Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De TA-relatie-issues draad
Pages (25): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Face2face is eigenlijk best risicovol.
Ik was een aantal jaren zwaar verliefd op een bloed mooi meisje.
Zij steeds vragen wanneer ik nou een keer in stad Amersfoort uit ging...blablabla...Dus ik naar amersfoort..kom ik der tegen, zeg dat ik onwijs verliefd op der bent....reactie: "Tim je bent dronken, doe normaal man! blablabla" Is niet leuk kan ik je vertellen.
Maar als je het echt zeker weet dan zou ik het gewoon doen.

Owjha, ga niet wachten tot februari. heb ook eens maanden gewacht en toen ik eenmaal het lef had om haar mijn gevoelens te uiten vertelde ze dat ze al 2 maanden een vriendje had.....rampzalig.

Of ben ik de enige die dit meemaakt ?


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Dec-12-2004 22:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sndh
'dispels & contradicts'



Registered: May 2003
Location: Amsterdam

quote:
Originally posted by jp
ps: NOOIT de eerste keer mee uit eten vragen


valuable point! Helemaal mee eens.

Wijze woorden over relaties? Kijk uit dat je niet een goede vriend wordt ipv. haar vriend....Daar ging het bij mij mis. Tricky stuff, echt.


___________________



Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis


Old Post Dec-12-2004 22:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AversusZ
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: 7 Cities, Netherlands

quote:
Originally posted by New Wave
Owjha, ga niet wachten tot februari. heb ook eens maanden gewacht en toen ik eenmaal het lef had om haar mijn gevoelens te uiten vertelde ze dat ze al 2 maanden een vriendje had.....rampzalig.

Of ben ik de enige die dit meemaakt ?


Nope, ook een keer mee gemaakt. Achteraf bleek dat ze mij ook best aardig vond maar ja toen was het al te laat.


___________________
- There's a light at the end of every tunnel, just pray it's not a train -

Old Post Dec-12-2004 23:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for AversusZ Click here to Send AversusZ a Private Message Visit AversusZ's homepage! Add AversusZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42



Registered: Jan 2002
Location: home

quote:
Originally posted by sndh
valuable point! Helemaal mee eens.

Wijze woorden over relaties? Kijk uit dat je niet een goede vriend wordt ipv. haar vriend....Daar ging het bij mij mis. Tricky stuff, echt.


De "friendzone" he? Kwam dat niet ook ter sprake in Friends?

Enne, uit eten lijkt me ook geen goed plan idd.

Maar goed, kerstkaart lijkt me wel een goed idee. Ik hou jullie wel op de hoogte iig.


___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear


Old Post Dec-12-2004 23:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

Wat een negativiteit omtrent uit eten gaan. De laatste keer dat ik met een meisje uit eten ging heeft mij geen windeieren gelegd. Maar was denk toen al wat verder in die relatie met dat meisje vergeleken met cosmic

Qua kaartje sturen vind ik ook erg tricky. Wilde ooit een kaartje sturen naar een meisje met daarin geschreven dat ik haar leuk vond bla bla bla. Net voordat ik dat wilde sturen had ik een msn gesprek met haar waarin ze melde dat ze het altijd zo stom vond dat veel jongens als die iemand leuk vinden het bijna nooit face2face durven te zeggen. Ook kaartjes sturen zoals valentijn vond ze maar niks.
Ik denk dat het dus per vrouwelijk persoon verschilt.


___________________

Old Post Dec-12-2004 23:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Esrem
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2004
Location: Amstelveen, Netherlands

Wat een onzin zeg, NOOIT mee uit eten vragen/ geen kaartje sturen. Het verschilt inderdaad per persoon/vrouw denk ik.
Ik persoonlijk vind dat het soms kneuzig over kan komen een kaartje, maar als ik een jongen echt leuk vind maakt het me eigenlijk niet zo veel uit hoe hij t zegt.
Ik denk er eigenlijk in zn algemeen wel zo over: Als iemand je toch al leuk vindt, kan je eigenlijk niet zo heel veel fout meer doen. Er bestaat dan volgens mij niet echt meer zo iets van het verkeerd brengen. Ik vind een jongen dan vaak alleen maar lief of schattig, ookal weet ie moeilijk over te brengen hoe hij zich voelt.
Maar is mijn mening, ben denk ik geen voorbeeldvrouw ofzo...


___________________
I'll break you, when you fall away
I'll kill you!!

Old Post Dec-12-2004 23:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Esrem Click here to Send Esrem a Private Message Add Esrem to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by Esrem
Wat een onzin zeg, NOOIT mee uit eten vragen/ geen kaartje sturen. Het verschilt inderdaad per persoon/vrouw denk ik.
Ik persoonlijk vind dat het soms kneuzig over kan komen een kaartje, maar als ik een jongen echt leuk vind maakt het me eigenlijk niet zo veel uit hoe hij t zegt.
Ik denk er eigenlijk in zn algemeen wel zo over: Als iemand je toch al leuk vindt, kan je eigenlijk niet zo heel veel fout meer doen. Er bestaat dan volgens mij niet echt meer zo iets van het verkeerd brengen. Ik vind een jongen dan vaak alleen maar lief of schattig, ookal weet ie moeilijk over te brengen hoe hij zich voelt.
Maar is mijn mening, ben denk ik geen voorbeeldvrouw ofzo...


Kaartje sturen vind ik zo duf......kaartje krijg je met kerst als je geluk hebt maar verder moet het uiteindelijk gewoon als je elkaar aankijkt. Helemaal is het goed als je het nieteens hoeft te zeggen en het gewoon gebeurd.
Etentje vind ik trouwens redelijk normaal. Rozen geven op de eerste date is echt te slecht.
Dat je niets fout kan doen bij iemand kan best maar daar houden wij geen rekening mee. Verliefdheid blijft gevaarlijk en voor je het weet maak je de grootste blunder en kan je weer op zoek naar een ander.


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Dec-13-2004 00:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Wat betreft dat broer zus verhaal... Die gozer moet t je wel echt gunnen idd... Hij kan wel ja zeggen uit beleefdheid ofzo... Zeggen dat t je eigen keus is, maar gunt ie t je ook echt? Wees er voorzichtig mee... Dit soort shite kan zo enorm uit de hand lopen trust me... T vergt best wel wat discipline enzo van alle 3 de kanten, dus ook van die broer, en t is maar de vraag offie dat kan opbrengen... Maar if you like her it's worth the shot eh

Verder maakt t hoe en wat in t begin volgens mij niet zoveel uit... Do it your way! Als ze interesse in je heeft zal ze t toch wel waarderen En als ze geen interesse heeft, heeft ze dat ook niet als je t anders had aangepakt.

Old Post Dec-13-2004 01:23 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!



Registered: Sep 2004
Location: Planning my revenge......

Ach ja, de liefde....

Wat kan ik zeggen....
Toen ik in de rij stond voor hersens, humor en goede muzieksmaak werden juist net de knappe hoofdjes uitgereikt....dus die heb ik nou net gemist....

En dat....dat maakt veel uit in de liefde...
But who cares anyway....ik ben al blij zat dat ik gezond ben


___________________

Old Post Dec-13-2004 09:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters



Registered: Jan 2003
Location: The Netherlands

quote:
Originally posted by Esrem
...maar als ik een jongen echt leuk vind maakt het me eigenlijk niet zo veel uit hoe hij t zegt.


Idd, als die chick jou ook al ziet zitten maakt t niet uit wat je doet. Draai het verhaal maar om. Als jij een/die chick al leuk vind dan kan ze desnoods een baksteen door je ruit heengooien met daarop een briefje dat ze je alle hoeken v/der kamer wil laten zien, en dan spring je waarschijnlijk op dat zelfde moment nog door je net gesneuvelde raam heen en gaat er achter aan. Maar gezien je dr al wat langer kent dan vandaag, kan je toch ongeveer wel aanvoelen wat ze leuk vind.

ohh en wat betreft die vriend. Ik weet niet of het een hele goeie vriend is, maar ik zou toch remy d`s woorden in overweging nemen. Want denk er wel effe aan dat het "vrienden onder elkaar praatje" toch wel effe anders zal gaan worden.


___________________

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post Dec-13-2004 10:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?



Registered: Jul 2004
Location: Zwolle, Holland

Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven, dat was vroeger mijn motto en dat heb ik nageleefd ook. Ik was zo blauw als een smurf

Inmiddels heb ik al bijna 2,5 jaar een heel lief vriendinnetje


___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!

Old Post Dec-13-2004 10:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
6iki_Snake
tranceaddict



Registered: Sep 2004
Location: Near Rotterdam, The Netherlands
Re: De TA-relatie-issues draad

quote:
Originally posted by Cosmic
(ze is het zusje van mn beste vriend)


ik zal zeggen, doe het niet, ik ben een goede vriendschap daardoor kwijtgeraakt. ( Begint wel weer btje terug te komen, maar das na 2 jaar pas... ). Uiteindelijk was t nix meer voor mij en die girl dan 3 maanden geworden.
Dus tenzij je echt voelt dat zij je lotsbestemming is ( weet niet hoe oud/jong je bent ), blijf gewoon good friends.

Ik moet zeggen, ik zou het persoonlijk niet erg vinden als t mijn zusje zou zijn, tis haar eigen leven en ik ken veel mensen die over zon situatie hetzelfde denken. Dat neemt niet weg dat er ook veel mensen zijn die daar anders over denken. Er is een goede kans dat je die beste vriend daardoor verliest.


___________________


quote:
Originally posted by Vivid Boy
i didnt read it but i saw a she in there. damn bitches

Last edited by 6iki_Snake on Dec-15-2004 at 20:42

Old Post Dec-13-2004 11:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for 6iki_Snake Click here to Send 6iki_Snake a Private Message Add 6iki_Snake to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De TA-relatie-issues draad
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknow track from a Mauro Picotto live set @ Privilege [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTopmodelz - "Strings Of Infinity" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!