Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > << FOTO >> Tranceaddict-meeting @ Trance-Energy 20-10-2001 INSIDE!!!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

ja! ik zie net de foto pas! (vandaar me late reply ) maar hij is echt lache ja, , en ik ben ook zekers op IC van de partij!

Sasha!

Old Post Oct-28-2001 23:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

K had r graag bij gestaan.. ach ja volgende keer beter

Old Post Oct-29-2001 01:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Darkzwever
Junior tranceaddict

jaja phatte foto, zie em nu pas maar dat BRAK shirtje zegt natuurlijk wel genoeg

Latest beer : Liquido Prohibio & Bokkardi (net op fles, wordt weer een klapper, thanx Relli

-> Latest Beer : De Tamme Dubbel / Baby Bier

Old Post Nov-08-2001 22:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Darkzwever Click here to Send Darkzwever a Private Message Add Darkzwever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Tja, bij de TA Mister verkiezing komt er natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen een foto met halfgare wouzen
Ik bedoel, er moet toch echt een spierballen-ronde komen, een persoonlijk interview, en niet te vergeten de boxershort ronde. Tot die tijd GEEN officiële uitslag. (tenzij je extra lief tegen miss P en mij gaat doen natuurlijk, gnagnagna )

Old Post Nov-09-2001 00:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Tja, bij de TA Mister verkiezing komt er natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen een foto met halfgare wouzen
Ik bedoel, er moet toch echt een spierballen-ronde komen, een persoonlijk interview, en niet te vergeten de boxershort ronde. Tot die tijd GEEN officiële uitslag. (tenzij je extra lief tegen miss P en mij gaat doen natuurlijk, gnagnagna )

ik heb volgens mij nog wel een foto liggen waarin ik met mijn dronken kop in mijn box door de sneeuw aan het rollen ben (lang leve wintersport!!) ..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Nov-09-2001 10:08  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Dat zeg ik dus, foto's zijn niet voldoende. Er moet een podium komen, waar jullie je spierballen en boxers moeten laten zien en waar een interview in velle lampen afgenomen wordt. en dat onder het toeziend oog van de jury: miss P en ik! (en eventuele andere mede TA'sters!)

Old Post Nov-09-2001 10:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
(tenzij je extra lief tegen miss P en mij gaat doen natuurlijk, gnagnagna )

Nou, bij Miss P sta ik al flink wat punten in de +. Nu alleen jouw ff om zien te krijgen :P.

Old Post Nov-09-2001 14:17 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Dat zeg ik dus, foto's zijn niet voldoende. Er moet een podium komen, waar jullie je spierballen en boxers moeten laten zien en waar een interview in velle lampen afgenomen wordt. en dat onder het toeziend oog van de jury: miss P en ik! (en eventuele andere mede TA'sters!)

Ik doe meeeee (in de jury dan haha) Wanneer beginnen we? En moeten we vast gaan nomineren ofzo? En wat wordt de prijs? EN krijgt de jury ook een kado?

Old Post Nov-09-2001 14:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict

Hahaha, dan wil ik wel voor de bijpassende muziek zorgen en als MC optreden. Hoe gaat de show heten?

www.nexusparties.nl

Old Post Nov-09-2001 14:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Ja, jury krijgt groooooooot cadeau (is een van de spelregels namelijk, opgezet door de jury )
Wordt het de TA Mister-has-iT-All verkiezing?

Old Post Nov-09-2001 17:29  Netherlands
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

Blijkbaar is Petrus al aan een campagne begonnen

Waar gaan de verkiezingen plaatsvinden??

Misschien mogen jullie tijdens IC wel van de talentroom gebruik maken, als deze er dan staat

Old Post Nov-09-2001 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

sjemig!!!
Moet ik in mn boxer gaan staan voor die twee mu..eh meiden!?
Wahaha, doet me herinneren aan de laatste lowlands, toen liepen er meiden langs onze tent en vroegen of ze de boxers die wij op dat moment aanhadden mochten hebben, dan konden ze daar namelijk een kussen mee vullen, om beter te slapen, was de smoes. Maar goed wij hadden flink wat drank op dus gewoon gegeven die handel, terwijl iedereen er ook gewoon langsliep. Er waren zelfs gasten die spontaan ook hun onderbroek gaven toen ze het verhaal hoorden, echt cool was dat!

Maarre..... MC Dago, wat voor muziek wordt t?
Oja, het MOET niet per se op ic, want als we gewoon een webcam gebruiken net als in american pie, kunnen er heel leuke taferelen online komen.

www.balticbastian.com/

Old Post Nov-09-2001 22:46  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > << FOTO >> Tranceaddict-meeting @ Trance-Energy 20-10-2001 INSIDE!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from Ferry @ Aria 2003.06.20 [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGood Livin - "Feels So Good" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:41.

Forum Rules: