Originally posted by jp
Hij draaide een pre-recorded setje af
Prove or stfu
Jan-07-2005 15:04
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by jp
Hij draaide een pre-recorded setje af
Nou ik kan je melden dat er een gigantische fout in zat Maargoed het is voor het goede doel he Het was wel echt want ik heb op de mix techniek gelet en kan je melden dat het wel echt was.
Jan-07-2005 15:22
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
zijn handelingen corresponderen niet met het het geluid, alhoewel die dat wel wil laten doen voorkomen. Verders is het geluid te clean tijdens overgangen, een echte dj set hoort heel anders op zulke momenten. daarbij waaide het behoorlijk en dat hoor je ook terug via de naalden. misschien door die wind dat ze besloten om een cd'tje op te zetten
Ik denk dat dit klopt
Jan-07-2005 15:34
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Ik denk dat dit klopt
Ik denk het niet, ik heb regelmatig dingen gezien waarvan ik denk dat het klopt. namelijk het mixen van de hoge tonen enz.
maargoed, kan ook fake zijn. Zou wel errug laag zijn heur.
Jan-07-2005 15:42
jp
Retired tranceaddict
Voor het publiek zou het toch niks uitmaken. Dat wilde Tiesto zien en die hebben ze ook gekregen
Special-D is pas echt slecht in playback mixen
Jan-07-2005 15:57
Original
Brothers....& Sisters
Registered: Jan 2003
Toch leuk om te zien hoe al die mensen (jong & oud) effe los gingen op wat trance plaatjes.
Die nieuwe Universal Nation versie klonk ook wel vet.
Jan-07-2005 16:17
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by TranceFool
Hmmm ik weet niet maar ik vond het niet echt in de avond passen zeg maar. Om nou met zn allen feest te gaan vieren terwijl er aan de andere kant van de wereld tienduizenden mensen zijn gestorven vind ik eerlijk gezegd een beetje krom. Mij leek een iets meer ingetogen feestje veel meer passend. Ik zeg niet dat we met zn allen stil in een hoekje gaan moeten huilen ofzo en het is natuurlijk prachtig dat er zoveel geld is opgehaald (ook mede door het concert), maar toch kreeg ik er een beetje een dubbel gevoel bij....
En al helemaal om die mensen die gaan lopen trekken en knokken om een plaat, denk es ff na!
x2!
Jan-07-2005 16:31
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Special-D is pas echt slecht in playback mixen
Mixt hij dan ? Hij doet toch alleen maar effe sukkelen in zijn eigen single ?
Jan-07-2005 16:34
New Wave
Stelletje zeikerds!
Er werdt alleen een beetje gegraait, komopzeg, dat weet je als iet si n het publiek gooit. met t-shirts enzenzenz gebeurt dat ook. Niet lopen janken omdat het niet zou 'passen'.
het forum begint een beetje eem miereneukersforum te worden. alleen maar zeikenzeiken zeiken, rot dan op man! Want NIETS is goed hier. OPTYFEN ALLEMAAL!
Jan-07-2005 16:36
Remy D
Oranje!!!!
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Heb me ook PrimA vermaakt op de Dam!! Tiesto draaide bruut en de sfeer zat er goed in. Kwam in alle drukte Bellie nog tegen.