Voor dingen op te zetten, af te breken, drank te verdelen(zonder zelf een percentje te houde )... Zeg het maar!
Jan-19-2005 17:55
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
het officiële anthem is on its way (als achtergrond voor de website misschien?)
en mocht er effectief met bonnetjes gewerkt worden, geef ik mij op voor de verkoop ervan (heb al wat ervaring met kassawerk via vakantiejobs). maar zoals gezegd is wisselgeld wel een belangrijk punt.
Jan-19-2005 18:36
Pheatus
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Kaidreas
@ pheatus... dude waarom is u portofolio tekst in het latijn???
of whatever da is
lol, da's zo'n random Lorem Ipsum text. Is oud latijn dat zeer veel gebruikt wordt onder webdesigners als random text . Site is nog in opbouw, dus officiële tekst moet er nog inkomen
Jan-19-2005 18:57
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by TOR
het officiële anthem is on its way
Bedoel je de remix van Warp?
Jan-19-2005 18:59
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Pumaz
Bedoel je de remix van Warp?
het is alweer een bom
nog een klein beetje geduld....
Jan-19-2005 19:03
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Kwil wel paar uurtjes barman spelen, kan min of meer tappen (nog maar 1 keer gedaan, tis niet dat ik een tap in mijn kamer heb staan......had wel fijn geweest ) en ook opbouwen en afbreken
Jan-19-2005 19:09
TatanaGirl
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Ik wil de hele avond wel achter de tap staan. Ik werk op Centerparcs waar je een tapcursus krijgt als je achter de bar staat. Dus ik kan wel tappen. En ik doe het ook heel graag, ik amuseer me echt wel achter die toog. Dus mij moogt ge voor de hele avond opschrijven. Ik mag toch wel eens af en toe een dansje komen doen op de dansvloer he
Groetjes
TatanaGirl
Jan-19-2005 19:24
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Euhm mensen, dit is een volledig ingerichte fuifzaal, er zal niet veel opgesteld of afgebroken moeten worden hoor...
goed goed...
Maak maar werk van de affischkes, dat die zo rap mogelijk verpreid worden... 1/3 van de drankopbrengst...kan de moeite worden
Jan-19-2005 22:46
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
^ Als er mensen zijn die eventueel ideeën hebben voor sponsors of reclame, laat ook maar weten hé! Vanzelfsprekend zullen alle forums ondergespamd worden, maar het zou altijd leuk zijn moesten we op grote websites of boekskes geraken. Of radio airplay, heeft er niemand connecties bij Rotationz ofzo?
Originally posted by Jasperovitsj
^ Als er mensen zijn die eventueel ideeën hebben voor sponsors of reclame, laat ook maar weten hé! Vanzelfsprekend zullen alle forums ondergespamd worden, maar het zou altijd leuk zijn moesten we op grote websites of boekskes geraken. Of radio airplay, heeft er niemand connecties bij Rotationz ofzo?
I'll contact rotationz
@ frednova, kan jij gn reclame maken op lazerhothits? of een soort van samenwerking.
Op de party zelf zal ik uiteraard ook helpen. De week voor de party zelf ben ik wel niet beschikbaar.
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kwerk zelf bij studentenradio Coolcast (online webradio). Dus daar kan ik wel wat reclame maken. Kzal (als flyers gemaakt zijn) der ene leggen in de studio. Misschien goed idee: urgent.fm contacteren. Studentenradio van Gent. Als die wat mensen kunnen warm maken .
Kheb wel connecties met Topradio, maar vooral regionaal. Kzal wel wa regelen.
** Waarom schrijf je eens geen mailke naar elof? Met ten 1ste vraag of hij zou willen komen, en ten 2de voor wat reclame . Als hij zelf komt (eventueel draaien) kunnen we wel wat meer volk verwachten . -> kunnen ze dan trouwens vermelden in Rotationz. Trouwens Jasper, trek eens lief aan M.I.K.E z'n mouw . **
Greetz
[edit: hetgeen tussen ** was in een dreaming moment]