Originally posted by Shahar
יגאל אנלא מבין אותך
אתה הולך לפי שמות ולא לפי איכות?!
תכלס לא יצא כלום מלהתווכח על טעם כי וואלה אי אפשר לשנות את זה
אבל תכלס תבא להגיד לי שאתה מסכים עם זה ש
none on earth
מקום ראשון לשנת 2004?
פתום זה חדש לך.?
לא חדש פה לאף אחד לדעתי שזה אחד משלישיית השנה שלי
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Dec-31-2004 17:22
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
האוריג'ינל אבל יותר טוב מהרמיקס....
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Dec-31-2004 17:26
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Flotser
האוריג'ינל אבל יותר טוב מהרמיקס....
האורגינל הוא קטע מצוין
אבל לא מתעלה על הרמיקס המצוין של גבריאל ודרזדן...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Dec-31-2004 17:40
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
והתגובה:
מה נראה לכם ככככל העולם משוגע על פרוגרסיב?
ארמין משדר דאמ תוכנית רדיו - מה קשה להבין שהוא צריך רייטינג ורייטינג בא עם מסחור
דההה זה ביזיון אני מבין את הקטע שזה לא הדבר האמיתי ויש כאן בולשיטיה.. אבל לפעמים כדי להשאר בטופ צריך גם לעשות דברים שלא רוצים,
אני לא מבין על מה אתם משתגעים מעצבים - פשוט תבינו את זה ככה... זה רדיו.. אנשים רוצים לשמוע דברים שהם אוהבים..
Dec-31-2004 17:48
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
תגידו לי עד עכשיו אני לא מבין מה ביזיון
תגידו לי מה ביזיון
?!?!
ביזיון שבני בנאסי מקום 18 שם
ביזיון שהקטע של טיאסטו הגיע למקום שלישי
ביזיון שיש אנשים בפורום שנותנים ביקורת על סמך דברים שהם לא שמעו(כן יובל אתה)
ביזיון שקובעים כאן שארמין התמסחר
מ הקשר התמסחר?!?!?!
כל משקבע שארמין התמסחר כי יש לו תוכנית רדיו הוא בן אדם טיפש שמתעקש לחבר עובדות לא קשורות לכדי נתונים מעוותים וכל זאת מבלי שהקשיב בכלל לתוכניות של ארמין
ושורה לסיום
משלא טוב לו
שלא יקשיב
ולא יבקר
משרוצה לבקר שיעשה משאני עשיתי
הקשבתי לקונצרט של טיאסטו וקניתי תזכות לבקר אותו על דברים מסוימים שם
נמאס לי כבר מהעליהום חסר הבקרה הזה על ארמין בגלל בחירה של המאזינים שלו שדרך אגב והנה אני אומר את זה היתה בחירה ב-80 אחוז טובה!
יאללה תגידו שאני התמסחרתי
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Dec-31-2004 17:56
Segev
Armin Addict
Registered: Mar 2002
Location: a state of trance
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תגידו לי עד עכשיו אני לא מבין מה ביזיון
תגידו לי מה ביזיון
?!?!
ביזיון שבני בנאסי מקום 18 שם
ביזיון שהקטע של טיאסטו הגיע למקום שלישי
ביזיון שיש אנשים בפורום שנותנים ביקורת על סמך דברים שהם לא שמעו(כן יובל אתה)
ביזיון שקובעים כאן שארמין התמסחר
מ הקשר התמסחר?!?!?!
כל משקבע שארמין התמסחר כי יש לו תוכנית רדיו הוא בן אדם טיפש שמתעקש לחבר עובדות לא קשורות לכדי נתונים מעוותים וכל זאת מבלי שהקשיב בכלל לתוכניות של ארמין
ושורה לסיום
משלא טוב לו
שלא יקשיב
ולא יבקר
משרוצה לבקר שיעשה משאני עשיתי
הקשבתי לקונצרט של טיאסטו וקניתי תזכות לבקר אותו על דברים מסוימים שם
נמאס לי כבר מהעליהום חסר הבקרה הזה על ארמין בגלל בחירה של המאזינים שלו שדרך אגב והנה אני אומר את זה היתה בחירה ב-80 אחוז טובה!
יאללה תגידו שאני התמסחרתי
מסכים עם כל מילה של הבחור!!
ארמין נותן כל שבוע תוכנית מצויינת ויש גם הרבה פרוג אז אל תגידו סתם שהוא ממוסחר ובכלל הוא כל פעם משתדל לחדש כמה שיותר
___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk
Dec-31-2004 18:08
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Segev
מסכים עם כל מילה של הבחור!!
ארמין נותן כל שבוע תוכנית מצויינת ויש גם הרבה פרוג אז אל תגידו סתם שהוא ממוסחר ובכלל הוא כל פעם משתדל לחדש כמה שיותר
אני לא מאמין שאנחנו דעת מיעוט בפורום פה באהבה שלנו לקטע הנפלא הזה
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Dec-31-2004 18:14
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
אני יסכם לכם את הויכוח על ידי מטאפורה קטנה
אם בבלייזר ב-100 הנשים הסקסיות בעולם של 2004, ואני מדגיש בעולם...
הגיעה למקום ה-41 המכובד אחת בשם נינט טייב...
אז הכל אפשרי!!
___________________
.
Dec-31-2004 20:05
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יסכם לכם את הויכוח על ידי מטאפורה קטנה
אם בבלייזר ב-100 הנשים הסקסיות בעולם של 2004, ואני מדגיש בעולם...
הגיעה למקום ה-41 המכובד אחת בשם נינט טייב...
אז הכל אפשרי!!
אתה יודע מה..
צודק
יותר תמוה מהבחירה של אדאגיו למקום השלישי
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Dec-31-2004 22:18
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
וייבר - תגיד לי איך הגעת לעזאזל ל-4000 אמריקאים?!?! אם אתה לא יודע אל תכתוב
איזה גבר אתה!
סתם כתבתי מיספר להביע נקודה שמי שבחר בזה זה כניראה אותו הרוב שבחר בדיג"יי מאג וזה הכול
מה אתה ניטפל?
Dec-31-2004 23:31
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
האורגינל הוא קטע מצוין
אבל לא מתעלה על הרמיקס המצוין של גבריאל ודרזדן...
עשית ממנו הרבה הרבה הרבה יותר ממה שהו
תרוצה להגיד לי הוא יותר מושך מבלרינה?
מוויט רום?
מהרמיקס של פרי לסינטעמעמעמו?
והרשימה ארוכה
קטע ממש רגיל
קליט ונחמד זה הכל
לא יותר מזה
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תגידו לי עד עכשיו אני לא מבין מה ביזיון
תגידו לי מה ביזיון
?!?!
ביזיון שבני בנאסי מקום 18 שם
ביזיון שהקטע של טיאסטו הגיע למקום שלישי
ביזיון שיש אנשים בפורום שנותנים ביקורת על סמך דברים שהם לא שמעו(כן יובל אתה)
ביזיון שקובעים כאן שארמין התמסחר
מ הקשר התמסחר?!?!?!
כל משקבע שארמין התמסחר כי יש לו תוכנית רדיו הוא בן אדם טיפש שמתעקש לחבר עובדות לא קשורות לכדי נתונים מעוותים וכל זאת מבלי שהקשיב בכלל לתוכניות של ארמין
ושורה לסיום
משלא טוב לו
שלא יקשיב
ולא יבקר
משרוצה לבקר שיעשה משאני עשיתי
הקשבתי לקונצרט של טיאסטו וקניתי תזכות לבקר אותו על דברים מסוימים שם
נמאס לי כבר מהעליהום חסר הבקרה הזה על ארמין בגלל בחירה של המאזינים שלו שדרך אגב והנה אני אומר את זה היתה בחירה ב-80 אחוז טובה!
יאללה תגידו שאני התמסחרתי
מסכים איתך שבזמן האחרון אנשים אומרים התמסחר התמחסר על כל דיג'ייי בלי קשר למה שהוא עושה בכלל
אבל סלח לי אדגיו איכותי טוב ומושקע
ביחוד אם טייסטו בחר דווקא אותו כדי לפתוח את ה-קונצרט שלו!
(ועוד זה היה הקונצרט הראשון שהיה יותר מכובד ומפתיע מהשני)
אני לא יכול להגיד שארמין התמסחר כי הוא פשוט מנגן כל ריליז חדש שיוצא
ככה שאין פה ממש מה למסחר
ויגאל זה לא שנטפלים אליו
זה אתה שמפאר אותו יותר מדי ותוקפים אותו בגלל שאתה מגזים ונסחף..
Last edited by Shahar on Jan-01-2005 at 01:27
Jan-01-2005 01:22
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Shahar
עשית ממנו הרבה הרבה הרבה יותר ממה שהו
תרוצה להגיד לי הוא יותר מושך מבלרינה?
מוויט רום?
מהרמיקס של פרי לסינטעמעמעמו?
והרשימה ארוכה
קטע ממש רגיל
קליט ונחמד זה הכל
לא יותר מזה
מסכים איתך שבזמן האחרון אנשים אומרים התמסחר התמחסר על כל דיג'ייי בלי קשר למה שהוא עושה בכלל
אבל סלח לי אדגיו איכותי טוב ומושקע
ביחוד אם טייסטו בחר דווקא אותו כדי לפתוח את ה-קונצרט שלו!
(ועוד זה היה הקונצרט הראשון שהיה יותר מכובד ומפתיע מהשני)
אני לא יכול להגיד שארמין התמסחר כי הוא פשוט מנגן כל ריליז חדש שיוצא
ככה שאין פה ממש מה למסחר
ויגאל זה לא שנטפלים אליו
זה אתה שמפאר אותו יותר מדי ותוקפים אותו בגלל שאתה מגזים ונסחף..
אני לא מפאר אף אחד
תחזור לתחילת הטרד תראה מי פתח אותו עם המילה בזיון
בזיון?
היה בזיון אם סינסטזיה או אדאגיו היו לוקחים
סינסטזיה זה לא קטע חדש בכלל
פרי לא תרם לקטע המקורי ממש כלום
כלום
אפס
גורנישט
לא ראוי להבחר... ראוי להקטל...
סתם פגיעה בקטע המקורי
אדאגיו דווקא כן חידש
הוא לקח תקטע למחוזות טיפה הארדיים יותר אבל רבאק...
הקטע הזה לא ראוי להיות בטופ של הקטעים בסוף השנה
והפעם ציון לטובה של פרי
הגרסה של פרי לאדאגיו פור סטרינגס היא כל משהגרסה של טיאסטו בחיים לא תהיה
מרגשת סוחפת עוצרת נשימה קלאסית פשוט 7 רמות מעל משטיאסטו עשה לקטע הזה...ואם כבר אז שילמד ממרטין רוט שגנב לו אמנם את הרעיון והשתמש בו בול אותו דבר על אורנג ט'ים
אבל הוא לקח את זה לגמרי לצד של ההארד ובאופן מפתיע זה יצא יפה
נו וואן און ארט יותר מושך מבלרינה
אני יכול להגיד את זה בנשימה אחת
לגבי וויטרום עבורי שוב נו וואן און ארט לוקח אבל וויטרום קטע מצוין
ואם כבר אכזבה מסוימת מהבחירה של המאזינים אז אני מרגיש שקטע אדיר כמו
lolo - why
ובכלל איזשהי נציגות ליוצר הכשרוני ביותר בעולם המוזיקה האלקטרונית
l-vee היו דבר מתבקש...
חבל אבל מה לעשות
יאללה 2005 באה עלינו לטובה והשנה ארמין יחזור אל האולפן ויוציא אלבום שלבטח ינפיק לפחות את אחד מהקטעים שיאחסנו את חמישיית השנה של 2005
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation