Ik verneem zojuist uit betrouwbare bron dat Z aan de omelet gaat
Dec-06-2004 02:43
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
^ Pittig detail: om 3u30
Right Now:
lekker ontbijtje, bestaande uit een glas fruitsap, 3 toastjes met boter en respectievelijk kaas, choco en confituur, en een lekker potje thee met veel melk en suiker!
Spijtig dat m'n zus de Frosties heeft opgemaakt vanmorgen, anders was het dat wel geworden
Geen tijd voor ontbijt deze morgen. Nu op het werk met een Prince ontbijtkoek en een cappucino
On a side note: Sinterklaas is langsgeweest op't werk, en we hebben chocolade gekregen en marsepein. Ik ben niet zo'n fan van chocolade, maar marsepein kan er altijd wel in
Originally posted by Eagle`
1 nalf en nog altij niks geten,
mijn lichaam kan echt wel niet tegen onregelmatig eetgedrag, laat staan zonder ontbijt
ik eet zeer graag maar weinig snoep.
Dec-06-2004 12:57
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Deze thread past gwoon perfect bij de flushing thread!
On toppic: ik ben een chocoladetaartje aan het eten
Dec-06-2004 14:14
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
uit geconcentreerd appelsap [ 100% puur sap ] ma goed dat er dat opstaat anders zou ik het niet geloven.
Dec-06-2004 14:53
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by eieregooie
Een tas met koffie erin
lol, die hollander weer
wat is zo raar aan een tasje koffie? of heb je liever dat ik zeg; een beker, een mok, ...
of lust je geen koffie?
Dec-06-2004 15:05
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Hmm, koffie... de gedachte eraan is het enige dat mij 's morgens uit mijn bed krijgt. Daarom dat ik een timer heb die de koffiezet aanzet als mijn wekker afgaat: de geur van de koffie is hetgeen mij wakker maakt
Maar soit: koffie is lekker!
Dec-06-2004 15:10
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Tiger777
Hmm, koffie... de gedachte eraan is het enige dat mij 's morgens uit mijn bed krijgt. Daarom dat ik een timer heb die de koffiezet aanzet als mijn wekker afgaat: de geur van de koffie is hetgeen mij wakker maakt
spijtig dat op senseo geen timer staat...
maar goed, zal wel trouwen met een man die me iedere dag een tasje koffie zet als ik pas wakker ben
btw, heb dat wel nodig, want heb zo'n (klein) beetje last van ochtendhumeur
Dec-06-2004 15:13
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Wij hebben thuis geen koffieapparaat, Lieve lust geen koffie. Misschien da'k me zo eens een Senseo ga aanschaffen, want ik vind da toch wel aangenaam, zo een tasje koffie 's morgens.
Op 't werk neem ik elke morgen wel een tasje cappucino uit de automaat, maar ja, dan ben ik al een uur wakker ofzo.