Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Flistpalen...*flits* *flits*
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Ja ach wat zal ik hier is op zeggen, ze had het niet tegen mij, maar het is wel vaak tegen mij gericht. Zit er verder niet meer zo mee, maar ja. Om terug te komen op wat proximus zei. Die belastingen gaan toch wel omhoog of er nou 1 paal of 100 palen uitgereden worden. it heeft te maken met een heleboel andere economische factoren en niet veel met flitspalen.

Old Post Oct-25-2001 08:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja ach wat zal ik hier is op zeggen, ze had het niet tegen mij, maar het is wel vaak tegen mij gericht. Zit er verder niet meer zo mee, maar ja. Om terug te komen op wat proximus zei. Die belastingen gaan toch wel omhoog of er nou 1 paal of 100 palen uitgereden worden. it heeft te maken met een heleboel andere economische factoren en niet veel met flitspalen.

ja lol...als je t zo stelt dan lijk ik idd wel een miereneuker dat ik denk dat de belasting omhoog gaat alleen doordat sommige klootzakjes er een hobby van maken om flitspalen om te buigen

je hebt gelijk lex...maar ik bedoelde meer spreekwoordelijk gezien, hypothetically speaking etc

ennu henkie...wat ben jij een zielig mannetje veel suc6 verder....lol

Old Post Oct-25-2001 09:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2000

Mijn bijdrage:
rij alleen te hard als je in je uppie rijdt (dus ook zonder weggebruikers... Als je bijrijders hebt hou ik me altijd iig in (oke.. ik ben taxichaffeur geweest) EN aan de regels.. Meestal besef je dit soort dingen pas of als je in een ongeluk hebt gezeten, of er net aan ontsnapt bent.
Als er trance in de auto opstaat ga ik juist altijd langzamer rijden, omdat ik alle muziek altijd helemaal gehoord wil hebben als ik thuiskom, en niet na 1 nummer de radio uit moete zetten omdat ik al thuis ben
On-topic: Flitspalen, tja, er valt niets tegen te doen, en het werkt wel, wat je ook zegt, want mensen gaan toch altijd voor op de rem staan (zelfs als ze keurig 50 rijden soms). Ook ik ben wel eens geflitst met 8km/u te hard.. tja wat wil je.. soms zit je gewoon ff niet op te letten en rij je 60.. oei.. het is een kwestie er gewoon geen big deal van te maken.. dan maar 100 piek dokken.. beter dan een ongeluk (denk aan: iemand aanrijden (ook al is het maar lichtelijk, dat vergeef je jezelf nooit))..

Old Post Oct-25-2001 10:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2001

Ik vind flitspalen niet slecht, maar als ze mensen gaan bekeuren omdat ze 53 KM/u rijden ( ik heb er eentje gekregen voor 57 KM/u) dan denk ik dat je de plank een beetje misslaat.

Ik hoop dat er zo snel mogelijk wordt gewerkt aan het bekeuren van mensen die bumperkleven. Dat is wel zo gevaarlijk en irritant!

Old Post Oct-25-2001 11:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Teal'k
Als er trance in de auto opstaat ga ik juist altijd langzamer rijden, omdat ik alle muziek altijd helemaal gehoord wil hebben als ik thuiskom, en niet na 1 nummer de radio uit moete zetten omdat ik al thuis ben

wát een idee!! daar heb je over nagedacht of niet misschien kan ik daar in de toekomst ook s wat chauffeurs van overtuigen

Old Post Oct-25-2001 11:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by Miss Proximus

ja lol...als je t zo stelt dan lijk ik idd wel een miereneuker dat ik denk dat de belasting omhoog gaat alleen doordat sommige klootzakjes er een hobby van maken om flitspalen om te buigen

je hebt gelijk lex...maar ik bedoelde meer spreekwoordelijk gezien, hypothetically speaking etc

ennu henkie...wat ben jij een zielig mannetje veel suc6 verder....lol

Zo zomaar geef je me is gelijk heel erg bedankt, misschien komt het toch nog is een beetje goed tussen ons Soort wapenstilstand lol

Old Post Oct-25-2001 13:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2001

Jezus Lex, jij moet hier wel de reply-master zijn. Ik smeer ff een boterham, klik op refresh en hoppa....hele scherm vol met DJ Lex, hahaha

Ik voel me alleen wel een beetje gepasseerd, want je reageert overal op, behalve op mijn thread . Heb je eindelijk 1 wapenstilstand, ga ik straks boos worden

Hou je niet van feessies?

www.nexusparties.nl

Old Post Oct-25-2001 13:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

LOL, van die zinloze discussies...

Keep it going, is er tenminste nog wat te lezen.

GReeTZ

Old Post Oct-25-2001 13:26 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Jezus Lex, jij moet hier wel de reply-master zijn. Ik smeer ff een boterham, klik op refresh en hoppa....hele scherm vol met DJ Lex, hahaha

Ik voel me alleen wel een beetje gepasseerd, want je reageert overal op, behalve op mijn thread . Heb je eindelijk 1 wapenstilstand, ga ik straks boos worden

Hou je niet van feessies?

Had je me vroeger moeten zien vriend, de goeie ouwe tijd poste ik 50 berichten per dag. Als je dan op refresh drukte stond je hele pagina vol met dj Lex, dat waren nog eens tijden
(Wie gaat me flamen lol)

Old Post Oct-25-2001 14:07  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Dj Lex

Had je me vroeger moeten zien vriend, de goeie ouwe tijd poste ik 50 berichten per dag. Als je dan op refresh drukte stond je hele pagina vol met dj Lex, dat waren nog eens tijden
(Wie gaat me flamen lol)

*Optimus zucht* "de goeie ouwe tijd, waar is die gebleven..."

Old Post Oct-25-2001 14:56 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Flistpalen...*flits* *flits*
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThrillseekers Play - Alone Again Mix? [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAudioplacid - Exemption [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:58.

Forum Rules: