|
|
|
|
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Relax Laurent, niet iedereen hier denkt er zo over. 
Ik persoonlijk heb bijvoorbeeld uw ASOT guest-mixes gehoord en een setje op ETN, en die waren best goed gedraaid! Technisch niet uitzonderlijk sterk, maar gewoon normaal ETN niveau, dus niks om over te klagen. En qua platenkeuze vind ik u dan weer heel sterk! Misschien omdat ik wel een zwak heb voor "uw sound", maar sowieso zit er altijd lijn en diepte in uw sets! 
Zelfde geldt voor Fred Baker, alleen in mindere mate dan. Hoewel het ook al bijna een jaar geleden is dat ik hem aan het werk gehoord heb (AIB indoor), dus misschien is hij ondertussen nog verbeterd. Beetje rare en warrige trackselectie en rare opeenvolging, maar technisch was het zeker in orde, en ik denk dat ik beter weet dan Phortastic waarover ik spreek. 
Apr-17-2005 15:06
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002
|
|
|
ik respecteer ieder z'n mening als het objectief is, in dit geval twijfel ik eraan. Onze vriend mag wel z'n mening over mij hebben... en jullie ook. Maar gewoon zeggen dak "zwakjes" ben zonder deftige argumenten, dat kan ik ni laten doen.
Er zijn veel mensen die mij kennen maar er zijn ook anderen die geen airwave, fred baker, icone of weet ik veel als dj kennen.
Elke producer of dj verdient respect, wat hem/zij ook draait of maakt. Er is zelfs veel goeie talent op deze forum vind ik.
En ja zwakjes, dat blijft wel in mijn keel, hoor. Ik kan ook wel zeggen dat de belgische residents slecht zijn, da doe ik niet, want dat is een gebrek aan respect.
Dat gebrek aan promotie, weet je waar het vandaan komt? België zit gewoon nimeer in het beeld op het internationaal niveau, zeker dankzij het verschil van stijl tussen de belgische clubs en de belgische radio's en de belgische trance dj's en producers. Toch ga ik dat niet echt beoordelen, want ik ben niet de goeie mens om over zoiets te praten.
Ik heb zo gereageerd, sorry daarvoor, maar ik weet waarom. Tenminste zijn er mensen die nq mijn harde reactie met deftige argumenten zijn gekomen, dat is alles wat telt.
En ja, de meeste franstaligen doen geen moeite om in onze tweede taal te posten, dat bedoelde ik. Daarom wou ik ook reageren. Die zitten allemaal op Ta-Fr, behalve een paar uitzonderingen die ik bij deze zeker wil steunen.
ik ga nu wa relaxen. Sorry dak toch mijn 2 centjes wou bijvoegen. Alleen kan ik niemand dj's en producers van hun eigen land zomaar beoordelen, en dat zonder argumenten.
Ik kan met een zeer grote mond komen, doch doe ik het niet, niemand hier weet het beter, en ikke zeker ook ni!! Daarom reageer ik. Mijn manier om te denken is soms wel een beetje raar, maar begrijp mij goed. Ik mag ook soms mijn mening geven, denk ik.
Ik voel mij geen speciale mens, noch zou ik zeggen dak gelijk heb. Ik ben gewoon zoals jullie allemaal, soms maakt het mij nerveus, he.
MvG,
L.
Apr-17-2005 16:30
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 11:56.
Forum Rules: