Heeft er nog iemand vanuit het Antwerpse zin? Na het tegenvallende Te heb ik echt zin om te gaan, zeker omdat het maar 4€ inkom is voor middernacht! Enzo vaak zien we Holden nu ook niet in Belgie, dus...
ikkeuuuuuuuuuh, ma dat had ik al op te tegen tor gezegd dacht ik...
Feb-15-2005 19:17
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Na het tegenvallende Te heb ik echt zin om te gaan, zeker omdat het maar 4€ inkom is voor middernacht! Enzo vaak zien we Holden nu ook niet in Belgie, dus...
+1
normaal gezien kan ik bij iemand op kot slapen, dus naar alle waarschijnlijkheid ben ik hierbij.
Feb-15-2005 19:22
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Kaidreas
ikkeuuuuuuuuuh, ma dat had ik al op te tegen tor gezegd dacht ik...
Trein of voiture?
Want kheb ni veel zin om alleen tot in Brussel te treinen en weer terug, zeker niet omdat ik de Fuse totaal ni weet liggen...
Trein of voiture?
Want kheb ni veel zin om alleen tot in Brussel te treinen en weer terug, zeker niet omdat ik de Fuse totaal ni weet liggen...
plan staat op site zelf van fuse, fs op 10 minuten stappen vant zuid, ge gaat wel naar ASTA met den trein, ma na de Fuse met trein, hoh maar. No Offence J. ma u redenering slaat echt op de klote
Originally posted by Eagle`
plan staat op site zelf van fuse, fs op 10 minuten stappen vant zuid, ge gaat wel naar holland met den trein, ma na de fuse met trein, hoh maar. No Offence J. ma u redenering slaat echt op de klote
Ik ben nog nooit naar Holland met de trein geweest
En het gaat me niet om de trein nemen, het gaat me om ALLEEN de trein te nemen. Geen zin om op m'n eentje heel de verplaatsing te doen en daar in nachtelijk Brussel wat rond te hossen zonder er ooit geweest te zijn...
Ik ben nog nooit naar Holland met de trein geweest
En het gaat me niet om de trein nemen, het gaat me om ALLEEN de trein te nemen. Geen zin om op m'n eentje heel de verplaatsing te doen en daar in nachtelijk Brussel wat rond te hossen zonder er ooit geweest te zijn...
mmmmmz... kpeins dat het alletwee een beetje wordt jasser...
ik ga proberen naar anvers te cruisen.. en ik kan u wel oppikken... alle hangt er allemaal vanaf hoe het met men cruizer is gesteld dan... en dan van antwerpen met den trein.
goesting??? ik heb er anders echt wel zin in, en ik ben nog nooit in de fuse geweest.
btw eagle dat waren tor en ikzelf dat met de trein naar asta zijn geweest.