|
| quote: | Originally posted by Sniper
תירוצים זה ממש לא,
בא אני יספר לך סיפור קטן, חבר שלי שאני לא יזכיר את שמו
פותח היום מקום חדש, ביקום.
סיבה א למה אני לא מגיע
חבר טוב מאוד מאוד מאוד מאוד שלי חוגג היום 20 במקום החדש שכתבתי למעלה
סיבה ב' למה אני לא מגיע
כל החברים שלי ודגש על כללל החברים שלי לא סובלים מוזיקה אלקטרונית
והם הכי לא ירצו לבוא
ואם הם לא יבואו אני לא יבוא לבד
סיבה ג' למה אני לא מגיע
ואגב, גיל תאמין לי שאני רוצה לבוא
אבל מה אני יכו ללעשות?? זה די נדיר שכל הח'ברה שבצבא אצלנו יוצאים ביחד כי הרוב לוחמים והם לא כל חמשוש בבית
וגם אין מצב שאני ישכנע אותם עכשיו לבוא היום
כי ציינתי מספיק סיבות למעלה, וגם החבר שיש לו יום הולדת סגר עם החבר שלי שפותח מקום שהוא חוגג שם יום הולדת וזה סגור כברלפני שבוע שבועיים..
מצטער, אני באמת לא מתרץ זה לא שאני נשאר בבית או משהו
ולא בא לי לצאת |
איזה סוג של מקום חבר שך פתח שאסור להגיד תשם שלו ?
ואחי כמו שאדיר כתב:
| quote: | תראה לא אומר שאין לך מה לעשות ..
כי זה בטוח יש לך ..
אבל מה שאמרת לגבי חברים זה דפוק בהחלט!!
תשאל את שחר הוא יסביר לך למה אני חושב ככה
אולי תבין .
אבל בקטנה הפסד שלך .
גם באילטה לא היית.. |
ראסמי אם תחכה ללכת עם החברים אתה תדפק
גם לי הרבה חברים לא אוהבים מוזיקה אלקטרונית ולא רוצים לבוא, ואלה שכן מסכימים לנסות לא יעברו סלקציה בגלל שהם נראים עושים בלאגן. אז מה לעשות לא לצאת למסיבות טובות?? באים לבד...שישי אחד בלי החברים...תאמין לי אתה לא תתחרט שבאת!!
וד"א גם חברים אפשר לשכנע 
חברה שלי הסכימה לבוא לווקס!!
אני בטוח שאם היא השתכנעה חברים שלך ישתכנעו גם 
| quote: | Originally posted by Sniper
אמרתי לך, תאמין לי שאני מעדיף לבוא..
אבל יש לי כבר תוכניות ולא נעים לי לשנות בדקה ה90..
ונכון לא הייתי באילטה בגלל היום הולדת של חברה שלי, סיבה מספיק מצדקת לדעתי.. באילטה הראשון הייתי ועוד עזרתי לגיל ואלי המון, ת'יכול לשאול אפילו..
בעזרת ה' באילטה הבא אני מקווה מאוד להפגין נוכחות.. |
אחי מוזיקה קודמת לכל!!!
סתם וואלה יומולדת זה יומולדת 
בתאריך של ארמין אחד שאני מכיר עושה מסיבת גיוס
שאל אותי לאן אני הולך אליו או לארמין אני עושה לו ברור ארמין
תכלס מי יוותר על ארמין בשביל מסיבת גיוס חחחחחחחחחחחחחחחח
תכלס לא סובל תהומו הזה גם ככה לא הייתי בא לו למסיבת גיוס 
Last edited by Shahar on Jan-30-2005 at 03:26
|