Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Houseparty van je dromen.....
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ben_Lei
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

oef, wat een leuke draad, effe denken:

Sowieso een feest voor de echte trance die-hards. geen patsers en thugs (Sletjes alleen op vertoon van ID (minimum leeftijd 18+ ). Sowieso niet groter dan 500 man.

kick off: Scott bond / Ben Lost

Nic Vegter, Leama & Moor, Rank 1 live

afsluiter: classics-setje van Tiesto.

Old Post Jan-13-2005 20:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ben_Lei Click here to Send Ben_Lei a Private Message Add Ben_Lei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Overigens: Als speciale verrassing mogen om twaalf uur alle aanwezige NLTA's een plaat uitkiezen en deze zelf draaien. Een soort Sensation Megamix maar dan anders

Old Post Jan-13-2005 20:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by jp
Overigens: Als speciale verrassing mogen om twaalf uur alle aanwezige NLTA's een plaat uitkiezen en deze zelf draaien. Een soort Sensation Megamix maar dan anders

DJ Sammy - Heaven

Old Post Jan-13-2005 20:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by nwopper
-Een tent met daarin: James Holden, Greg Benz, Elusive, Probspot, ..... en Markus Schulz

Wil je deze heren (met name Probspot) niet in een naam noemen met The son of God himself

Old Post Jan-13-2005 20:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phat B
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by emre
Wil je deze heren (met name Probspot) niet in een naam noemen met The son of God himself

is Markus Schulz zoon van Tiësto dan?

mijn verzoekje voor de megamix is: Milk Inc. - Walk on water

Old Post Jan-13-2005 21:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phat B Click here to Send Phat B a Private Message Visit Phat B's homepage! Add Phat B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:

Wie bedoel je, Lex?

Wat ik niet snap: hebben veel mensen heir zoveel persoonlijkheden dat ze meer dan 2 zalen hebben ofzo? 4,5 of zelfs 6 zalen!
Daar heb ik juist zo'n hekel aan op feesten, dat geloop! Bij mijn ideale feest bind ik iedereen vast

Old Post Jan-13-2005 21:07 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

Het aller vetst zou een soort 3 daags dance valley maar dan op het echte woodstok terrein zijn. Gewoon alle stromingen, 100 000 mensen, 20 tenten, alle djs.

of

om 12 uur smiddags beginnen:

rustig beginnen met van die prog en groove dudes: Matthew Dekay, benjamin bates, roog, kleinenberg,

om uurtje of 3 als het een ideale temperatuur is dan komt erick e die een zwaar geile funk set neerzet. Daarna komt laidback luke de temperatuur nog wat opfeiselen. Dan Montana voor wat tech-house waarna Kevin Saunderson het stokkie overneemt. Dan is het de buurt aan een 4 uurige set van carl cox. Waarna een Vath/Mills/Clarke/Umek/Beyer het dag gedeelte afsluit.

Rond middernacht worden er 4 v-dosc installaties bijgezet. En is er tot uurtje of 8 onvervalste UKHH hoovers.

Djs als Lashes, Glazby, Steve Hill, Ed REal, Captain Tinrib, Anne Savage b2b Eddie Halliwel (ML 2002 styl), JP, Fausto, Whitby, Charlotte Birch, Proteus, Lab4 zullen de grondveste doen schudden. De laatste set wordt gedraaid door Harding die alleen maar HQ classix doet en eindigt met The dawn en Nightingale

ook mag er wel een trance zaaltje zijn mnet een solo set van Tiesto, Ferry of PVD

Old Post Jan-13-2005 21:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

Op een mooie lokatie waar het warm is aan het strand een paar weken lang met van smiddags tot savonds muziek.

Met als uitschieter het eind feest.
Van de ene ochtend tot de volgende ochtend, Beginnend met house & progressive zodat je lekker relaxed kan chillen, eten en drinken op het strand. Daarna wat meer vaart erin met wat tech-house, tech-trance en techno om uiteindelijk af te sluiten met trance. Op het feest ook meer vrouwen dan mannen... mag et ook een keertje. (o.a die lijst die remy d op heeft genoemd mag wel effe langs komen wippen)

Line-up voor eind party ongeveer als volgt:

09:00 Eryc Prydz
11:00 Quiver
13:00 Way Out West [Live]
14:00 James Holden
16:00 Luke Chable [Live]
17:00 Digital Witchcraft
19:00 Likwit
21:00 Lemon 8 [Live]
22:00 Marco V B2B Benjamin Bates
24:00 Joris Voorn
01:30 Een TA die gevote is met beste setje op het forum ofzo. (als ik zelf kon draaien stond ik hier uiteraard.)
02:30 Lange [Live]
03.30 Airwave [Live]
04.30 Armin v Buuren B2b Ferry Corsten (Classics Set)
06.30 NU-NRG live
07.30 Gouryella live met gelijk daar achteraan Tiesto [Best of Magiks setje]... tot iedereen gewoon echt op is en niet meer op zijn benen kan staan.

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post Jan-13-2005 21:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004

quote:

Voor zover ik weet is Sasha alleen een dj.....

Old Post Jan-13-2005 22:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wie bedoel je, Lex?

Lex? Het zal nooit wat worden die combinatie van SnuggLe en het onthouden van namen!

Old Post Jan-13-2005 22:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Hmmm, kan niet kiezen!

Het wordt of een knusse club (a la Mazzo) met veel sfeer of juist een buitenfeest (a la Bloemendaal van vroeger!!) op een of ander mooi strand.

Voor beide locaties geldt dat het motto toch vooral 'vrijheid blijheid' moet zijn! Geen gestress, gewoon alleen maar relaxed feesten! Uiteraard bepaal ik het 'deurbeleid', zodat gezelligheid verzekerd is

Op het strand zou het feest aan het eind van de middag moeten beginnen, nog een lekker temperatuurtje en langzaam de zon in de zee zien zakken! Dan wordt het stilaan donker en komt die fantastische lasershow het best tot zijn recht.
Binnen zou het feestje gewoon om een uur of 10 beginnen en tot vroeg in de ochtend duren... Ik ben een groot voorstander van de 'huiskamersfeer', dus geniet van de muziek, lekker drankje erbij, beetje dansen, wat ouwehoeren, etc.

Lex Boekweit begint met het draaien van de nieuwste plaatjes die zorgvuldig door Emre zijn gekozen. Vervolgens krijgen alle dj's ruim de tijd om een lekker setje neer te zetten. Ik weet zeker dat James Holden, Sander Kleinenberg, Sasha en de mannen van Deep Dish voor een onvergetelijke dag/nacht gaan zorgen dan! Omdat ik liever wat langere sets hoor staan bijvoorbeeld Desyn Masielo, James Zabiela, Matthew Dekay en Hernan Cattaneo op de reservelijst...

Natuurlijk erg belangrijk is dat er geen irritante MC aanwezig is, alle bijzaken zoals toiletten, garderobe, drankvoorziening, eetgelegenheid goed geregeld zijn, de muziekinstallatie top is en er voldoende vrouwen aanwezig zijn!

Kan niet missen lijkt me!

Eigenlijk wil ik net als anderen nog meer!! Op het strand lijkt Fatboy Slim (zoals op Brighton Beach) of de Audiobullys (zoals op Mysteryland) me toch ook geen verkeerde afsluiter

Hmmm, ik denk dat ik mijn geld zou gebruiken om meer dan 1 feestje te geven!! Wordt vervolgd....

Old Post Jan-13-2005 22:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Ik zit deze thread echt watertandend te lezen, party-organisatoren doe hier wat mee

Old Post Jan-13-2005 22:57 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Houseparty van je dromen.....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune 2 id (III) [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackB.A.S.E. - "Ready" (Dave 202 & Phil Green Remix) [2010]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:26.

Forum Rules: