Eerder had ik in dit topic geschreven dat ik thuis ging blijven met mijn familie of ik zou nog iets moeten vinden dat een mega feestje gaat worden. Bij deze gaat mijn oudejaarsavond dus plaatsvinden in St-Niklaas. Dit gaat een MEGA nachtje worden
Dec-04-2004 18:07
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
ik heb een vriendengroep van thuis en die in gent op kot zit, maar zelf zit ik (met mijn vriendin) in leuven op kot... dus ik weet nog niet wat het wordt: met mijn vrienden in gent weggaan of met die van leuven...
1 ding staat vast: nieuwjaar is een opgeklopt commercieel gedoe geworden: het MOET leuk zijn en ge MOET u amuseren enz... het wordt wschl: gezellig eten en daarna een stapje in de wereld zetten
Dec-05-2004 01:26
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Jakhira
Ik weet nog niet wat ik ga doen maar wel met wie
Ik ben van gedacht veranderd
Dec-05-2004 12:09
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
^oei das nie zo goe
Dec-05-2004 12:28
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Ach nu kan ik met mijn lief iets doen
Dec-05-2004 13:11
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
het zal zoiezo met mijn lief te doen zijn. Had eerst gedacht om naar tour & taxis te gaan naar pro-jekt, waar té vette namen naartoe komen, ma anderzijds heb ik toch meer zin om bij Eva te zijn
Nog geen concrete plannen:
ofwel met een hoopje mensen van't speelplein samen iets doen, ofwel met de kotgenootjes. Het wordt alleszins een etentje en daarna eens op de oude markt gaan zien of zo. Voor mij moet het zeker geen zatte bedoeling worden.