איתי את הברכות שלך כבר קיבלת ממני מספיק באייסי חחח אבל קבל עוד אחת פומבית
עלה והצלח אח חופר
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Jan-29-2005 22:38
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
UltraWave=איתי??????????
אהלןןןןןןןן חחחחחחחח ואני תהיתי איך היית במסיבה ולא
הכרתי אותך
טוב אני גם אמרתי לך שאתה מוכשר בטירוף! אבל נעשה את זה רשמי יותר
המון המון המון המון בהצלחה!!!!!
כל הכבוד מותק! שיחקת אותה ביג טיים!
גאים בך
___________________
Jan-30-2005 17:35
Hydroid
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location:
quote:
Originally posted by princess cc
UltraWave=איתי??????????
אהלןןןןןןןן חחחחחחחח ואני תהיתי איך היית במסיבה ולא
הכרתי אותך
טוב אני גם אמרתי לך שאתה מוכשר בטירוף! אבל נעשה את זה רשמי יותר
המון המון המון המון בהצלחה!!!!!
כל הכבוד מותק! שיחקת אותה ביג טיים!
גאים בך