oh ja, na mijn studies wil ik kooklessen gaan volgen
kwestie van mijn man later niet te laten verhongeren en misschien héél later om een restaurantje te openen
Een neef van me is chef-kok en gaat binnenkort beginnen met een kookcursus in Antwerpen. Kga zeker meedoen, dan hoeft mijn vrouwtje later ook niet te verhongeren!
Originally posted by Jasperovitsj
Een neef van me is chef-kok en gaat binnenkort beginnen met een kookcursus in Antwerpen. Kga zeker meedoen, dan hoeft mijn vrouwtje later ook niet te verhongeren!
ja ik neem men man dan ook wel mee, denkt toch ni dat ik huisvrouwke ga spelen he ofwel moet ie al goed kunnen koken
Jan-13-2005 23:33
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Nyah
denkt toch ni dat ik huisvrouwke ga spelen he
ge zou da anders nie slecht doen denk'k
:P
een restaurantje eh ... anja's smiksmak hoekje ... alst open is , laat ge maar ne keer iet horen eh
/ontopic :: zwembrevetten heb'k ook ja ... ma op wa afstand da weeral was, da weetk intussen niemer
Jan-14-2005 00:57
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
J: een chef-kok die een kookcursus gaat volgen. is dat niet een beetje vreemd?
Jan-14-2005 09:19
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Dus ik ben hier de enige met een diploma KSO? Mjah ik verschiet er eigenlijk ni zoveel van
Jan-14-2005 10:40
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Uitpak-thread
* Middelbaar : Latijn-Moderne talen
* Nu bezig aan 1ste bachelor communicatiewetenschappen
Middelbaar: Diploma ASO (Steinerpedagogie) --> kzou er ook nie van verschieten moest ik de enige daarmee zijn
Nu bezig: Professionele bachelor Elektromechanica (klinkt toch schoon eh )
Voor de rest...
-Attest EHBO
-Attest natuurkunde/bosbeheer (waterzuiverheid meten enzow, alhoewel ik daar het meeste wel al van kwijt ben ondertussen )
Jan-14-2005 14:22
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
ah cool ene van de steinerschool, da zijn toch die scholen die alles beetje alternatief aanpakken hé? (geen examens bv)
vonde da de moeite btw?
Jan-14-2005 16:31
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Animator en hoofdanimator in het jeugdwerk
vraagske: toevallig geen cursus gevolgd in dommelhof?
Jan-14-2005 17:49
Dj Thy
Deckhead
Registered: May 2001
Middelbaar : Wetenschappen-wiskunde (6u wiskunde)
Hoger :
- Graduaat in Audiovisuele Kunsten, optie geluid (in't Nederlands : geluidstechnicus)
- Diploma Geluidsingenieur (oh ja, der is daar ook zo'n onnozel papierke van Basic Media bijgekomen (Photoshop, Webdesign, Video montage en zo van die dingen).