Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Fred Baker weet hoe het moet!
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Phortastic
Kvind hem als DJ zowiezo niet zo sterk.
Blijven doen waar je het beste in bent zeg ik altijd maar.
Airwave als DJ vind ik bijvoorbeeld ook maar zwakjes. Producen EN Dj'en is niet iedereen gegeven, alhoewel iedereen dit tegenwoordig in 1 adem noemt. Onterecht vind ik.

en om dit te zeggen heb je zeker goede voorbeelden van mijn recentste sets op GDJB, ETN en binnenkort DI FM. Het is altijd hetzelfde, met jullie Belgen, jullie moeten altijd de artiesten in eigen land kapot maken. In plaats van elke Belgische artiest te steunen. Het geldt ook voor andere artiesten.

IK BEN HET KOTSBEU! En dan komen ze huilen dat er niks gebeurt in België. Iedereen is DJ dit, dj dat, weet het beter, en weet beter hoe mijn platen moeten klinken enz enz. Ik ben al 10 jaar dj, en alhoewel ik mij geen super dj zou noemen, toch kan ik mij ni zomaar kapot laten maken door iemand die zo kritisch over ons is. Punt gedaan. En waar in België heb je mij gehoord, wetend dak hier al een jaar ni heb gedraaid??

Als je mij zo zwakjes vindt, zeg maar hoe wat en wanneer aub. Dan kan jij het goed rechtzetten, met goede argumenten. Kwestie van smaak kan ik wel respecteren, maar je kent mij ni eens, en jij toont hier weinig respect voor iemand die zich KAPOT maakt voor anderen!

Heb jij mij ooit horen klagen over Dave Lambert, Regi, Marko, en al die locale dj's? Nooit man, ze verdienen evenveel respect als andere dj's, en ik vind dat PRODUCERS ook even veel respect verdienen. Want zonder producers, geen platen en geen dj's.

En sorry dak zomaar reageer, maar ik ben dat belgisch syndroom kotsbeu. Alleen in het buitenland worden wij normaal gerespecteerd.

Aan iedereen: Als jullie echt een eigen idee willen maken van mijn draaien, no problem, kom volgende week vrijdag (22/4) in opwijk, het is een party voor een goed doel, en ik verdien er niks aan.

OFF Thread, is da hier VL-TA of Be-TA? Kom op Walen, laat je eigen maar zien en horen!!

Met beleefde groeten.

Laurent

Old Post Apr-17-2005 14:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Buoyant
Mahna Mahna

Registered: Feb 2003

^je hebt wel gelijk maar je reactie is misschien wat overdreven. ik denk dat dit weer zo een typisch forum geval is waar de waarde van de post van phortastic misschien een beetje te hoog wordt ingeschat, HIJ alleen vind dat Airwave niet zo een goeie dj is, daar mag hij toch zo over denken? Maar goed, ik ga me er verder niet mee moeien.

nog even dit: ik heb je zelf nog nooit live bezig gezien, maar ik heb zeker wel genoten van je GDJB en ETN setjes. Dus er is voor mij niks mis aan je draaikwaliteiten. De trackselectie is misschien een andere zaak en misschien bedoelde phortastic dat wel ???

Old Post Apr-17-2005 15:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Buoyant Click here to Send Buoyant a Private Message Add Buoyant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Relax Laurent, niet iedereen hier denkt er zo over.

Ik persoonlijk heb bijvoorbeeld uw ASOT guest-mixes gehoord en een setje op ETN, en die waren best goed gedraaid! Technisch niet uitzonderlijk sterk, maar gewoon normaal ETN niveau, dus niks om over te klagen. En qua platenkeuze vind ik u dan weer heel sterk! Misschien omdat ik wel een zwak heb voor "uw sound", maar sowieso zit er altijd lijn en diepte in uw sets!

Zelfde geldt voor Fred Baker, alleen in mindere mate dan. Hoewel het ook al bijna een jaar geleden is dat ik hem aan het werk gehoord heb (AIB indoor), dus misschien is hij ondertussen nog verbeterd. Beetje rare en warrige trackselectie en rare opeenvolging, maar technisch was het zeker in orde, en ik denk dat ik beter weet dan Phortastic waarover ik spreek.

Old Post Apr-17-2005 15:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Zeg Laurent, jaagt uzelf ni zo op u paard man. Das de mening van 1 persoon en ik denk wel dat je weet dat 3/4de van de commentaren hier over u positief zijn.

En ge moet ook ni beginnen met het Vlaams-Waals gedoe. Walen verstaan, spijtig genoeg, weinig nederlands en vlaamstaligen zijn meestal te koppig om frans te typen of te lezen. Maar bon, daar gaat het hier niet over.
Het is zo geevolueerd, spijtig genoeg.

Wat je zegt over Belgisch syndroom is idd wel zo, maar dit komt niet alleen door ons. Jullie worden niet genoeg gepromoot op de televisie/radio. Jullie zijn alleen gekend door de echte liefhebbers en die zijn er niet echt veel in België. Die dat er zijn hebben hun vaste stek.

ow ja waar is Opwijk?

Old Post Apr-17-2005 15:12  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

sinds wanneer voelen artiesten zich persoonlijk zo aangevallen van een mening van 1 iemand?

moest britney spears op elk forum ter wereld reageren als iets negatiefs over haar werd gezegd, ze zou nogal werk hebben.

als artiest siert het u ook da ge gewoon blijft doen waar ge in gelooft, en u ni teveel aan te trekken van wat 1 iemand zegt. das nu ni meteen geweldige reclame

Old Post Apr-17-2005 15:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

nog iets: belgië is een technoland, geen tranceland.

deal with it

Old Post Apr-17-2005 15:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance

ik respecteer ieder z'n mening als het objectief is, in dit geval twijfel ik eraan. Onze vriend mag wel z'n mening over mij hebben... en jullie ook. Maar gewoon zeggen dak "zwakjes" ben zonder deftige argumenten, dat kan ik ni laten doen.

Er zijn veel mensen die mij kennen maar er zijn ook anderen die geen airwave, fred baker, icone of weet ik veel als dj kennen.

Elke producer of dj verdient respect, wat hem/zij ook draait of maakt. Er is zelfs veel goeie talent op deze forum vind ik.

En ja zwakjes, dat blijft wel in mijn keel, hoor. Ik kan ook wel zeggen dat de belgische residents slecht zijn, da doe ik niet, want dat is een gebrek aan respect.

Dat gebrek aan promotie, weet je waar het vandaan komt? België zit gewoon nimeer in het beeld op het internationaal niveau, zeker dankzij het verschil van stijl tussen de belgische clubs en de belgische radio's en de belgische trance dj's en producers. Toch ga ik dat niet echt beoordelen, want ik ben niet de goeie mens om over zoiets te praten.

Ik heb zo gereageerd, sorry daarvoor, maar ik weet waarom. Tenminste zijn er mensen die nq mijn harde reactie met deftige argumenten zijn gekomen, dat is alles wat telt.

En ja, de meeste franstaligen doen geen moeite om in onze tweede taal te posten, dat bedoelde ik. Daarom wou ik ook reageren. Die zitten allemaal op Ta-Fr, behalve een paar uitzonderingen die ik bij deze zeker wil steunen.

ik ga nu wa relaxen. Sorry dak toch mijn 2 centjes wou bijvoegen. Alleen kan ik niemand dj's en producers van hun eigen land zomaar beoordelen, en dat zonder argumenten.

Ik kan met een zeer grote mond komen, doch doe ik het niet, niemand hier weet het beter, en ikke zeker ook ni!! Daarom reageer ik. Mijn manier om te denken is soms wel een beetje raar, maar begrijp mij goed. Ik mag ook soms mijn mening geven, denk ik.

Ik voel mij geen speciale mens, noch zou ik zeggen dak gelijk heb. Ik ben gewoon zoals jullie allemaal, soms maakt het mij nerveus, he.

MvG,
L.

Old Post Apr-17-2005 16:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance

quote:
Originally posted by pooley

ow ja waar is Opwijk?

Is in oost-vlaanderen, vlak bij aalst en asse.

meer info op

http://www.bling.bz/

voila, je weet het allemaal. Het is voor een goed doel, dus zou goed zijn om zeker af te komen, zelfs met een wat "zwakke" dj die draait ;-)

Old Post Apr-17-2005 16:35  Belgium
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik persoonlijk heb bijvoorbeeld uw ASOT guest-mixes gehoord en een setje op ETN, en die waren best goed gedraaid! Technisch niet uitzonderlijk sterk, maar gewoon normaal ETN niveau, dus niks om over te klagen. En qua platenkeuze vind ik u dan weer heel sterk! Misschien omdat ik wel een zwak heb voor "uw sound", maar sowieso zit er altijd lijn en diepte in uw sets!

+1

uw meest recente set voor GDJB vond ik heel sterk

Old Post Apr-17-2005 17:13  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

quote:
Originally posted by TOR
+1

uw meest recente set voor GDJB vond ik heel sterk

de gdjb set vond ik wat platenkeuze betreft ook zeer sterk, alleen was hij technisch niet altijd even geslaagd. maar daar kan aan gewerkt worden natuurlijk

Old Post Apr-17-2005 17:15  Belgium
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Bertn
de gdjb set vond ik wat platenkeuze betreft ook zeer sterk, alleen was hij technisch niet altijd even geslaagd. maar daar kan aan gewerkt worden natuurlijk

lol, ik vond die net wel sterk in vergelijking met eerdere sets voor online radiostations. Lolo is technisch veel verbeterd..

Old Post Apr-17-2005 17:25  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

lol welkom op een forum waar iedereen zen mening mag zeggen Lolo.

Ik vind u als producer zeeeeeeeeeeeeeeeer goed, bij de beste die er zijn IMO, maar als DJ vind ik u nu eenmaal niet zo goed als de producer.
So what als ik dat vind?
Trouwens dat zwakjes moet je niet zo sterk opnemen. Het ging me vooral om het feit dat iedere producer ook als DJ aan de slag gaat terwijl ze dat misschien beter niet zouden doen (en andersom). En ik blijf bij deze mening ook al zet je hier nog 180 kwade replies neer.

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Apr-17-2005 20:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Fred Baker weet hoe het moet!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackneed to have this track... driving me insane! [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackA.I.D.A. - "Corvana" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:56.

Forum Rules: