Originally posted by Mysteric in ieder geval is Marco V ook weer van de party!
29-12-2001 00:00-00:00 Marco.V RAI INNERCITY AMSTERDAM
ah, beter ! marco is ook weer van de partij
heb m'n kaartje ook al binnen iig
___________________
-[ Ice-Cold Drinks On A Hot Night In Miami ]-
Oct-29-2001 10:03
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by rellivisit
En kai tracid mag ook, dj snowman, of ons aller vriend charly lownoise
ik wil dj wipneus en pim op de mainstage
Oct-29-2001 11:01
Mysteric
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2000
Location: Veluwe -> Holland
ik heb net ook ff kaartje gehaald...
...man wat een hoop chinees gebrabbel staat erop. Zo'n beetje de helft van wat er op staat is abracadabra...
___________________
"Trance is proof that God loves us and wants us to be happy."
Oct-29-2001 16:51
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by Mysteric ik heb net ook ff kaartje gehaald...
...man wat een hoop chinees gebrabbel staat erop. Zo'n beetje de helft van wat er op staat is abracadabra...
Moet ik t voor je vertalen hehehe
Oct-29-2001 17:04
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Location: Holland
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Moet ik t voor je vertalen hehehe
Ni hao Optimus,
Tai che!
TNG
___________________
Oct-29-2001 18:33
Mysteric
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2000
Location: Veluwe -> Holland
In tegenstelling tot enkele geruchten: Dumonde zal NIET optreden op Innercity...helaas
DJ Marcello openingsact in de Main is ook een hartnekkig gerucht...
Tja... het wordt toch wachten tot half november tot ze de hele hap gaan bevestigen.
___________________
"Trance is proof that God loves us and wants us to be happy."
Oct-30-2001 11:57
Boss
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Tilburg, Holland
quote:
Originally posted by Mysteric ik heb net ook ff kaartje gehaald...
...man wat een hoop chinees gebrabbel staat erop. Zo'n beetje de helft van wat er op staat is abracadabra...
dat chinees is waarschijnlijk de complete officiele line up van innercity
___________________
-[ Ice-Cold Drinks On A Hot Night In Miami ]-
Oct-30-2001 13:56
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Mysteric in ieder geval is Marco V ook weer van de party!
29-12-2001 00:00-00:00 Marco.V RAI INNERCITY AMSTERDAM
Ja klopt.. dat is namelijk nu ook bevestigt op www.innercity.nl (id-t site), de line-up word gelukkig al over 2 dagen bekend gemaakt.. ik hoop deze week nog een kaartje te gaan kopen!!
Donderdag 1 november om 16:00 uur,
op MTV, 3FM, id-t.com en Veronica-txt,
alle 34 namen van de optredende artiesten
punt
___________________
"Trance is proof that God loves us and wants us to be happy."
Oct-31-2001 19:01
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
HMBRWLERJABHAWELGRMBLHMPFWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!
IK KAN NIET WACHTEN!!!
w00t!!! Damn het maakt niet uit die line up is toch wel goed
Geesj! Wat ben ik benieuwd!!!