|
Gister belde een maat van me op om half één s'nachts (ik lag net in bed ) ; "ik sta hier nu achter de bar te werken op een middelbareschool party in een feest-tent, en Marco V staat hier nu ineens te draaien!" ik dacht; jaja, gelul, dus ik snel op www.marcov.nl kijken en wat staat er; "02/11/2001 23.00-1.00 Feesttent Maastricht" !!
mijn maat verzekerde me dat hij pas vanaf 12.15 uur stond te draaien (want ik denk ja tot 1.00 das niet meer de moeite) dus dan zou hij nog wel langer doorgaan hoopte ik, dus ik snel uit bed gestapt, kleren aan (deo vergeten ) petje op en naar die lokatie snellen!, scheen gelukkig dat heel dichtbij te zijn (ik wist niet eens precies waar die tent stond maar opeens hoorde ik een hard gebeuk in de verte ) dus ik daar naar binnen, kon gewoon gratis doorlopen (!) en ja hoor daar stond hij te draaien voor maar 30 (!!!!) man!
Wow! echt een super vette set en dus eigenlijk gewoon een privé gig! (en nog wel gratis! + gratis zuipen dankzij die maat ) Dat was echt maf en omdat er maar zo weinig man waren, hadden we gewoon vet goed contact met hem! dat was echt tof!, na afloop hem nog ff bedankt relaxte vent, en hij verzekerde ons dat hij het naar zijn zin had gehad, nou ik iniedergeval wel! Toch snap ik niet helemaal waarom hij zulke gigs nog doet voor zo weinig man!!!
Nu op zaterdag maar ff chillen dus, net Trance Energy zitten kijken op TV, zag er wel mooi uit, Judge was top! en idd je zag echt duidelijk dat svenson maar wat op dat keybord zat te rausen maar goed daar was al genoeg over gezegd
Zo dadelijk nog even wat ijs naar binnen werken (jaja het ijs was in de aanbieding bij de appie )
| quote: | Originally posted by Rudy
Ik ga deze zaterdag naar Signum in The Zap Club in Brighton wooohooo!! |
Wow! vet! als ik ergens fan van ben dan is het wel da sound of Signum! altijd heerlijke remixen van Pascal en Ron!!!! vooral die van "Stray Dog - Mirror" vind ik top! shit zat ik ook maar in Engeland wel ff laten weten hoe het geweest is hè? 

Sasha!
|