Mijn oom en tante zitten nu nog in Thailand. Ze zitten gelukkig wel in Bangkok dus niets aan het handje. Wel geschrokken natuurlijk, is meer dan logisch.
En die gast die dat stukje heeft geschreven weet blijkbaar niet dat er ook gigantisch veel europeanen zijn omgekomen. Dus die gast kunnen ze wat mij betreft voor een golf van 10 meter hoog zetten.......
Originally posted by Lynxx
WTF!!!! Wat een onzettend stukje KUT tekst is dat zeg!!!!
Als die gast voor me stond terwijl hij dat zegt.....
Ongelofelijk!
1 amerikaan net zo veel als 10000 dirty people...
Naja,ik hoop maar dat het stijgen van het dodenaantal stopt, want het is echt te erg gewoon...
ik vind 1 van die 'dirty people' beter dan die amerikaan :X
Dec-30-2004 00:07
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by New Wave
Mijn oom en tante zitten nu nog in Thailand. Ze zitten gelukkig wel in Bangkok dus niets aan het handje. Wel geschrokken natuurlijk, is meer dan logisch.
En die gast die dat stukje heeft geschreven weet blijkbaar niet dat er ook gigantisch veel europeanen zijn omgekomen. Dus die gast kunnen ze wat mij betreft voor een golf van 10 meter hoog zetten.......
Gelukkig zijn europeanen ook beter dan die autochtonen
Heb me aangesloten bij de actie dat ik dit jaar geen vuurwerk koop (was het toch al niet van plan), en dat geld op 555 stort. Is wel het minste dat je kunt doen om die bevolking daar weer te helpen een leven op te bouwen.
Dec-30-2004 10:06
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Mijn vriendin woont in Indonesia!
Gelukkig niet in het deel wat getroffen is door deze verschrikkelijke natuurramp.
Heb al geld gestort naar t Rode Kruis. Zouden meer mensen moeten doen....
Dec-30-2004 10:30
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Verschrikkelijke beelden, Phuket was ik niet echt van onder de indruk om heel eerlijk te zijn. De eerste grapjes zaten we hier al weer te maken. ( Zoals de Pedofiel in Thailand zei: gelukkig hebben we de foto's nog )
Maar nu er wat meer beelden naar buiten komen en het dodental maar blijft stijgen..
Gisteren zat ik met mijn huisgenoot onder het eten ff journaal te kijken, maar ik kreeg echt niks meer door mijn keel.
Op een online internet voetbalspel (Hattrick) hebben we met een groot aantal mensen een actie opgestart, dat we voor elke gescoorde goal 1 euro storten op 555, in alle andere landen doen ze ook mee, met hun actie nummers. Alleen al in NL doen 30.000 mensen aan het spelletje..
als maar een klein percentage meedoet, kunnen we een lekker bedrag bijeen sprokkelen.
Staatslot koop ik wel, maar vuurwerk niet meer.
Dec-30-2004 10:59
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Gelukkig zijn europeanen ook beter dan die autochtonen
mwjha inderdaad wij europeanen zijn inderdaad beter dan die autochtonen Jasper. Je leest het verkeerd sukkel....
Anyway....vandaag 10 euro gevonden in de studio op me werk. Niet in me eigen zak gestoken maar netjes gestort op 555.
Ben benieuwd hoeveel andere landen bij elkaar geraapt hebben. Nederland is altijd zeer begaand met dit soort acties. Benm bijvoorbeeld benieuwd wat Amerika gaat geven. Kijken hoe krenterig die Bush wel niet is...
Dec-30-2004 14:29
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
VS gierig met noodhulp'
De VS zijn gierig met noodhulp aan de landen die op tweede kerstdag werden getroffen door de gevolgen van de Aziatische zeebeving....
met oorlog staan ze altijd vooraan maar nu zie je ze niet!! Tyfusbakkennnn.
De VS zijn gierig met noodhulp aan de landen die op tweede kerstdag werden getroffen door de gevolgen van de Aziatische zeebeving....
met oorlog staan ze altijd vooraan maar nu zie je ze niet!! Tyfusbakkennnn.
Inderdaad... Ik zal nog maar even herhalen wat ik in de chillout thread ook heb gezegd..
Ze spelen maar al te graag wereldpolitie, ze voeren een oorlog waar ze willen, daar zijn HONDERDEN MILJARDEN voor beschikbaar, en dat alles voor "National Security"...
En nou er zoiets gebeurd kijken ze de andere kant op... schoften, arrogante, egoistische, zelfingenomen kutamerikanen.
Ik kots op dat land.
Dec-30-2004 18:45
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Als ze slim zijn zetten ze collectebussen bij de NYE feesten neer morgen
Dec-30-2004 22:10
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by jp
Als ze slim zijn zetten ze collectebussen bij de NYE feesten neer morgen
Dat is idd een goede...
Ik had eerst nog niet het besef van de omvang van de ramp, maar het begint nu toch aardig door te dringen. Ik ga morgen geld overmaken en eens kijken wie ik nog meer daarvoor kan vinden.
Dec-30-2004 22:33
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Dodental tsunami 123.000, das 1/4 van heel Den Haag