoeten op een fuif ofzo, wel ben ik een verlegen jongetje Maar ik heb al van andere mensen gehoord dat jullie niet bijten hihi

Kortom het is hier leuk vertoeven en ik hoop dat ik in de toekomst jullie eens tegen kom

Old Post Nov-22-2004 17:18  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

quote:
Originally posted by FUSyke
ff mijn gedacht hier over: Ik heb TA een paar maand geleden ontdekt en het viel me onmiddellijk op dat er hier een toffe sfeer hangde.

't is HING joenge, leert spellen verdoemme

j/k

Ge hebt gelijk, ik vind da hier echt wel een goeie sfeer hangt tov andere forums. En ik heb goei vrienden ontmoet via dit forum.

Old Post Nov-22-2004 17:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by Xilver
't is HING joenge, leert spellen verdoemme

j/k

Ge hebt gelijk, ik vind da hier echt wel een goeie sfeer hangt tov andere forums. En ik heb goei vrienden ontmoet via dit forum.

Mja mijn spelling *schaamt zich*Een groot probleem ma kprobeer er aan te werken

Old Post Nov-22-2004 17:23  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Hehe, twas mor e graptje e pol, kwou efkes voos dien op die "ge word niet aangevallen, mensen accepteren u"

Old Post Nov-22-2004 17:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Godverdomme, via een hotkey mijn mooie lange post uitgewist voor ik ze kon posten.....*weent*

ok 2de poging...hier gaan we dan....nog ff bekomen van mijn schok...ja..en nu

Ja ik mijd iedereen hier dus als de pest, ik wil echt niet als BETA-geascosieerd worden, op AiB deed ik het maar omdat ik niemand anders had om me naartoe tegaan...maar dat wisten jullie al hé

FF serieus. Ik zou graag wat meer BETA stuff doen, uit armoei doe ik mijn T-shirt aan om naar "zwarte" fuiven te gaan en ik out mij ook overal als trotse BETA . De volgende 3-4 maanden zal het er niet op beteren evenant ik VDAB Opleiding combineer met een Studentenjob, dus van vrijetijd schiet er niet veel over

Ivm de sfeer. Ik denk gewoon dat de Oh-My-Fucking-God-This-Is-Prozac-In-Übernew-Messageboard-vorm een beetje weg is. Mensen kennnen elkaar beter, schieten beter met sommige better op dan met andere. Als de sfeer verziekt zou zijn, dan zou onze mod dat eerst moeten merken. Mods merken normaal gezien altijd direct wanneer er iets miss begint te gaan.

En ivm het posten van cheesy tracks. Ja ge krijgt ff naar u voeten omdat je DJ Jean en Regi verheerlijkt (btw Zehra, gij moet gaan oppassen met u gevaarlijke outingen ), maar niemand gaat u daarom minder lief, sexy of intelligent vinden. Hoewel ik veel naar trance luister, zijn het meestal alleen de niet-trance nummers die ik post in het now listening-topic

Oef 2de keer was de goeie keer

Old Post Nov-22-2004 17:30  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sfeer!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this track from 99 or 00 (played by ferry back in the day) [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNalin & Kane - "Open Your Eyes" (Heller & Enkie Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:43.

Forum Rules: