|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En wat als we inkom vragen?
Dan betalen we meer Sabam, maar dan zorgen we dat de inkom hoog genoeg is (natuurlijk niet té hoog) om uit de kosten te komen. Alle overschot die dan uit de inkom voortkomt is pure winst. Want als extra kost kan ik nu alleen de laser bedenken eigenlijk, en veel was dat ook niet...
En idd, is die 1/3 op de drank berekend op de hele omzet van de avond, of gewoon de winst? Want dat kan wel een hoop schelen...
En zeker buitenlandse TA's uitnodigen, en zo veel mogelijk trance-vrienden als mogelijk!! Als we op tijd de datum kunnen vastleggen kunnen de mensen die willen komen ook meer hun vakantie daarrond plannen. |
Om zoveel mogelijk volk te trekken zou ik dan de inkom gratis laten. Gewoon uit de kosten geraak je dan wel met je drank.
1/3 op de omzet zullen ze wel niet geven, want aan normale cafeprijzen (1,30) wint nen uitbater hier zelf maar den helft op ongeveer.
Het maken van winst om dan zelf iets te organiseren lijkt mij wel een mooi idee. Maar wie zorgt er dan voor het geld bijvoorbeeld, we hebben geen bankrekening, zijn geen vereniging. Nu ligt de overschot van de vorige party (123 euro) hier ergens in een envelop op men kamer.