ho ho hoo, här är det värsta DJ/MC tävlingen ju... men vad tävlas det om?? det finns ju inget pris ffs
___________________ www.petersouth.net
quote:Originally posted by CJ InterCity ho ho hoo, här är det värsta DJ/MC tävlingen ju... men vad tävlas det om?? det finns ju inget pris ffs Äran att få spela/MC:a på Amnesia är väl nog
___________________ Facebook www.djlaszlo.com blog.laszlo.se www.laszlo.se
quote:Originally posted by Laszlo Äran att få spela/MC:a på Amnesia är väl nog just det jag menar ju! vem sa att någon av oss kommer få spela där?
quote:Originally posted by CJ InterCity just det jag menar ju! vem sa att någon av oss kommer få spela där? vi såklart.... dem som ska DJ:a, jag som e MC och dio som e manager + beatboxar så enkelt e det liksom
___________________ Daniel
o jag då? tja... jag får väl vara åhörare den här gången då
du kan vara den oförstådda och avundsjuka djen som försöker sabotera för oss
det där lät ju inte alls bra
nähepp, var bara ett förslag
quote:Originally posted by CJ InterCity o jag då? tja... jag får väl vara åhörare den här gången då du kan få vara livvakt
Vi skulle gärna behöva ett gäng strippor också....kvinnliga helst, med okristligt stora bröst...några förslag...?
for fan...vem vill betala att jag ska flytta tillbacka igen...yeah my swedish is getting rusty... so fly me back! hehe, looks fun tho|
___________________ 'That's like telling a Kodiak bear to stop fcking older men.'
quote:Originally posted by dbl du kan få vara livvakt now you're talking och det vore inte första gången heller