- niet weer blijven zitten op schoool
- minder mensen kwetsen
- minder lui zijn
- zomers meer in nederland zijn
- minder snel geld uitgeven
en nog wel wat
Dec-31-2004 00:23
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
2004 was ook voor mij een ontzettend kutjaar. Het afstuderen ging zeker niet zo goed als ik had gehoopt, en dat knaagt echt ontzettend lang aan me. Teleurstelling na teleurstelling met die klotescriptie. Ben er veel te lang mee bezig.
Dus:
- afstuderen
- een goede baan vinden
- zo gauw de bovenste 2 klaar zijn: samenwonen in Den Haag/Utrecht met mijn vriendin
Dat is het belangrijkste voor dit jaar......
Verder qua feesten:
- Earth/Extrema feestjes bezoeken
- Tim/Bastiaan/Josta/Basd eens wat vaker meeslepen naar feesten
- Iris weer eens zien draaien
- Netzoveel feesten als vorig jaar (36 feestjes in een jaar is voldoende dacht ik zo, meer moet het zeker niet worden).
___________________
"Life is all about choices & respect"
Dec-31-2004 13:08
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Ik wil dit jaar eindelijk eens naar de Fabric in Londen, hopen dat Sasha er dit jaar weer gaat draaien dan wil ik daar zeker bij zijn!
___________________
Sasha!
Jan-01-2005 19:21
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)
En... wie is er allemaal al weer begonnen met roken?
Euhm nou ik barst maar los
- (meer) studeren
- meer goeie progressive feestjes
- drank/drugs-consumptie gematigd houden als afgelopen jaar
- leuke hobby erbij zoeken
- heeel misschien rijbewijs halen, maar das duur
- welverdienend bijbaantje zoeken om bovenstaande punten te financieren
___________________
moo.
Jan-01-2005 21:17
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Komt ie:
Geen alcohol meer doordeweeks
Elke dag om 9 uur opstaan
Elke dag fruit eten
Elke dag hardlopen
Leef je zo beroerd dan? Uuh, ja!!
Wil er weer 15 kilo af. Dus net zo zwaar als in de tijd dat ik nog aspirines slikte op feesies
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jan-01-2005 23:10
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by eXos
Komt ie:
Geen alcohol meer doordeweeks
Elke dag om 9 uur opstaan
Elke dag fruit eten
Elke dag hardlopen
Leef je zo beroerd dan? Uuh, ja!!
Wil er weer 15 kilo af. Dus net zo zwaar als in de tijd dat ik nog aspirines slikte op feesies
Ik drink al 2 jaar geen alcohol meer, het zal je goed doen.