Registered: Apr 2001
Ja ach wat zal ik hier is op zeggen, ze had het niet tegen mij, maar het is wel vaak tegen mij gericht. Zit er verder niet meer zo mee, maar ja. Om terug te komen op wat proximus zei. Die belastingen gaan toch wel omhoog of er nou 1 paal of 100 palen uitgereden worden. it heeft te maken met een heleboel andere economische factoren en niet veel met flitspalen.
Oct-25-2001 08:14
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex Ja ach wat zal ik hier is op zeggen, ze had het niet tegen mij, maar het is wel vaak tegen mij gericht. Zit er verder niet meer zo mee, maar ja. Om terug te komen op wat proximus zei. Die belastingen gaan toch wel omhoog of er nou 1 paal of 100 palen uitgereden worden. it heeft te maken met een heleboel andere economische factoren en niet veel met flitspalen.
ja lol...als je t zo stelt dan lijk ik idd wel een miereneuker dat ik denk dat de belasting omhoog gaat alleen doordat sommige klootzakjes er een hobby van maken om flitspalen om te buigen
je hebt gelijk lex...maar ik bedoelde meer spreekwoordelijk gezien, hypothetically speaking etc
ennu henkie...wat ben jij een zielig mannetje veel suc6 verder....lol
Oct-25-2001 09:27
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
Mijn bijdrage:
rij alleen te hard als je in je uppie rijdt (dus ook zonder weggebruikers... Als je bijrijders hebt hou ik me altijd iig in (oke.. ik ben taxichaffeur geweest) EN aan de regels.. Meestal besef je dit soort dingen pas of als je in een ongeluk hebt gezeten, of er net aan ontsnapt bent.
Als er trance in de auto opstaat ga ik juist altijd langzamer rijden, omdat ik alle muziek altijd helemaal gehoord wil hebben als ik thuiskom, en niet na 1 nummer de radio uit moete zetten omdat ik al thuis ben
On-topic: Flitspalen, tja, er valt niets tegen te doen, en het werkt wel, wat je ook zegt, want mensen gaan toch altijd voor op de rem staan (zelfs als ze keurig 50 rijden soms). Ook ik ben wel eens geflitst met 8km/u te hard.. tja wat wil je.. soms zit je gewoon ff niet op te letten en rij je 60.. oei.. het is een kwestie er gewoon geen big deal van te maken.. dan maar 100 piek dokken.. beter dan een ongeluk (denk aan: iemand aanrijden (ook al is het maar lichtelijk, dat vergeef je jezelf nooit))..
Oct-25-2001 10:18
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Ik vind flitspalen niet slecht, maar als ze mensen gaan bekeuren omdat ze 53 KM/u rijden ( ik heb er eentje gekregen voor 57 KM/u) dan denk ik dat je de plank een beetje misslaat.
Ik hoop dat er zo snel mogelijk wordt gewerkt aan het bekeuren van mensen die bumperkleven. Dat is wel zo gevaarlijk en irritant!
Oct-25-2001 11:11
Miss Proximus
titelloos
quote:
Originally posted by Teal'k Als er trance in de auto opstaat ga ik juist altijd langzamer rijden, omdat ik alle muziek altijd helemaal gehoord wil hebben als ik thuiskom, en niet na 1 nummer de radio uit moete zetten omdat ik al thuis ben
wát een idee!! daar heb je over nagedacht of niet misschien kan ik daar in de toekomst ook s wat chauffeurs van overtuigen
Oct-25-2001 11:19
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ja lol...als je t zo stelt dan lijk ik idd wel een miereneuker dat ik denk dat de belasting omhoog gaat alleen doordat sommige klootzakjes er een hobby van maken om flitspalen om te buigen
je hebt gelijk lex...maar ik bedoelde meer spreekwoordelijk gezien, hypothetically speaking etc
ennu henkie...wat ben jij een zielig mannetje veel suc6 verder....lol
Zo zomaar geef je me is gelijk heel erg bedankt, misschien komt het toch nog is een beetje goed tussen ons Soort wapenstilstand lol
Oct-25-2001 13:02
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Jezus Lex, jij moet hier wel de reply-master zijn. Ik smeer ff een boterham, klik op refresh en hoppa....hele scherm vol met DJ Lex, hahaha
Ik voel me alleen wel een beetje gepasseerd, want je reageert overal op, behalve op mijn thread . Heb je eindelijk 1 wapenstilstand, ga ik straks boos worden
Oct-25-2001 13:26
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck Jezus Lex, jij moet hier wel de reply-master zijn. Ik smeer ff een boterham, klik op refresh en hoppa....hele scherm vol met DJ Lex, hahaha
Ik voel me alleen wel een beetje gepasseerd, want je reageert overal op, behalve op mijn thread . Heb je eindelijk 1 wapenstilstand, ga ik straks boos worden
Hou je niet van feessies?
Had je me vroeger moeten zien vriend, de goeie ouwe tijd poste ik 50 berichten per dag. Als je dan op refresh drukte stond je hele pagina vol met dj Lex, dat waren nog eens tijden
(Wie gaat me flamen lol)
Oct-25-2001 14:07
Opti
tranceaddict in jail
Originally posted by Dj Lex
Had je me vroeger moeten zien vriend, de goeie ouwe tijd poste ik 50 berichten per dag. Als je dan op refresh drukte stond je hele pagina vol met dj Lex, dat waren nog eens tijden
(Wie gaat me flamen lol)
*Optimus zucht* "de goeie ouwe tijd, waar is die gebleven..."