Armin kapt helemaal met de music-biz en gaat in dienst bij de gebroeders Moszkowicz om advocaatje te spelen
___________________
Down-Under was da bomb
Dec-08-2004 08:32
djxtension
That's Not My Name
Registered: Jan 2002
Location: Oldenzaal, Netherlands
quote:
Originally posted by basd
Ik vind het wel verbazingwekkend dat er echt mensen zijn die die opmerking van mij serieus nemen.
Vaak genoeg vind je hier van zulke threads, waarvan sommige zelfs nog waar zijn ook.
Anyway, Armin moet maar doen waar ie zin in heeft, voor mijn part verhuist ie naar Afghanistan. Mijn stijl is het toch niet.
Dec-08-2004 10:23
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Location: Planning my revenge......
Re: Re: Re: Re: Armin in Nederland
quote:
Originally posted by Remy D
Daar gingen geruchten over, maar in zijn laatste interview op i-net zei hij juist dat hij volgend jaar weer meer bij zijn familie wil zijn en weer in veel Nederlandse clubs wil gaan draaien.
Serieus, hoe vaak heeft die gast dit jaar in NL gedraaid? 4 keer... Hoe vaak heeft die gast in de US gedraaid +/- 20 keer dit jaar. Lijkt me niet meer dan logisch dat het dan beter is om gewoon maar naar de US te verhuizen.
Echt, met nieuw jaar is ook geen enkele dj te vinden in Nederland....ze zitten ook allemaal in die fookin' US!!
Okee, of in Australie....
PS: Tijs zegt ook in interviews dat hij zichzelf ook de beste dj van de wereld vindt, terwijl velen op diverse forums het toch dik oneens zijn met die stelling...
___________________
Dec-08-2004 14:17
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Schop m naar de maan. Ben je van de speculaties af!
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Dec-08-2004 16:32
DJ Gerrit
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: joure
quote:
Originally posted by eXos
Schop m naar de maan. Ben je van de speculaties af!
gefrustreerd? HAVE A BREAK!! have a kit kat
Dec-08-2004 16:33
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
Location: Zwolle, Holland
Mensen die zeiken op Armin...
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
Dec-08-2004 18:07
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Deze thread gaat echt NERGENS over.....gedoe over en weer / half geflame. Doe normaal zeg.... ga gewoon een blokkie om of ga rukken oid. Kinderachtig gedoe.
Mods hadden deze meteen moeten sluiten.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Dec-08-2004 22:25
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
quote:
Originally posted by @win
Mensen die zeiken op Armin...
Nee, stel je voor dat er een keer ergens kritisch naar gekeken wordt. Zo goed is ie nou ook weer niet hoor.
Originally posted by Remy D
Daar gingen geruchten over, maar in zijn laatste interview op i-net zei hij juist dat hij volgend jaar weer meer bij zijn familie wil zijn en weer in veel Nederlandse clubs wil gaan draaien.
Muhah,dat zei ie zeker toen ie hoorde dat Armin m weer s achterna kwam,dit maal naar de states!
Maar tis idd wel s tijd de toorts door te geven aan degenen die nog wel over kunnen brengen wat we willen horen(lees voelen)
Kan me geen reet schelen wie of wat er achter die tafels staat,als ie maar weet waarom we daar zijn.
Niet om alle nieuwste meuk wat maar te vinden of te jatten is vanaf een cdrretje een zaal met lamers in te knallen die nie eens horen offet nou wel of niet dik gemixed is.
Feesten willen we,en wel een beetje op nivo jah!!
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Dec-09-2004 09:56
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
Location: Zwolle, Holland
quote:
Originally posted by basd
Nee, stel je voor dat er een keer ergens kritisch naar gekeken wordt. Zo goed is ie nou ook weer niet hoor.
Er mag altijd kritiek geleverd worden, maar sommige mensen doen dat niet echt op een faire manier. That's all
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!