Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Weekend 27/11
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aurélie
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by pooley
ik kom thuis, zegt men broer doodleuk, ja wij hebben 2 vip tickets voor Illusion

*oorveeg* SLET U MUIL !

E sjletje , er is er toch voor u 1 bestemd daarvan ?

Old Post Nov-27-2004 16:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Aurélie Click here to Send Aurélie a Private Message Add Aurélie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Kheb ook een ticket.
Tot straks \o/
wiiwiiwii

en nee men broer heeft ee nvriendin maar zij heeft een ticket voor mij geregeld !
liev ;x

Old Post Nov-27-2004 23:39  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Wat een weekend!
Vrijdag vrijaf, rijbewijs gehaald
Zaterdag dagske werken, naar Antwerpen met Fred op bezoek bij ID&T, dvd'ke, posters, stickers gekregen, tegen 21uur telefoon krijgen dat ik toch meekon naar Illusion pré!

2.15 aangekomen, 2.45 binnen, en zo vol was het binnen ook niet.
Grondige controle aan de ingang dus
Direct, doorgelopen naar the level, in de main was het maar de gewoonlijke retro... Level was het zeer lekker, tamelijk vol en supermuziek! Daar heb ik dus het meeste van de tijd dus ook gestoken.
Af en toe is afgezakt naar de main, ge zag dat het al laat was maar der was nog altijd genoeg volk. Goeie trance (retro en wat recenter werk) en de laser is er nog altijd !
De dj's in The Level hebben echt meesterlijke setjes neergezzet. De sfeer was er meestal dus ook echt super. De Level dj's vind ik dan ook bij de beteren uit het Illusion gamma

Heb wat foto's gepakt en vids

http://4bomen.narfum.org/Illusion_Pre_27-11-2004/

Old Post Nov-29-2004 07:48  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aurélie
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

Fijn en gezellig feestje , sfeer was er zeker voldoende en het publiek was meer dan oké ! Maar muziek is ground level evolueert niet mee zoals in level. Jan speelt te weinig recente kwaliteitstranceplaten. Was het omdat het de opening was ? Omdat Nico er niet bij was ? Geen idee , misschien kom ik aan mijn trekken op rising sun. Het blijft voor mij de beste discotheek van België om te feesten. Voor de muziek ga ik er naartoe bij gebrek aan beter. Dat neemt niet weg dat ik de retro die ze draaien goed vind maar ge moet nu eenmaal vooruit vind ik. Toch blijf ik fan en geloof ik in Illusion !

Old Post Nov-29-2004 12:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Aurélie Click here to Send Aurélie a Private Message Add Aurélie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Tis te hopen dat het alleen bij de opening was, twas dan ook een "weerzien" en werden de oude platen van onder het stof gehaald (of gewoon verder gedraaid door sommige dj's )...
Hopelijk dat het niet zo blijft en ja Rising sun, das ook maar 1 keer in de maand zeker? :/

The level is the answer !!!

Old Post Nov-29-2004 14:06  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Weekend 27/11
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul Van Dyk Loveparade 1999 track [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChristopher & Raphael Just - "Popper" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:08.

Forum Rules: