Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ramp in Azië
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Mijn oom en tante zitten nu nog in Thailand. Ze zitten gelukkig wel in Bangkok dus niets aan het handje. Wel geschrokken natuurlijk, is meer dan logisch.

En die gast die dat stukje heeft geschreven weet blijkbaar niet dat er ook gigantisch veel europeanen zijn omgekomen. Dus die gast kunnen ze wat mij betreft voor een golf van 10 meter hoog zetten.......

Old Post Dec-30-2004 00:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Lynxx
WTF!!!! Wat een onzettend stukje KUT tekst is dat zeg!!!!

Als die gast voor me stond terwijl hij dat zegt.....
Ongelofelijk!

1 amerikaan net zo veel als 10000 dirty people...

Naja,ik hoop maar dat het stijgen van het dodenaantal stopt, want het is echt te erg gewoon...

ik vind 1 van die 'dirty people' beter dan die amerikaan :X

Old Post Dec-30-2004 00:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by New Wave
Mijn oom en tante zitten nu nog in Thailand. Ze zitten gelukkig wel in Bangkok dus niets aan het handje. Wel geschrokken natuurlijk, is meer dan logisch.

En die gast die dat stukje heeft geschreven weet blijkbaar niet dat er ook gigantisch veel europeanen zijn omgekomen. Dus die gast kunnen ze wat mij betreft voor een golf van 10 meter hoog zetten.......

Gelukkig zijn europeanen ook beter dan die autochtonen

Heb me aangesloten bij de actie dat ik dit jaar geen vuurwerk koop (was het toch al niet van plan), en dat geld op 555 stort. Is wel het minste dat je kunt doen om die bevolking daar weer te helpen een leven op te bouwen.

Old Post Dec-30-2004 10:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Mijn vriendin woont in Indonesia!

Gelukkig niet in het deel wat getroffen is door deze verschrikkelijke natuurramp.

Heb al geld gestort naar t Rode Kruis. Zouden meer mensen moeten doen....

Old Post Dec-30-2004 10:30 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Verschrikkelijke beelden, Phuket was ik niet echt van onder de indruk om heel eerlijk te zijn. De eerste grapjes zaten we hier al weer te maken. ( Zoals de Pedofiel in Thailand zei: gelukkig hebben we de foto's nog )
Maar nu er wat meer beelden naar buiten komen en het dodental maar blijft stijgen..

Gisteren zat ik met mijn huisgenoot onder het eten ff journaal te kijken, maar ik kreeg echt niks meer door mijn keel.

Op een online internet voetbalspel (Hattrick) hebben we met een groot aantal mensen een actie opgestart, dat we voor elke gescoorde goal 1 euro storten op 555, in alle andere landen doen ze ook mee, met hun actie nummers. Alleen al in NL doen 30.000 mensen aan het spelletje..

als maar een klein percentage meedoet, kunnen we een lekker bedrag bijeen sprokkelen.

Staatslot koop ik wel, maar vuurwerk niet meer.

Old Post Dec-30-2004 10:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Gelukkig zijn europeanen ook beter dan die autochtonen

mwjha inderdaad wij europeanen zijn inderdaad beter dan die autochtonen Jasper. Je leest het verkeerd sukkel....

Anyway....vandaag 10 euro gevonden in de studio op me werk. Niet in me eigen zak gestoken maar netjes gestort op 555.
Ben benieuwd hoeveel andere landen bij elkaar geraapt hebben. Nederland is altijd zeer begaand met dit soort acties. Benm bijvoorbeeld benieuwd wat Amerika gaat geven. Kijken hoe krenterig die Bush wel niet is...

Old Post Dec-30-2004 14:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

VS gierig met noodhulp'
De VS zijn gierig met noodhulp aan de landen die op tweede kerstdag werden getroffen door de gevolgen van de Aziatische zeebeving....

met oorlog staan ze altijd vooraan maar nu zie je ze niet!! Tyfusbakkennnn.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Dec-30-2004 18:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

mwjha ze geven nu 35 miljoen

"Powell also alluded to the roughly $35 million in emergency aid already committed as "just a beginning."

Maar zal dus nog meer worden.
Nederland heeft op dit moment al 27 miljoen beschikbaar.
Dan zou amerika 40* zo veel moeten doneren. Kutvolk blijft het.

Old Post Dec-30-2004 18:33  Netherlands
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Remy D
VS gierig met noodhulp'
De VS zijn gierig met noodhulp aan de landen die op tweede kerstdag werden getroffen door de gevolgen van de Aziatische zeebeving....

met oorlog staan ze altijd vooraan maar nu zie je ze niet!! Tyfusbakkennnn.

Inderdaad... Ik zal nog maar even herhalen wat ik in de chillout thread ook heb gezegd..
Ze spelen maar al te graag wereldpolitie, ze voeren een oorlog waar ze willen, daar zijn HONDERDEN MILJARDEN voor beschikbaar, en dat alles voor "National Security"...
En nou er zoiets gebeurd kijken ze de andere kant op... schoften, arrogante, egoistische, zelfingenomen kutamerikanen.
Ik kots op dat land.

Old Post Dec-30-2004 18:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Als ze slim zijn zetten ze collectebussen bij de NYE feesten neer morgen

Old Post Dec-30-2004 22:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by jp
Als ze slim zijn zetten ze collectebussen bij de NYE feesten neer morgen

Dat is idd een goede...

Ik had eerst nog niet het besef van de omvang van de ramp, maar het begint nu toch aardig door te dringen. Ik ga morgen geld overmaken en eens kijken wie ik nog meer daarvoor kan vinden.

Old Post Dec-30-2004 22:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Dodental tsunami 123.000, das 1/4 van heel Den Haag

Down-Under was da bomb

Old Post Dec-31-2004 01:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ramp in Azië
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLeila K - Open Sesame (which mix?) [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYakooza - "Drugs" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:34.

Forum Rules: