Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > PIllen!!!!
Slik jij pillen??
You do not have permission to vote on this poll.
Altijd man!!! 4 3.88%
Ik doe t wel redelijk vaak 8 7.77%
Af en toe, bij grote feesten bijvoorbeeld 19 18.45%
Wel eens geprobeerd, doe t niet meer 4 3.88%
Nee, misschien ooit nog 17 16.50%
Never 48 46.60%
Niet meer 3 2.91%
Total: 103 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Ik heb: Nee, misschien ooit nog gestemd. Het lijkt me gewoon 'leuk' om te weten hoe het nou voelt op een groot feest met pillies op. Ik heb al weleens van die smartshop troep gehad, en dat helpt wel een beetje, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus ik heb het idee dat pilletjes ook wel een goed gevoel zullen geven. Dus ik zal ze vast nog weleens gebruiken, innercity ofzow?

Old Post Oct-29-2001 08:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rellivisit
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Creamfields23
Hey ik heb op af en toe gestemd!!!Waarom? Nou als ik ergens ben en de muziek is super dan krijg je met een pilletje een 3D effect!! En een andere reden is dat mijn stad als enige een afterparty kent ----->ZINO De muziek die ze daar 's morgens draaien kom je gewoonweg nergens tegen!! Marcel Woods, Yves de Ruyter en vooral Dj Francois roelen!! Dus als ik na het normaal stappen nog zin heb om verder te feesten koop ik van te voren wat en klap ik daar binnen en gaan met die banaan!!!!

En yep Alpha!! Je word er gewoon losser van Alleen jammer vind ik dat er tegenwoordig zoveel gesnoven word!!! Dat verneukt zwaar de sfeer!!! Krijg je het hoog van in je bolletje!!! Laterz!!

Eindelijk, een dj francois kenner!! Waar ben je al die tijd geweest als ik de koning van de afterparty's aan het promoten was!! Nieuwe zino cd: bijna uit!!!!

HaRdStYleR

Old Post Oct-29-2001 09:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for rellivisit Click here to Send rellivisit a Private Message Visit rellivisit's homepage! Add rellivisit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Dus ik zal ze vast nog weleens gebruiken, innercity ofzow?

whehe je zult dan vast wel onder wat ervarenere mensen zijn.. dat is ook wel het meest aan te raaiie lijkt mij zo..

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Oct-29-2001 09:43 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Boss
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

Nog nooit gedaan, maar dat komt waarschijnlijk nog wel 's......
Gewoon nog nooit een goed moment ervoor gehad ..., eerst ook 's chill thuis uitproberen voordat ik 't op een feest neem....

Old Post Oct-29-2001 10:00  Tuvalu
Click Here to See the Profile for Boss Click here to Send Boss a Private Message Add Boss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
inderdaad om 'het gevoel'

ik heb gestemd voor af en toe, ik heb het nu drie keer gedaan (1e keer halve, niks van gevoeld), maar ga het zeker vaker doen.

Ik ben jarenlang zo geweest als Jukx sommige mensen beschreef, niet zo van: jij slikt dus je bent lomp, maar meer van, waarom zou je slikken. En nu weet ik het, niet omdat het nodig is. Maar omdat het je avond gewoon zo ontzettend veel gaver maakt!

Ik heb altijd gezegd dat ik het nooit zou doen, tot een dag ik dat ik dacht, ik probeer het eens. De mogelijkheid deed zich voor, vakantie dus alleen thuis.

Ik moet zeggen, dat was de avond van mijn leven, tot 20 oktober dan want toen heb ik het paradijs meegemaakt.
Het klinkt heel erg stom, maar ik vind XTC echt het mooiste middel wat er bestaat. Dit was de 3e trance-energy voor mij. De eerste twee keer had ik alleen wat smartshop ephedra op. Toen had ik het echt super naar mijn zin, maar vorige week....
Ik heb nog nooit zoon lekker gevoel gehad. Iedereen die ik zag leek familie van me en de muziek was zoo ontzettend mooi.
Ik kan mensen aanraden die net zo denken als ik dacht, probeer het eens. Als het bevalt mooi, dan kan je het vaker doen, zo slecht is het nou ook weer niet als je het 4 keer per jaar doet.
Want ik ben nu al 20 en geloof mij, ik baal zo ontzettend zwaar van mezelf. Ik had vanaf zeg mijn 16 zulke ervaringen mee kunnen maken. Alles word gewoon zoveel mooier en gaver als je een pil op hebt.

Er is alleen een nadeel, ik hoorde dat het ook ligt aan hoe je feest was, maar ik had na 2 dagen echt een enorme dip. Ik dacht 'fuck, nou moet ik weer 1 1/2 maand mijn klote levendje leiden voordat ik me weer zo lekker voel' Ik heb ook tot 5 dagen na Trance Energy niet naar de livesets kunnen luisteren dan werd ik gewoon echt emotioneel. Oke, nu ben ik dus in veler ogen een mietje, maar geloof mij. Ik heb toen dus wel de mooiste avond van mijn leven (tot nu toe) gehad en daar mag genoeg tegenover staan.

Ik zal het wel altijd met mate blijven gebruiken, dus alleen op grote feesten eens in de 3 maanden ofzo.

greetzz tijs

ps nog een leuke site met ervaringen (meeste van de eerste keer)(PIL)

http://www.xtcinfo.nl/ervaring.php

Old Post Oct-29-2001 11:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Boss
Nog nooit gedaan, maar dat komt waarschijnlijk nog wel 's......
Gewoon nog nooit een goed moment ervoor gehad ..., eerst ook 's chill thuis uitproberen voordat ik 't op een feest neem....

ik zou t maar niet thuis gaan doen, want dan sta je in de huiskamer je springen, daar is ook niet veel aan
enne...chillen ga je zeker niet

Old Post Oct-29-2001 11:40 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Ehm ik heb gestemd op ooit misschien een keertje..

Maar als ik dat ooit ga doen. Dan doe ik het wel met een ervaren iemand erbij, heb geen problemen met mensen die slikken aangezien ik toch meestal een van de weinige ben die nix gebruikt.

Trouwens ik kwam zaterdags thuis van een feessie in een onderzeeboot, zegt mijn ma goh wat staan je ogen raar..ikke van huh... had ik om 10:00 's ochtends enorme grote doppen. Ik gebruik dus echt niks behalve alcohol maar dit vond ik wel vrij weird. Maar toen sprak ik ff een gozer op msn met wie ik mee was en die had weer zo'n mooie theorie dat ik als het ware zonder iets te gebruiken toch in een soort roes ben geraakt waarbij je toch een zelfde manier van intensiteit mee krijgt als je een pilletje hebt gebruikt.

Dus door de intense sfeer (want het was een wereld feest) en de wietdampen whehe had ik grote doppen volgens hem (whaha naja lekker wazig verhaal)

Old Post Oct-29-2001 12:47  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LowRider
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

kheb toch maar op Nee, misschien ooit nog gestemd.
ga het namelijk zeker wel een xtje proberen (zoals de meesten doen (?)) op een groot feest en dan zie ik wel verder... wie weet waar het tot leidt? zien we vanzelf...

heel af en toe is een x een jointje op een saai avondje vind ik trouwes zeker wel kunnen... (mening?)

zo ik heb weeer genoeg gezegd denk ik, ga maar weer is verder aan die bergen huiswerk... lekkaaaa!

greetzzzz

Old Post Oct-29-2001 15:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for LowRider Click here to Send LowRider a Private Message Add LowRider to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

quote:
Originally posted by Henkie_henk

whehe je zult dan vast wel onder wat ervarenere mensen zijn.. dat is ook wel het meest aan te raaiie lijkt mij zo..

Hmm gewoon goede vrienden lijkt me wel genoeg...mijn vrienden zijn ni echt van die gasten die pillen gaan slikken.

Old Post Oct-29-2001 17:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001

quote:
Eindelijk, een dj francois kenner!! Waar ben je al die tijd geweest als ik de koning van de afterparty's aan het promoten was!! Nieuwe zino cd: bijna uit!!!!

Yep rellivisit!!! He's the KING!!! En voor wie zei dat de ZINO tot acht uur open was. Zing ik en we gaan nog nie naar huis!!! Het is tot twaalf uur open

ZINO

Old Post Oct-29-2001 17:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Creamfields23

En voor wie zei dat de ZINO tot acht uur open was. Zing ik en we gaan nog nie naar huis!!! Het is tot twaalf uur open

ZINO

Ook goed

Old Post Oct-29-2001 18:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Never.... simpel voor mij.

Old Post Oct-29-2001 20:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > PIllen!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan someone help me with name of that song? thanks in advance [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGateway 2030 - "Happy Dreams" (Nero vs. Avari Club Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:43.

Forum Rules: