Mijn god,nu snap ik waarom wij hier niet meer weten wat feesten is,amerika lijkt me momenteel meer "trance-nation" dan ons land.
Marcus zal ze er wel heenlokken en kamertjes verhuren om een beetje bij te beunen!
Maja,snap ook wel dat dj's het daar enorm vet vinden om te draaien,de feesten die hier voor een groot deel worden gegeven lijken nie eens meer op "feesten"
Hier en daar zie ik af en toe nog wel eens een line-up die me leuk lijkt maar dat zijn over het algemeen nog onbekende namen ook.
De meer bekende feesten vind ik constant TE half/half qua line-up om mn auto mee te vermoeien,dat was volgens mij ooit wel anders,toen kon je amper kiezen waar je heen moest:P
Wel leuk eigenlijk om int voorjaar zo'n weekje te pakken,maar wel duur denk ik als je alles bij elkaar rekent?
Feb-23-2005 08:20
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Donna
Mijn god,nu snap ik waarom wij hier niet meer weten wat feesten is,amerika lijkt me momenteel meer "trance-nation" dan ons land.
Marcus zal ze er wel heenlokken en kamertjes verhuren om een beetje bij te beunen!
IK denk dat het er meer mee te maken heeft dat alles in Amerika "bigger en better" moet en KAN men heeft daar gewoon meer geld te spenderen. En de DJ's die denken, allicht weekie Amerika en flink verdienen.
BTW: Tering wat is het weer koud, mijn vingers zijn bijna bevroren
Feb-23-2005 16:22
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
stem hier op de genomineerden in alle categorieen...
Aparte nominaties trouwens:
Best Underground Dance Track: Deep Dish - Flash Dance
Best Dance Event: Trance Energy
Last edited by Tim81 on Mar-04-2005 at 17:05
Mar-04-2005 17:00
DarkAngel
.
Registered: Nov 2002
quote:
Originally posted by Tim81
Best Dance Event: Trance Energy
WMC is only a few weeks away. How times flies by, eh?
Mar-04-2005 23:06
DarkAngel
.
Registered: Nov 2002
Mar-06-2005 10:06
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Snap die reply van Donna wel ja.
Maar je moet erbij bedenken dat in Amerika ze minder last hebben van sluitingstijden e.d, plus dat het daar een stuk beter weer is. Feesten van 10 tot 12 in de middag op een terras zou jammergenoeg in NL bijna nooit kunnen. Geen ruimte voor, mag niet van de overheid (geluidsoverlast) etc etc. Best jammer...
Dikke lineups inderdaad. Maar een vraag: zijn al die parties openbaar? Want ik las vorig jaar dat het altijd moeilijk was om binnen te komen. Oftewel: is er voor de meeste feesten vvk?
Mar-06-2005 10:15
Edwin B
tranceaddict
Registered: Sep 2003
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar je moet erbij bedenken dat in Amerika ze minder last hebben van sluitingstijden e.d, plus dat het daar een stuk beter weer is. Feesten van 10 tot 12 in de middag op een terras zou jammergenoeg in NL bijna nooit kunnen. Geen ruimte voor, mag niet van de overheid (geluidsoverlast) etc etc. Best jammer...
Dikke lineups inderdaad. Maar een vraag: zijn al die parties openbaar? Want ik las vorig jaar dat het altijd moeilijk was om binnen te komen. Oftewel: is er voor de meeste feesten vvk?
Je kan voor bijna alle feesten in de clubs de kaarten via internet bestellen. Het enigste wat je nodig hebt is een creditcard. Dat van dat niet binnenkomen is wat overdreven. De mensen die ik ken die er al geweest zijn zijn overal zonder enige moeite binnengekomen.
27/05 Sander Kleinenberg - Asta
15/07 Extrema Outdoor
19/07-02/08 IBIZA !!!
Mar-06-2005 16:19
Robert
Nick Robertson
Registered: Jan 2001
Originally posted by SnuggLe
Voor de meeste feesten is er geloof ik wel een voorverkoop, anders moet je gewoon lekker vroeg komen. En zo niet, het is de VS, als je bekend bent, de goeie mensen kent of genoeg geld hebt dan kom je er ook wel in..
Mar-07-2005 05:34
Roos22
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2004
Ik ben er ook bij dit jaar van 22 maart t/m 29 maart. Mijn 5 days pass voor Space is besteld en voor Ultra heb ik ook mijn entree ook voor elkaar.
I'm ready to do some serious party!!! enne music is my energy!
Mar-07-2005 10:42
eXos
The Delight
quote:
Originally posted by Roos22
Ik ben er ook bij dit jaar van 22 maart t/m 29 maart. Mijn 5 days pass voor Space is besteld en voor Ultra heb ik ook mijn entree ook voor elkaar.
I'm ready to do some serious party!!! enne music is my energy!
Mag ik mee?
Mar-07-2005 12:42
Jordi Bouman
Junior tranceaddict
Registered: Nov 2004
22 Maart 2005
Opium Miami
Opium Garden:
Özgür Can
Matthew Dekay
Thomas Penton
Chris & Kai
Jordi Bouman
Mason
Imperial Room:
DJ Jorgenson
Gene Farris
100% Isis
DJ Lomed
DJ Lady Ace
DJ Denniz
Alle Nederlanders..........pb of mail me voor gastenlijst!
Last edited by Jordi Bouman on Mar-08-2005 at 20:17
Mar-08-2005 07:50
Robert
Nick Robertson
Originally posted by Jordi Bouman
22 April 2005
Opium Miami
Opium Garden:
Özgür Can
Matthew Dekay
Thomas Penton
Chris & Kai
Jordi Bouman
Mason
Imperial Room:
DJ Jorgenson
Gene Farris
100% Isis
DJ Lomed
DJ Lady Ace
DJ Denniz
Alle Nederlanders..........pb of mail me voor gastenlijst!
Gaaf, maar ik hoop dat je 22 maart bedoeld. Zo wel, doe mij er maar op dan