|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Veel NLTA's hebben hier zin in, toppie. Wellicht ook nog een paar BETA's ook altijd leuk. |
Veel? D'r reageren er ook 3.......
En zeggen is 1, gaan is 2. Bij dat gaan ontbreekt het bij veel mensen nogal eens aan 
Ik zeg maar niets, zou goed kunnen dat ik er alsnog beland. Vorig jaar ook oke, maar dit jaar moet de groep wel wat leuker/groter zijn voor ik weer ga. Even kijken of ik mensen kan mobiliseren.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|