Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Ventes Privées
Pages (14): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
si vous voulez des casseroles c'est le moment

Old Post Feb-19-2005 16:41  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

ouais mdr...

y a vraiment de tout et de rien et avouons que la plupart du tps ce qu'il présente c un peu démodé ou enfin bof quoi...c pas des invendus qu'il sse récupèrent ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-19-2005 18:10  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Hier soir j'ai craqué (il faut le dire ) sur une paire d'adidas style taikwendo (chais pas trop si on écrit comme ça )
35 euros au lieu de 100 !!!
Par contre j'espère que ça chausse pas trop petit leur 46... sinon je vais devoir les revendre...
M'enfin j'ai trouvé qu'il y avait aussi d'autres chouettes adidas, même si en fait je me suis pointé un peu tard... à quelques heures de la fin de la vente
Donc je pense que ça vaut vraiment le coup ce truc, en fait faut en faire profiter les amis quoi...

Old Post Feb-19-2005 21:40  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Eh hop , une petite paire de shoes dans mon panier

Old Post Mar-19-2005 10:38  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

quote:
Originally posted by PEZ68
Eh hop , une petite paire de shoes dans mon panier

j'avais hésité pour la vente puma, mais en fait j'ai plutot opté pour un des magasins qu'avait donné Stan. (Asos.com)

et jme suis payé ces "choses"

(nan elle n'ont pas été bouffées par des chiens)

Old Post Mar-19-2005 12:49  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

et ils t'ont donné combien d'argent pour les commander?

Old Post Mar-19-2005 12:54  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by d&b
j'avais hésité pour la vente puma, mais en fait j'ai plutot opté pour un des magasins qu'avait donné Stan. (Asos.com)

et jme suis payé ces "choses"

(nan elle n'ont pas été bouffées par des chiens)

ya que toi qui pouvait acheter des shoes comme ça

Old Post Mar-19-2005 12:58  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

hé vos G c'est vachement stylé !

pi comme ca quand elles commencent à se bouffer ca se voit pas

Old Post Mar-19-2005 13:03  France
dj_switchit
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

la dose... ahahah c bien ces pompes, au moins tu peux pas t'habituer a voir tes pompes neuves et tu les vois pas se degrader PTDR

Old Post Mar-19-2005 14:44  Switzerland
Click Here to See the Profile for dj_switchit Click here to Send dj_switchit a Private Message Visit dj_switchit's homepage! Add dj_switchit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Moi par contre c'est celles-là que j'ai choisi ^^

Bon par contre va falloir que j'arrête
parce qu'à ce rythme-là je vais avoir une collection de chaussures dignes de celle de Céline Dion

Old Post Mar-19-2005 22:23  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

n'oubliez pas cette semaine !

Old Post Mar-29-2005 21:58  France
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by d&b
n'oubliez pas cette semaine !

jallais le dire , mignon le ptit sac rose

Old Post Mar-30-2005 09:00  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Ventes Privées
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp ID [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRapid Eye - Circa Forever (Rapid Eye Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:09.

Forum Rules: