|
inderdaad om 'het gevoel'
ik heb gestemd voor af en toe, ik heb het nu drie keer gedaan (1e keer halve, niks van gevoeld), maar ga het zeker vaker doen.
Ik ben jarenlang zo geweest als Jukx sommige mensen beschreef, niet zo van: jij slikt dus je bent lomp, maar meer van, waarom zou je slikken. En nu weet ik het, niet omdat het nodig is. Maar omdat het je avond gewoon zo ontzettend veel gaver maakt!
Ik heb altijd gezegd dat ik het nooit zou doen, tot een dag ik dat ik dacht, ik probeer het eens. De mogelijkheid deed zich voor, vakantie dus alleen thuis.
Ik moet zeggen, dat was de avond van mijn leven, tot 20 oktober dan want toen heb ik het paradijs meegemaakt.
Het klinkt heel erg stom, maar ik vind XTC echt het mooiste middel wat er bestaat. Dit was de 3e trance-energy voor mij. De eerste twee keer had ik alleen wat smartshop ephedra op. Toen had ik het echt super naar mijn zin, maar vorige week....
Ik heb nog nooit zoon lekker gevoel gehad. Iedereen die ik zag leek familie van me en de muziek was zoo ontzettend mooi.
Ik kan mensen aanraden die net zo denken als ik dacht, probeer het eens. Als het bevalt mooi, dan kan je het vaker doen, zo slecht is het nou ook weer niet als je het 4 keer per jaar doet.
Want ik ben nu al 20 en geloof mij, ik baal zo ontzettend zwaar van mezelf. Ik had vanaf zeg mijn 16 zulke ervaringen mee kunnen maken. Alles word gewoon zoveel mooier en gaver als je een pil op hebt.
Er is alleen een nadeel, ik hoorde dat het ook ligt aan hoe je feest was, maar ik had na 2 dagen echt een enorme dip. Ik dacht 'fuck, nou moet ik weer 1 1/2 maand mijn klote levendje leiden voordat ik me weer zo lekker voel' Ik heb ook tot 5 dagen na Trance Energy niet naar de livesets kunnen luisteren dan werd ik gewoon echt emotioneel. Oke, nu ben ik dus in veler ogen een mietje, maar geloof mij. Ik heb toen dus wel de mooiste avond van mijn leven (tot nu toe) gehad en daar mag genoeg tegenover staan.
Ik zal het wel altijd met mate blijven gebruiken, dus alleen op grote feesten eens in de 3 maanden ofzo.
greetzz tijs
ps nog een leuke site met ervaringen (meeste van de eerste keer)(PIL)
http://www.xtcinfo.nl/ervaring.php