חבר'ה, תתנו לטייסטו את הכבוד שמגיע, אין דיג''י שאין לו בריחות, אין דבר כזה לנגן סט מושלם, שמעתי סטים של פרי ושל ארמין שחופשי היו להם בריחות בסט, הבעיה שרובנו מאזינים לאלבומים ששם הכל ממוקסס ע"י מחשב ותוכנת עריכה אבל בחיים האמיתיים וכל דיג'יי יודע את זה,מאד קשה לעשות מיקס מושלם ובמיוחד שמדובר על סט של יותר מחמש שעות
טייסטו היה בין הראשונים שהוציא אלבום בסידרת המג'יק שבו ההקלטה היא מסט חי שהוא נתן, לבחור יש ביצים ואני חושב שמבחינה טכנית הוא אחד הטובים, אתם מתעסקים בקטנות
Dec-17-2004 13:14
YO-I
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2004
Location: Primavera
ואגב, גם אני חושב שהסט שלו מהאינרסיטי היה הטוב ביותר שהוא ניגן איי פעם
Dec-17-2004 13:15
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
quote:
Originally posted by YO-I
טייסטו היה בין הראשונים שהוציא אלבום בסידרת המג'יק שבו ההקלטה היא מסט חי שהוא נתן, לבחור יש ביצים ואני חושב שמבחינה טכנית הוא אחד הטובים, אתם מתעסקים בקטנות
טוב אז אתה מדבר על מג'יק 6 ו-7 ששניהם מסט חי
אני כבר אומר לך אל תתלהב
כי אחרי שהסט הוקלט עשו עליו מאסטר ועריכה ככה שהמיקסוס ישמע מושלם
Scorchio
אולי עשו מאסטרינג אבל הסט עצמו לא עבר שום עריכה, לראיה, במג'יק 6 יש לטייסטו איזו פדיחה קטנה במיקס של אחד מהטראקים, לא זוכר כרגע איזה
אני זוכר שכשהדיסק הזה יצא, היינו המון חבר'ה באיזה פורום מסויים שעד היום אני כותב בו שדיברנו על העניין הזה, היו זמנים
Dec-17-2004 15:00
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by YO-I טייסטו היה בין הראשונים שהוציא אלבום בסידרת המג'יק שבו ההקלטה היא מסט חי שהוא נתן, לבחור יש ביצים ואני חושב שמבחינה טכנית הוא אחד הטובים, אתם מתעסקים בקטנות
סליחה אני לא חושב שלבקר שעתיים שלמות די נוראיות יש לציין מתוך הקונצרט בגלל מקסוס ירוד ואי שליטה הגיונית ומתקבלת על הדעת לאורך כל השעתיים על הפיץ' זה להתעסק בקטנות
אם אתה חבר שלי שלא שומע מוזיקה אלקטרונית בכלל אז זה להתעסק בקטנות אבל אתה לא
אתה שוחר מוזיקת טראנס והאוס כמוני
הגזמתי טיפה בקטילה בעמוד הקודם מודה
זה היה מעט במתכוון
אבל לא משנה
טיאסטו נתן המשך קונצרט טוב מאוד באותו ערב
אבל אני מסתכל על הכל במאוזן...
ואני שומע הרבה מאוד ארמין תאמין לי....
כל שבוע אסוט פק"ל זה לפחות שעה של אין דה מיקס...ולדעתי מבחינה טכנית ארמין מתעלה על טיאסטו
הקריטריון שלי הוא הגיוון והיכולת להשתמש בגיוון הזה מבלי שהמעבר בין קטעים שונים בתכליתם ישמע מאוד לא נעים לאוזן
ומשאומ שאנמי לא מבקר את ארמין
קבלו משהו טרי
אתמול הוא ניגן את
recluse - emotional void
אחרי
mike - massive motion
ואם הוא יעשה דבר כזה במסיבה הוא עשוי להתקל בבעיה קשה מבחינת האנרגיה שתהיה בקהל...
מסיב מושן דורש אחריו המשך לא פחת אנרגטי...וכתבתי את זה גם בטרד של אסוט אתמול...
קיצר אני משתדל להיות אובייקטיבי ואני לא אוהב את ארמין יותר מטיאסטו רק כי הוא יותר חתיך (למרות ששאול בטח יטען שכן.. )
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation