Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat voor stereo-installatie pest je je ouders of buren mee??
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
After8
tranceaddict

Registered: Aug 2001

Maar die Technics zijn toch wel van jezelf????

Old Post Oct-27-2001 19:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for After8 Click here to Send After8 a Private Message Add After8 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by After8
Maar die Technics zijn toch wel van jezelf????

naja, ik gebruik ze gewoon alsie ze nodig is zijn ze ff weg

Old Post Oct-28-2001 09:00 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Addicted
tranceaddict in training

Registered: Sep 2001
Smiley DJ

quote:
Hmm tja me ouders kan ik helaas niet pesten ermee, me pa vind me muziek tof. Ahum tja merk dat helaas als ik cdtjuhs zoek, die zitten dan in ze auto

M'n pa vindt mijn cd'tjes ook wel oké, wat best relaxt is. Hij heeft namelijk zo'n Harman Kardon stereosysteem van 240 Watt in de auto laten zetten, met 8 speakers. Tering: daar zou ik de buren wel ff mee willen pesten eigenlijk.

Thuis moet ik het doen met een 2 x 60 Watt setje van JVC met 4 boxen, MD en 3CD-wisselaar. Best relaxt, maar als ik die equipment van DJ Siesta zie....

Maar goed, zolang er maar trance uitkomt!!!

Greetz Addicted

Old Post Oct-28-2001 09:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Addicted Click here to Send Addicted a Private Message Add Addicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Ik heb niet zoveel bijzonders hiero staan opzich, maar beuken doet t wel!

Een sony stereotoren met 2 80watt boxjes... Ik heb ook niet zo'n grote kamer dus ook een zware installatie nodig, maar met wat ik nu heb kunnen de buren ook vaak meegenieten (al zijn ze daar niet zo blij mee)

Me ouders hebben me in april een koptelefoon kado gedaan en hoopten dat ik wat minder hard zou draaien. Helaas, nu worden ze snachts wakker als ik mn koptelefoon op heb Dr komt ook zo'n lekker geluidje uit. Zul je zien, over een jaar ben ik doof en dan zet ik mn muziek nog harder

Old Post Oct-29-2001 00:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ik heb een stereo toren van JVC met een versterker van 2 x 50 Watt.

Speakers: 2 x Wharfedale uit deValdus 400 serie (150w (continu) 92 dB 8 ohms)

Echt geweldige speakers

En dan had ik er nog een aparte subwoofer (30cm) bij aangesloten, maar die ligt nu in de kofferbak
Maar binnenkort komt er weer een bij, voor een diepere bass

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Oct-29-2001 18:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

He siesta, kan ik niet wat pretspul bij je broer kopen voor de inkoopprijs of desnoods 2e hands??? , ben namelijk nog steeds op zoek

Old Post Oct-29-2001 18:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
After8
tranceaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

naja, ik gebruik ze gewoon alsie ze nodig is zijn ze ff weg

das wel relax scheelt wel ff wat

Old Post Oct-29-2001 18:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for After8 Click here to Send After8 a Private Message Add After8 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Hmm tja sommige mensen hebben inderdaad mazzel zie ik wel weer. Nou ja ik kan gelukkig nog vrij goedkoop aan me spul komen, ben namelijk nooit van plan de volle mep voor te betalen (lang leve de nederlander).

Hmm heb nog niet echt wat gezien qua subwoofers dus doe ik nog maar een een oproep of mensen ervaring hebben met subwoofers (voor de stereo-toren/set) dus geen pc woofer. En zo ja welk merk type, of site van de maker.

Zelf heb ik al wel wat gehoord van JBL, AceBase, Magnat en Pioneer waar toch de JBL en Magnat boxen goed presteerde en tja de AceBase echt heel mooi was maar ja 1600 piek voor een subwoofer is weer te veel van het goede. Ik zoek beetje rond de prijsklasse van 500 tot 800 a 900 gulden. Dus als jullie mij kunnen helpen GRAAG

Old Post Oct-31-2001 16:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Koop iig geen JBL speakers

Ze zijn duur. Duurder dan andere merken.
Verder zijn ze kwalitatief nog niet eens goed.
Wel kunnen JBL speakers ontiegelijk hard, daarom hagen ze ook in discotheken. en geven een harde bass.

Maar
over het algemeen klinken ze erg BLIKkerig, en geven zeker geen mooi vol geluid.
Nou kun je ze voor onze soort muziek nog wel aanschaffen. want dat moet gewoon hard en lomp. Maar als je over er over een aantal jaren nog iets aan wil hebben zou ik ze niet aanschaffen. Omdat ze voor gewone muziek gewoon slecht geluid geven.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Oct-31-2001 17:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

quote:

Originally posted by raoel
Maar over het algemeen klinken ze erg BLIKkerig, en geven zeker geen mooi vol geluid.

Hier ben ik het wel met je eens. Ik heb dan wel JBL L4 speakers staan, dit is 1 van die uitzonderingen op de regel. Het verschil in die box is vooral omdat er componenten zijn gebruikt van Harman&Kardon, tja dan bouw je een heel ander type box

Maar over het algemeen is het net een blikkie met wat geluid wat die boxen produceren. Heb een LX- series gehoord en vond het niks, veel te oppervlakkig geen goed hoog en midden toon. Tja de Bass was goed, maar ja daar doe je het niet voor. Het algeheel moet klinken en niet alleen de Bass.

Maar ja ben trouwens nog rustig kijken naar een leuke sub. En inderdaad de sub van JBL is wel aardig diep. Magnat trouwens ook.

Old Post Oct-31-2001 19:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:
Originally posted by raoel
Koop iig geen JBL speakers

Ze zijn duur. Duurder dan andere merken.
Verder zijn ze kwalitatief nog niet eens goed.
Wel kunnen JBL speakers ontiegelijk hard, daarom hagen ze ook in discotheken. en geven een harde bass.

Maar
over het algemeen klinken ze erg BLIKkerig, en geven zeker geen mooi vol geluid.
Nou kun je ze voor onze soort muziek nog wel aanschaffen. want dat moet gewoon hard en lomp. Maar als je over er over een aantal jaren nog iets aan wil hebben zou ik ze niet aanschaffen. Omdat ze voor gewone muziek gewoon slecht geluid geven.

bennik niet met je eens, die JBL Eon boxen klinken egt wel redelijk.
Kep egt wel slegtere merken gehad, D & B overheerst nog altijd!! , daar draaien we ook de hoofdsets mee, die JBL Boxen zijn alleen als monitor en kleine spraaksetjes

Old Post Oct-31-2001 20:19 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Ff wat gegraven

Ja ja toch wel ff benieuwd naar dit na dik een jaar tijd. Heb mijn set grotendeels ingeruild voor 6.1 spul!

En ben in het trotse bezit van een ware subwoofer :P

specs en foto's Specs

Old Post Jan-13-2003 18:32  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat voor stereo-installatie pest je je ouders of buren mee??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha track from Sobremonte - awesome tune [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLawrence - "Along the Wire" (superpitcher mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:46.

Forum Rules: