|
אנ'לא יודעת איך המסיבות של הרוסים
כי לא הכניסו אותי!!!!!!!!!
אבל הם בהחחלט יודעים להפריע...
שותים המוןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ושחר אם היית קורא ת'פוסט שרשמתי בסילבסטר היית מבין
היינו במסיבה שנסגרה ע"י המשטרה, המשכנו לווקס
לא הכניסו כי היה ליין של גייס פרנדלי
(סו נוט פרנדלי!!!!) אז הלכנו לדום
ושם אמרו לנו שזו מסיבה סגורה!
___________________
|