Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack : MondayBar Lucia Cruise 2004
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

voyeur

English entry word
voyeur

Swedish translation
voyeur, fönstertittare (substantiv)

Old Post Dec-13-2004 15:05  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Läst på TC skrivit av Mondaybar

quote:
Ok.. jag säger så här ang nästa cruise... 97% av er kommer att skita på er.. (nej det blir inte den svindyra-symphony-båten denna gång och vi pratar inte heller om valborg...), men man kan säga så här.. med tanke på det mediauppbåd vi har..och VEM som kommer att spela... större än så här blir det inte...PUSS!

Jag hoppas faktiskt på att det inte blir en 36-timmars! Men måste säga att det lovar gott om de skriver så!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-13-2004 22:22  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

får verkligen hoppas att dem inte menar att man ska skita på sig för att tiesto lirar.

men visst det låter jäkligt lovande

Old Post Dec-13-2004 23:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Funfrock
får verkligen hoppas att dem inte menar att man ska skita på sig för att tiesto lirar.

men visst det låter jäkligt lovande

Tiesto är ju inte störst...
Men han är nog rikast och har lyckats hamna överst på 'DJ Mags' poppis lista...

E la bara fundera över dom dyraste så får man till slut fram dom största för dom är oftast dyrast.
Chicane, BT, PVD, Carl Cox, Judge Jules, Sasha, John Digweed, Deep Dish, mfl...

Antar all det mediauppbåd dom nämner är omskrivningar i div. internationella magazin så som DJ Mag mfl.
Snackade med Swamper här om dagen och tom. han kände till dom... han hade visserligen fått höra det av Orkidea rätt nyligen...

Old Post Dec-13-2004 23:48  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

stod det inte nånstans att de va ferry corsten plus agnelli & nelson??

Old Post Dec-14-2004 07:06  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Versace

Jo fast det låter på dom som de blir mer än så...

Men vart var du nånstans egentligen på kryssen, träffade din tjej men hon sa du inte var med...

Old Post Dec-14-2004 08:31  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Posten ovan är skriven av mig men råkade va inloggad på Sculs konto... han har ju använt min dator under sitt Sverige besök
quote:
Originally posted by Versace

Jo fast det låter på dom som de blir mer än så...

Men vart var du nånstans egentligen på kryssen, träffade din tjej men hon sa du inte var med...

Old Post Dec-14-2004 08:49  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Elf
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2004

Aah syn att man inte e gammal nog för o dra på sånt =( (bara 17) =/ älskar scot project

Old Post Dec-14-2004 16:11  Sweden
Click Here to See the Profile for DJ Elf Click here to Send DJ Elf a Private Message Add DJ Elf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

hoppas ni haft det kul nu.. även fast jag inte var med

ni som var med, var det bättre eller sämre än förgående krysser?

Old Post Dec-17-2004 11:43  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by JayBee
hoppas ni haft det kul nu.. även fast jag inte var med

ni som var med, var det bättre eller sämre än förgående krysser?

Ska ta o lista mina kryssar... alla var as kul men skillnaden är hårfin och därför får dom olika rang.

6: Summer Cruise 2004

5: Spring Cruise 2004

4: Lucia Cruise 2004

3: Lucia Cruise 2002

2: Valborgs Cruise 2003

1: Lucia Cruise 2003

[edit] Fan grymt svårt att rangordna... nu vet jag hur det skulle vara om man hade 6 barn och var tvungen att säga vem som är favorit barnet... ALLA är min favorit !

Last edited by SteveTranz4ever on Dec-17-2004 at 12:41

Old Post Dec-17-2004 12:32  Sweden
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

jag misstänkte det.. det kan ju omöjligt bli tråkigt.

tyvär var min sämsta kryss summer cruise 04 men endast för att jag började blöda som en stucken gris och var mer bakis än jag någonsin varit i mitt liv. så händelserna är ju personliga också men annars är det svårt att välja.

1. spring cruise 04
2. lucia cruise 03
3. summer cruise 04

cheers

Old Post Dec-17-2004 12:42  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

nästa kryss 25e februari på en fredag...

36h??????

Old Post Dec-17-2004 16:35  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack : MondayBar Lucia Cruise 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this nice trance tune PLZ ....thx [2007] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackIncolumis - Aurora [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:52.

Forum Rules: