Originally posted by Xilver
Mooi, ze hebben just extra RAM komen bijsteken. A whopping gigabyte zit der in mijne bak. Eindelijk Flash, Photoshop én Fireworks tegelijkertijd open zonder problemen
*rrrrrrrrr*, a web-designer's wet dream
'ZE' hebbe kome steke? kunde gij da zelf dan ni? =p
Dec-14-2004 16:39
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Tuurlijk kan ik da zelf, maar ze hebben hier de afdeling PC-Support die voor de rest van den dag op hun lui gat spellekes zit te spelen, dus laten we die gasten ook maar eens iets doen he
De policy is dat alle software en hardware door PC-Support moet geinstalleerd worden, over heel 't bedrijf.
nieuwe tantist: moest persé 5 houtspaanders in mijn tandvlees steken! Mij zien ze daar nemeer terug
Dec-14-2004 20:26
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Tiger777
nieuwe tantist: moest persé 5 houtspaanders in mijn tandvlees steken! Mij zien ze daar nemeer terug
en nu: de slissende slang sluipt snachts met de sluwe vos ...
Dec-14-2004 20:31
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
het bloedt nog een beetje
Dec-14-2004 20:33
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
^kleinzerig ventje.
ik moet dagelijks 5 eiken bomen uit mijn hand zien te verwijderen
Dec-14-2004 21:30
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
jomo... gai zijt nen bouvakker, gai hoort ook na de vrouê te floijte, oek iet da ik ni dun(toch ni te neig allé).
Dec-14-2004 21:56
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Xilver
Tuurlijk kan ik da zelf, maar ze hebben hier de afdeling PC-Support die voor de rest van den dag op hun lui gat spellekes zit te spelen, dus laten we die gasten ook maar eens iets doen he
De policy is dat alle software en hardware door PC-Support moet geinstalleerd worden, over heel 't bedrijf.
mochten alle werknemers eens constant goed doorwerken dan zou de werkloosheid volgens mij met 20% stijgen.
Originally posted by djcresto
mochten alle werknemers eens constant goed doorwerken dan zou de werkloosheid volgens mij met 20% stijgen.
Het aantal zelfmoorden ook denkik
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Dec-15-2004 14:52
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
als ge maar kunt burten e
anyways bij ons op het werk, is het anders toch doorgaan ze..
zelf als ge nog maar ff ergens naar toe gaat vragen ze al.. "wa is kwart na vier aan het zoeken"
Dec-15-2004 17:41
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Damnit kga hier echt wa kopstoten gaan uitdelen op't werk. Twee man ziek gevallen, en ne kerel die het niet nodig vind van een week op voorhand zijn planning door te geven aan ons team. Gevolg: die gast komt nu af met superdringend belangrijk werk, en op wie zijne kop komt dat terecht? Uiteraard ik... Waardoor er twee heel belangrijke deadlines in het gedrang komen.
godver de godver miljaar de nondejeuuuuuuuuuuuuuuuh
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHH
IK KAN ER NIET MEER TEGEUH, HET KAN ME NIET MEER SCHELEUH
F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,etc.
Frustraties baaaaabababababa en dat allemaal door een meisje, ik moet mij schamen