|
לא יודע מה איתכם אני שומע אוזגור קאן ושואל את עצמי כמה זמן אני יחזיק ער.. פרובספוט מילא... אני זוכר פעם הפרוגרסיב היה מחתרתי, הוא רצה לירוק לכל הכיוונים, לעשות שמות בקלאברים ששומעים אותו, דברים כמו
dj nukem vs. chab - the dark side
דברים כמו
lustral - everytime
איפה הם היום? אני לא אוהב טראקים שרק מרגשים אותך, אני אוהב דברים שכשאתה שומע אותם זה כמו זריקת אנדרנלין, שום פרוגרסיב בשבילי לא ישתווה לאיזה מארק נורמן עצבני היום (ואחד טוב, לא אחד הרמיקסים שהוא יושב עליהם בדיוק חמש דקות...)... ולהפך אני חושב שהאפליפטינג השתפר, הוא מתחדש ומשפר את עצמו כל הזמן.. ואני אוהב את הכוון החדש של יותר קצב יותר דברים שמפתיעים באמצע...... בובובובווווום... טהטהההההההה.. בוםטהטהבוםטהטהבוםטהטהבוםטהטה....
נראה פרוגרסיב מפתיע אתכם ככככככככההההה
ומזתומרת יסודות פרוגרסיביים מישו מוכן להסביר לי על מה לעזזל אתם מדברים?
___________________
Music----is----universaL
Pay a visit good fella:
Xetro's MySpace
Xetro's Facebook page
|