14-3? das op een maandag..ik neem aan dat het 12 maart is? laat maar...verkeerd gelezen DOH!
quote:Originally posted by visje 14-3? das op een maandag..ik neem aan dat het 12 maart is? Lezen is ook een vak Op 14.03 komt cd uit, op 12.03 is feessie
___________________ Down-Under was da bomb
Set van 7 uur of zo. Dance Valley 2004 memories Armin solo op de ocean diva Hier ben ik zeker aanwezig!
Sweet Hier moet ik ook maar naar toe
hmmmmz klinkt leuk alleen ga ik rond die tijd nooit naar amsterdam komen...nou ja we zien wel wat we doen! maar 14.03 weer een leuk albumpje er bij denk ik zo
klinkt zeker goed... ff in de gaten houden
ik ben ook bijna zeker weten van de partij ocean diva blijft een vette locatie
___________________ Monsieur Cannibale! http://www.djspare.com
Armin solo! Binnenkort maar ff kaartjes halen.
Hmm, nu maar hopen dat ik geen wedstrijd heb op zondagochtend ff als hollander zijnde: krijg je dat cdtje dan ook gelijk?
vet vet vet, eens ff kijken of ik mensen mee kan krijgen
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
aardig gek
___________________ SAVE TARGET AS... My newest: Dickie Thijssen - Quantek (v0.02 --> new bassline) Dickie Thijssen - Iconic 2005 (v0.04) [LINK] Erik Prydz - Call On Me (Dickie Thijssen Remix) [LINK] Dickie Thijssen - Iconic [LINK] Marco V. - Simulated (Dickie Thijssen's 2002 Remix) [LINK]
quote:Originally posted by DickieThijssen aardig gek Wat is dit voor een opmerking ?!?!?! Moet ik dit beschouwen als vet, gaaf, kicken, keigaaf, cool enz enz.....
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA