Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance/techno/house bar
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by OscarP
Gaby, grymt bra idé. Tror att jag också kan bidra med någon sorts hjälp kanske. Har du funderat på att kanske köpa ett adressregister till 18-19 åringar från nån annan klubb och skicka ut flyers? Klart det är dyrt men idén med en sånhära "klubb" är så bra så sponsorerna borde betala. =) Det enda problemet är ju att många i den åldern är hemma och pluggar just på söndagarna. Men men... Jag skulle komma i alla fall, lycka till!

Jag vill inte köpa eftersom jag vill komma ut till en speciell publik och inte till alla! Jag vill bara ha sköna människor som är intresserade av musiken!
Jag har inte tänkt köra på söndagar men va kul att du tycker att det var en bra idé!

Old Post Oct-22-2001 08:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Ni som är intresserade skicka mail till [email protected] för mailinglist

Skriv gärna:
Namn
adress
post nr
ålder

Last edited by Gaby on Oct-23-2001 at 10:45

Old Post Oct-22-2001 08:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:
Originally posted by Gaby

Pls Aendy don't forget!

Oj sorry, det hade jag. Ska genast börja rota igen. Har för mig att jag har en gammal flyer nånstans. Stället finns lixom inte med i Gulasidorna.se

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-22-2001 13:53  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Ja lägg det inte på söndagar. Fett jobbigt

ska jag också maila dig eller?

Old Post Oct-22-2001 16:38 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Sorry flickan. Hittar inte några gamla flyers och det finns heller ej att nå via nr.upplysningen, vet inte om de bytat namn eller lagt ner verksamheten. Ska dyka lite djupare och försöka luska ut vem som var grundare till det. Reveal, du kan väl oxå höra runt lite, du är ju ändå på hemmaplan.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-22-2001 17:04  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

jepp, ska kolla

Old Post Oct-22-2001 17:11 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Love

TACK FÖR ALL HJÄLP!!!

Old Post Oct-22-2001 19:21  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Love

Kul om ni kan få allt det här att funka
Ska jag maila jag me Gaby? Till din mailing list?

Har du nya numret till min bror? Vill få tag på honom....PM:a mig Gaby

Old Post Oct-23-2001 08:23 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Jag vill att alla som är intresserad ska anmäla sig!!!

Men det viktigt att ni skriver ålder och postadress... jag håller på med byggandet av en mailinglist så den adressen används bara tillfälligt... denna mailinglist kommer inte bara att användas för min fest utan för annat info...

Skriv gärna:
Namn
adress
postadress
ålder

till: [email protected]

Old Post Oct-23-2001 10:39  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Hjälp!!!

Nån som känner till ett bra tryckeri som har schyssta priser?

Hur får jag tag på 500-1000 kondomer gratis eller för ett rimligt pris?

Old Post Oct-24-2001 18:11  Sweden
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Gaby
Jag vill att alla som är intresserad ska anmäla sig!!!

Men det viktigt att ni skriver ålder och postadress... jag håller på med byggandet av en mailinglist så den adressen används bara tillfälligt... denna mailinglist kommer inte bara att användas för min fest utan för annat info...

Skriv gärna:
Namn
adress
postadress
ålder

till: [email protected]

jag är inte säker på att jag fattar vad det är man ska anmäla sig till?

Old Post Oct-24-2001 18:16 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by reveal

jag är inte säker på att jag fattar vad det är man ska anmäla sig till?

För att komma med i medlemslistan för klubben!!! Vi håller på och bygger en lista med bl.a. mail så att vi kan skicka veckomail om fester som vi och andra kommer att ha + sen så en lista med namn och adress för medlemskort och annat...
Skriv upp er!

Old Post Oct-24-2001 19:16  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance/techno/house bar
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid this tune!!!! [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTilt - Butterfly (Tilt's Mechanism Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:27.

Forum Rules: