|
Goeie sjit! Vond volgend jaar de hardtrance wat bevredigender....maar ik moet niet klagen.
Eerst naar Bas & Ram gegaan, die het eerste half uur een heerlijk setje weggaven.
Daarna Yves de Ruyter...was ik niet echt van onder de indruk.
Yoji Biomehanika, ietwat teleurgesteld, weinig nieuwe platen, veel oudere eigen producties, maar nog steeds een ruim voldoende.
Scot Project, viel nogal tegen, ik weet niet, zijn muziek is ongeveer het toonbeeld van hardtrance en in zijn set komt het gigantisch monotoon over.
Toen een stukje Dana, die enorm flink de schuiven openzette en krankzinnig harde bassdrums door de zaal liet rollen.
Daarna naar de 'hypnotized'-zaal gegaan en hebben daar voor een groot deel de set van Kalashnikov meegemaakt, dikke pluim voor die vent.
Het was de bedoeling dat Greg C. daarna zou komen, maar Ruthless dook op in plaats van hem en die gaf een waanzinnig setje weg! Absoluut nix voor 95% van NLTA, en eigenlijk ook niet mijn ding. Maar nog nooit van mijn leven heb ik een combinatie van hardstyle, jumpstyle en early rave zo goed horen klinken.
Toen Darkraver, iedereen moest zijn tieten laten zien en jumpen voor de baco en sjit, die gast is zo gestoord als een bos uien. Vind het een soort ski-hut-hardcore/style wat hij draait. 'Doe die handjes in de luuuucht!' 'Komt ie dan!!'. Nah, doet me weinig.
Toen Pila bekeken, ik had kramp in mijn voet en kon niet eens meer normaal staan, schattig ventje moet ik zeggen, maar de muziek werd me te saai.
In eerste instantie wilde ik toen naar de mainstage terug om de Trance Generators te zien maar het was zo druk en mijn voet werkte niet mee dus heb ik ook nog een stukje Technoboy gezien. Wel leuk, beter als Darkraver.
Rustige treinreis terug gehad.
Dus:
Hoogtepunt: Bas&Ram, Ruthless
Klein dieptepuntje: tegenvallende set Scot Project, en Darkraver die mij nog steeds niet boeit.
7.5/10