|
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Meermaals.
...enzoverder
Komaan mensen, da's toch de max dat BeTA op basis van zoiets kan IDen.
*haalt zijn micro boven voor de ID contest* j/k |
Misschien kunnen we zo een LIVE-act invoeren op de Beta party, een half uur liedjes nadoen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
___________________
| quote: | | da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf |
|