Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Silky21 & Ronaldo Robotika *birthday party* 28.01.05
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Meltdown
שחר, לאן נעלמת ב 3 בלילה???


קפצנו לאכול סטייק

Old Post Jan-29-2005 11:40 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hydroid
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location:

היה לפנים כרגיל צח הביא סט אחוש כמו שאני אוהב שמואל פלאש הרבה שמגיע לו להיות בטופ 100 רוני הרג אותי דווקא חשבתי הוא ישים פיגוזים הוא שם משהו יותר רך אבל גם סבבה ואחרי זה ערן הביא שאו לא רע בכללללללללללל!



אני רוצה עוד מסיבות כאלה!


___________________
http://www.myspace.com/hydroid

Old Post Jan-29-2005 15:34 
Click Here to See the Profile for Hydroid Click here to Send Hydroid a Private Message Add Hydroid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

טוב אני הקדשתי את עצמי לחברים אתמול
ורק שתבינו אני חולה על החברים אבל תבינו פעם בחודשיים בערך מה אני צריך לסבול
היינו בגת רימון
שמעתי מוזיקה שחורה כל הערב
וכל מיני זוועות אלקטרוניות עם כל של בחורה שמנה צועקת לתוןך ים של ביטים מלוכלכים
כמובן אז דה ראש קאמז מפציע לאיזה דקה וחצי! קיצר בסוף של כל זה חבר שלי עוד משכנע אותצי להגיד לו שהיה טוב
אמרתי היה בסדר

ותבינו אני שלא שותה התפרקתי על קגלביץ נקי (איייייייייייייייייייכס) אין פשוט מה לעשות המוזיקה הזאת תהיה ולא משנה כמה נפט אני יכניס לגוף

אני מעדיף בהרבה להיות סגור בחדר אחד עם האחים פלאש האח צח המפריעון אדירון מאסטר הטכנו העצבני רוני
ועוד ועוד ועוד....
אז אני חייב לכם...
שבוע הבא ארמין
ואם אני מקבל חופש מהעבודה אז חמישי ווקס - טלטול ירון אדיר כולכם...תתכוננו אילן פירסט טיים אט דה ווקס
הפרעות מעולם אחר
רק שהבוס ייתן חופש

אההה ושחר...
אני זוכר באילטה הראשון לא זוכר מי עמד לידי אבל כשערן עלה רק עם תקליטים חשבתי הבחור מטורף...
תראה איזה עולם מוזר אני דורש מהבן אדם שעמד לידי באותו רגע ואמרתי לו את זה להתייצב פה ולהשמיע את קולו...זה חתיכת הדבר האירוני ביותר שקרה לי בחיים!!!


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jan-29-2005 15:44 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב אני הקדשתי את עצמי לחברים אתמול
ורק שתבינו אני חולה על החברים אבל תבינו פעם בחודשיים בערך מה אני צריך לסבול
היינו בגת רימון
שמעתי מוזיקה שחורה כל הערב
וכל מיני זוועות אלקטרוניות עם כל של בחורה שמנה צועקת לתוןך ים של ביטים מלוכלכים
כמובן אז דה ראש קאמז מפציע לאיזה דקה וחצי! קיצר בסוף של כל זה חבר שלי עוד משכנע אותצי להגיד לו שהיה טוב
אמרתי היה בסדר

ותבינו אני שלא שותה התפרקתי על קגלביץ נקי (איייייייייייייייייייכס) אין פשוט מה לעשות המוזיקה הזאת תהיה ולא משנה כמה נפט אני יכניס לגוף

אני מעדיף בהרבה להיות סגור בחדר אחד עם האחים פלאש האח צח המפריעון אדירון מאסטר הטכנו העצבני רוני
ועוד ועוד ועוד....
אז אני חייב לכם...
שבוע הבא ארמין
ואם אני מקבל חופש מהעבודה אז חמישי ווקס - טלטול ירון אדיר כולכם...תתכוננו אילן פירסט טיים אט דה ווקס
הפרעות מעולם אחר
רק שהבוס ייתן חופש

אההה ושחר...
אני זוכר באילטה הראשון לא זוכר מי עמד לידי אבל כשערן עלה רק עם תקליטים חשבתי הבחור מטורף...
תראה איזה עולם מוזר אני דורש מהבן אדם שעמד לידי באותו רגע ואמרתי לו את זה להתייצב פה ולהשמיע את קולו...זה חתיכת הדבר האירוני ביותר שקרה לי בחיים!!!


לא הבנתי מה אמרת על ערן
בקשר לגת רימון חבל לא אמרת שתהולך לשם ידידה שלי יכלה להכניס אותך היא סלקטורית שם
להבא דבר איתי

Old Post Jan-29-2005 18:03 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Shahar
לא הבנתי מה אמרת על ערן
בקשר לגת רימון חבל לא אמרת שתהולך לשם ידידה שלי יכלה להכניס אותך היא סלקטורית שם
להבא דבר איתי


להבא?!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

למה נראה לך שיהיה להבא למקום ההוא...
אני מאוד מקווה שזה לא יקרה לי שוב
דברתי עם ירון רציתי ללכת לזמיר אבל זה 24+ ובחיים לא יכניסו 3 בני 21+ שאחד מהם כבר חצי שיכור (חבר שלי) בלי שהם בכלל מכירים מישהו או משהו שם

לגבי ערן אמרתי שזה טירוף לנגן תקליטים אתה יודע מה? אולי אפילו אמרתי דברים קשים יותר...
קיצר הבן אדם או אולי כמה אנשים ששמעו אותי ויביאו תציטוט פה מקבלים תקליט חתום של שלגיה ושבעת הגמדים


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jan-29-2005 18:21 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Silky21
Junior tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: Rishon Le Zion

גת רימון
חהחה ?


___________________
Trance addicts unite !
www.psytranceportal.com

Old Post Jan-29-2005 19:18  Maldives
Click Here to See the Profile for Silky21 Click here to Send Silky21 a Private Message Visit Silky21's homepage! Add Silky21 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
להבא?!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

למה נראה לך שיהיה להבא למקום ההוא...
אני מאוד מקווה שזה לא יקרה לי שוב
דברתי עם ירון רציתי ללכת לזמיר אבל זה 24+ ובחיים לא יכניסו 3 בני 21+ שאחד מהם כבר חצי שיכור (חבר שלי) בלי שהם בכלל מכירים מישהו או משהו שם

לגבי ערן אמרתי שזה טירוף לנגן תקליטים אתה יודע מה? אולי אפילו אמרתי דברים קשים יותר...
קיצר הבן אדם או אולי כמה אנשים ששמעו אותי ויביאו תציטוט פה מקבלים תקליט חתום של שלגיה ושבעת הגמדים


בלי תירוצים אחי הלכת לשם פעם אחת עשית תפדיחה

ולמה טירוף לנגן תקליטים!?

Old Post Jan-29-2005 19:58 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
THE_BLUE_DRAGON
NATURE ONE 2008



Registered: Oct 2003
Location:

היה ממש אינטימי ונחמד אתמול!
מאוד שמח.


ותמונות אפשר למצוא כאן בגלרייה.



___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!

Old Post Jan-29-2005 20:03  Israel
Click Here to See the Profile for THE_BLUE_DRAGON Click here to Send THE_BLUE_DRAGON a Private Message Visit THE_BLUE_DRAGON's homepage! Add THE_BLUE_DRAGON to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

היה סוף!!!

כמובן שהסאונד היה לא משהו אבל זה הספיק לכל האנשים האיכותיים שבאו...כן כן אחד הדברים החשובים ביותר הוא זה שאם אני לא טועה אתמול היו אך ורק! אנשים שבאמת באו רק בישביל המוזיקה... היה פשוט נפלא לראות את כולכם!

הלוואי שיהיו כמה שיותר מסיבות כאלה!!!

תודה לכולם ונפגש ביום חמישי בווקס!


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Jan-29-2005 22:00  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Sniper
תירוצים זה ממש לא,
בא אני יספר לך סיפור קטן, חבר שלי שאני לא יזכיר את שמו
פותח היום מקום חדש, ביקום.

סיבה א למה אני לא מגיע

חבר טוב מאוד מאוד מאוד מאוד שלי חוגג היום 20 במקום החדש שכתבתי למעלה

סיבה ב' למה אני לא מגיע


כל החברים שלי ודגש על כללל החברים שלי לא סובלים מוזיקה אלקטרונית
והם הכי לא ירצו לבוא
ואם הם לא יבואו אני לא יבוא לבד

סיבה ג' למה אני לא מגיע

ואגב, גיל תאמין לי שאני רוצה לבוא
אבל מה אני יכו ללעשות?? זה די נדיר שכל הח'ברה שבצבא אצלנו יוצאים ביחד כי הרוב לוחמים והם לא כל חמשוש בבית

וגם אין מצב שאני ישכנע אותם עכשיו לבוא היום
כי ציינתי מספיק סיבות למעלה, וגם החבר שיש לו יום הולדת סגר עם החבר שלי שפותח מקום שהוא חוגג שם יום הולדת וזה סגור כברלפני שבוע שבועיים..


מצטער, אני באמת לא מתרץ זה לא שאני נשאר בבית או משהו
ולא בא לי לצאת


איזה סוג של מקום חבר שך פתח שאסור להגיד תשם שלו ?

ואחי כמו שאדיר כתב:

quote:
תראה לא אומר שאין לך מה לעשות ..
כי זה בטוח יש לך ..
אבל מה שאמרת לגבי חברים זה דפוק בהחלט!!
תשאל את שחר הוא יסביר לך למה אני חושב ככה
אולי תבין .
אבל בקטנה הפסד שלך .
גם באילטה לא היית..


ראסמי אם תחכה ללכת עם החברים אתה תדפק
גם לי הרבה חברים לא אוהבים מוזיקה אלקטרונית ולא רוצים לבוא, ואלה שכן מסכימים לנסות לא יעברו סלקציה בגלל שהם נראים עושים בלאגן. אז מה לעשות לא לצאת למסיבות טובות?? באים לבד...שישי אחד בלי החברים...תאמין לי אתה לא תתחרט שבאת!!
וד"א גם חברים אפשר לשכנע
חברה שלי הסכימה לבוא לווקס!!
אני בטוח שאם היא השתכנעה חברים שלך ישתכנעו גם

quote:
Originally posted by Sniper
אמרתי לך, תאמין לי שאני מעדיף לבוא..
אבל יש לי כבר תוכניות ולא נעים לי לשנות בדקה ה90..

ונכון לא הייתי באילטה בגלל היום הולדת של חברה שלי, סיבה מספיק מצדקת לדעתי.. באילטה הראשון הייתי ועוד עזרתי לגיל ואלי המון, ת'יכול לשאול אפילו..

בעזרת ה' באילטה הבא אני מקווה מאוד להפגין נוכחות..


אחי מוזיקה קודמת לכל!!!
סתם וואלה יומולדת זה יומולדת

בתאריך של ארמין אחד שאני מכיר עושה מסיבת גיוס
שאל אותי לאן אני הולך אליו או לארמין אני עושה לו ברור ארמין
תכלס מי יוותר על ארמין בשביל מסיבת גיוס חחחחחחחחחחחחחחחח
תכלס לא סובל תהומו הזה גם ככה לא הייתי בא לו למסיבת גיוס

Last edited by Shahar on Jan-30-2005 at 03:26

Old Post Jan-30-2005 03:19 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

quote:
Originally posted by Shahar
בתאריך של ארמין אחד שאני מכיר עושה מסיבת גיוס
שאל אותי לאן אני הולך אליו או לארמין אני עושה לו ברור ארמין
תכלס מי יוותר על ארמין בשביל מסיבת גיוס חחחחחחחחחחחחחחחח
תכלס לא סובל תהומו הזה גם ככה לא הייתי בא לו למסיבת גיוס


חחחחחחחחחחחחח הצלחנו להשפיע עליך !!!
לך תשתה קצת מים ...

טוב סיכום שלי:
היה ממש טוב אם זה במוזיקה האיכותי
ואם זה לראות אנשים שכיף לראות כל פעם מחדש..

אז מה היה לנו שם בדיוק:
מוזיקה איכותית
מקום קטן (מזל שיש שירותים)
סאונד חראאאאאא בלבן .. למזלנו ניגנו מהמיטב.
אלכוהול של 2 שקל .
תאורה מפריעה לעצמה.
קהל איכותי .

תודות:
לשמואל שנענה לבקשה והגיע להפריע לכולם
לצח - סוף סוף ראובן יודע מי זה וינטר
לירון - שהתנסה בניסוי אלכוהולי מסוכן ושרד

בגדול היה לי סופ"ש חרא זהו
שבוע טוב לכולם .


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Jan-30-2005 03:35  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Huge-A
חחחחחחחחחחחחח הצלחנו להשפיע עליך !!!
לך תשתה קצת מים ...


תכלס אם זה היה חבר שאני אוהב הייתי הולך לעשות כבוד וממשיך לארמין
גם ככה הלפרין לא מעניין וצריך להעביר תזמן עד 2

quote:
אז מה היה לנו שם בדיוק:
תאורה מפריעה לעצמה.


מה נסגר עם הלייזר המוזר שהיה מכוון לקהל ולא זז? תכלס לא ראיתי כלום הייתי צריך לזוז מזה כל פעם

Old Post Jan-30-2005 03:40 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Silky21 & Ronaldo Robotika *birthday party* 28.01.05
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID PLZ on this 2 dance tracks thx.... [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKid Blue - Orange Ultimate Dub [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:10.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!