Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity Line-up
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

Ik vind de line up van de ene kant jammer door het mindere aanbod van trance maar van de andere kant wel vet een aantal nieuwe namen en uiteraard gaan Mauro Picotto & Marco V ook zeker de show stelen! Verder ben ik ook zeer benieuwd naar de gig van X-Press 2! Ik ben er zeker bij!

ps voor de mensen die net uit de kroeg terug komen met hun zatte harses en hier nog even het forum checken en nog even wat willen "after"-chillen =>
Armin van Buuren's set from last saturday 27/10/2001 at Club O (The Hague) (http://www.eau.nl) will be broadcasted saturdaynight 3rd of November on radio 538 between 3.00AM- 4.30AM.

Sasha!

Old Post Nov-04-2001 00:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PCP2017
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2001

Line-up ziet er veel belovend uit dit keer!
Die 2 uur voor elk is ook echt beter, dan gaat het tenminste ergens over en moeten ze echt laten zien wat ze waard zijn.
Normaal zijn sets toch iets te kort en is het een kwestie van plaatje of 10 draaien, wat meestal toch neerkomt op bekende tunes knallen en inpakken.
Je kan trouwens wel lekker vernieuwend gaan zitten doen maar ik hoop dan wel dat de onbekende namen het publiek ook goed kunnen boeien en er geen "Green Velvet"-situaties ontstaan zoals vorig jaar.
De main hielt het toen massaal! voor gezien en vertrok.
Resultaat: abnormale opstoppingen in de smalle gangetjes en je een uur door een fel verlichte (hint: dimmen die tl's) gang duwen op weg naar een andere zaal, wat je feestvreugde geen goed doet!
Ingang/garderobe was vorig jaar een belevenis opzich!
Ben echt op veel feesten geweest maar zoiets had ik nog nooit gezien, echt super gefixt!! Dus als het even kan weer net zo, de Europa-hal gebruiken ze toch nooit. (Jammer genoeg niet, deze zaal ruled vet en is niet normaal groot)
WC's zijn altijd een enorme ramp op IC, is denk ik ook weinig aan te doen omdat er gewoon bij een aantal zalen veel te kleine wc-blokken staan, met een beurs is dat okee, maar tijdens IC is het daar gewoon verrot druk en moet je waden door pis ed! Lekker als je schoenen niet wd zijn.
Voor de rest is het fijn dat die radiozaal is opgezout, dat ging helemaal nergens over vorig jaar!
(Net zoals Tiesto in dat lullige zaaltje laten draaien, terwijl 70% van de mensen hem graag wil horen spinnen!?)
Het tijdstip is ook iets gunstiger dit jaar omdat oud&nieuw niet gelijk de dag erna is.
Zondag en maandag genoeg tijd om bij te komen dus.
Ga nu maar eens opzoek naar wat info over de geboekte onbekende namen, want ben erg benieuwd wat deze al gedaan hebben en wat hun stijl van draaien zoal is?
De bekende namen zijn top natuurlijk; Clark, Marco V & Sven V, Holden,
Picotto,Foort,Pappa en Liebling!!!!!!!!!
Minder bekende namen betekent ook minder sets missen, heb toch geen tijd om 15 dj's te checken.
Dus IC 2001 wordt denk ik een nacht vol kwaliteit met lange goede sets van top jockeys in een kickass lokatie vol met hopelijk wat "oudere" Partypeople.
Een nederlandse houseparty op z'n allerbest!
Het aftellen kan beginnen..........IC2001...CUTHERE&THEN!

Old Post Nov-04-2001 01:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for PCP2017 Click here to Send PCP2017 a Private Message Add PCP2017 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Want dat is mijn grootste ergernis van feesten met bijv. Johan Gielen, Tiesto etc. Het mainstream trance publiek komt op deze namen af en maalt er vervolgens niet om dat zo´n dj erge fouten maakt in zijn set of dat ie een standaard set neerzet en dan snel weer de auto naar huis (of t volgende feest) pakt.
Als ik naar een feest ga, gaat het mij 90% om de dj´s, dus of ze technisch goed draaien, of ze nieuwe platen draaien of ze innovatieve mixen erin knallen, en de overige 10% is voor sfeer, aankleding, etc.
Met deze line-up verwacht ik de hele nacht verbaasd te worden met deze dingen waar ik om vraag op een feest. En wat zal t top zijn om weer s wat nieuwe dj´s te horen!!

Dit is dus precies wat ik bedoel...
Sorry, kweenie of je ooit nog bij een set van Tiesto bent geweest maar zijn sets zijn dus echt niet "rommelig" of "vol met grote fouten". En dat deze muziek "achterhaald" is mag je best vinden, is het dan ook maar een reden om het in de oude doos te stoppen?? Ik ben van mening dat er nog genoeg goeie trance uitgebracht wordt en dat je je niet blind moet kijken op die commerciele bagger die uitkomt. Ik weet zeker dat als PvD PPK erop legt dat jullie het ook mooi vinden. Maar als Tiesto of Gielen het doet is het zeker minder...
Zoals ik al zei erger ik me ook helemaal kapot als er ge-heee-hoooot wordt door die kneusjes... Of mensen die de hele avond stilstaan omdat ze kunnen zeggen tegen hhun vrienden op maandag dat ze "er geweeest zijn". Kan mij het boeien. Ik stoor me er niet aan en ik luister wel of er goed gedraaid wordt of niet.
Dacht dat je zo tolerant en correct was, maar je doet nu precies hetzelfde....

GreetZ, DC

Old Post Nov-04-2001 10:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by Ding Chavez

En dat deze muziek "achterhaald" is mag je best vinden, is het dan ook maar een reden om het in de oude doos te stoppen?? Ik ben van mening dat er nog genoeg goeie trance uitgebracht wordt en dat je je niet blind moet kijken op die commerciele bagger die uitkomt. Ik weet zeker dat als PvD PPK erop legt dat jullie het ook mooi vinden. Maar als Tiesto of Gielen het doet is het zeker minder...

Ik beweer ook niet dat trance maar gelijk vergeten moet worden. Het enige wat ik wil zeggen is dat ik het gezeur over het ontbreken van een uplifting-trance zaal (er is weldegelijk een trance-zaal aanwezig, namelijk de Progressive-zaal) niet begrijp aangezien Innercity blijkbaar wil staan voor vooruitstrevende, innovatieve muziek en niet voor de platte trance die door sommige mensen zo node gemist wordt.
Je zegt dat we ons niet zo moeten blind staren op de commerciele bagger die uitkomt, het is echter wel de commerciele bagger die door al jullie gevierde namen week in week uit op de draaitafels wordt gelegd. Zo wordt het wel heel moeilijk om trance niet te associeren met, zoals jij het noemt, commerciele bagger.
Ik ben van mening dat het juist de trance-liefhebbers zijn die zich schuldig maken aan blindstaren. En wel het blindstaren op trance. Veel mensen (natuurlijk, er zijn genoeg uitzonderingen) stellen zich simpelweg niet open voor andere muziek-soorten. Er hoeft maar iets gedraaid te worden (bijvoorbeeld Cross op TE) wat niet onder de noemer toegankelijke, melodieuze-trance valt of het is alweer gelijk te soft, te eentonig of te saai want "Armin roelt namelijk gewoon!!".

Overigens maak ik geen enkel verschil tussen Tiesto, Gielen of Paul van Dyk. Ik begrijp de heisa rondom Paul van Dyk niet zo goed. Iedereen noemt hem maar "God" en hij is zo ontzettend speciaal enzovoorts. Wat maakt hem nou zo anders en "specialer" dan een Tiesto of Johan Gielen? De platenkeuze en stijl verschilt zo gek veel niet van elkaar. Ze draaien alledrie de welbekende hitjes. Ik ben dus absoluut niet gecharmeerd van Paul van Dyk, vorig jaar Innercity vond ik hem echt slaap-ver-wek-kend!

Maar goed, het lijkt erop dat er weer een leuke discussie is gestart. Eindelijk weer eens een zinvolle thread! Ik wacht graag jullie reacties af.

Old Post Nov-04-2001 13:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur

ik vind de line-up verrassend goed ..op eerste gezicht lijkt het wat minder maar het is kwaliteit door en door....

ik ben heel erg benieuwd naar xpress2 die gebruiken nl 6 draaitafels ofzo...hmmm en de techno zaal is lekka... dave chris en terrence hmm interessant... mauro (die heb ik nog nooit gezien wheheh) marco en Sven ik kan niet wagten....

BUT first ILLLLLLLLLLLLLLT woohoo

(ik zit nu weer thuis in NL dus ik post wat meer whhe)

Old Post Nov-04-2001 14:04  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

quote:
Originally posted by Jukx

Ik beweer ook niet dat trance maar gelijk vergeten moet worden. Het enige wat ik wil zeggen is dat ik het gezeur over het ontbreken van een uplifting-trance zaal (er is weldegelijk een trance-zaal aanwezig, namelijk de Progressive-zaal) niet begrijp aangezien Innercity blijkbaar wil staan voor vooruitstrevende, innovatieve muziek en niet voor de platte trance die door sommige mensen zo node gemist wordt.

Daar hoor je mij ook niet over, heel goed dat Innercity ook andere stijlen aan bod laat en er zijn genoeg andere feesten die meer op Trance concentreren.

quote:

Je zegt dat we ons niet zo moeten blind staren op de commerciele bagger die uitkomt, het is echter wel de commerciele bagger die door al jullie gevierde namen week in week uit op de draaitafels wordt gelegd. Zo wordt het wel heel moeilijk om trance niet te associeren met, zoals jij het noemt, commerciele bagger.

Je moet wel een verschil maken tussen wat ik noem "commerciele bagger" (ok, misschien wat overdreven) en, naar mijn mening, wel goede platen die door mensen toch uitgebracht worden om er wat geld mee te verdienen nu Trance populair is. De dicussie over commercieel: wel of niet goed hebben we al gevoerd zo'n beetje dus daar wil ik maar niet meer op in gaan. Maar wat ik wel wil zeggen is dat de massa die nu die platen koopt omdat het nu "in" is, straks weer op een andere stijl overstapt omdat trance "so 8 minutes ago" is...

quote:

Ik ben van mening dat het juist de trance-liefhebbers zijn die zich schuldig maken aan blindstaren. En wel het blindstaren op trance. Veel mensen (natuurlijk, er zijn genoeg uitzonderingen) stellen zich simpelweg niet open voor andere muziek-soorten. Er hoeft maar iets gedraaid te worden (bijvoorbeeld Cross op TE) wat niet onder de noemer toegankelijke, melodieuze-trance valt of het is alweer gelijk te soft, te eentonig of te saai want "Armin roelt namelijk gewoon!!".

Misschien heb je hier wel gelijk in... Ik ga idd niet naar Innercity omdat ik het niet aandurf 100 piek neer te leggen voor iets waar ik niet weet wat ik ervan moet verwachten. Nu kun je natuurlijk gaan zeggen dat ik dan ook 1 van de massa ben die met trance meeloopt, alleen kan ik er niks aan doen dat de muziekstijl waar ik van hou nu ineens populair is. En dat over Cross op TE is natuurlijk (hoop ik) wat overdreven, maar ik begrijp je punt wel. Maar het zijn vooral de meelopers die niets anders willen dan toegankelijke, melodieuze-trance. Tiesto's sets bestaan ook niet alleen uit toegankelijke platen al ben ik het wel met je eens dat tegenwoordig wel erg veel dezelfde platen hoort op een feest. 4 keer PPK op TE is gewoon niet normaal. Waar is de tijd dat je een plaat nooit meer dan 1 keer op een feest hoorde...

GreetZ, DC

Old Post Nov-04-2001 14:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

quote:

Daar hoor je mij ook niet over, heel goed dat Innercity ook andere stijlen aan bod laat en er zijn genoeg andere feesten die meer op Trance concentreren.

Je moet wel een verschil maken tussen wat ik noem "commerciele bagger" (ok, misschien wat overdreven) en, naar mijn mening, wel goede platen die door mensen toch uitgebracht worden om er wat geld mee te verdienen nu Trance populair is. De dicussie over commercieel: wel of niet goed hebben we al gevoerd zo'n beetje dus daar wil ik maar niet meer op in gaan. Maar wat ik wel wil zeggen is dat de massa die nu die platen koopt omdat het nu "in" is, straks weer op een andere stijl overstapt omdat trance "so 8 minutes ago" is...

Misschien heb je hier wel gelijk in... Ik ga idd niet naar Innercity omdat ik het niet aandurf 100 piek neer te leggen voor iets waar ik niet weet wat ik ervan moet verwachten. Nu kun je natuurlijk gaan zeggen dat ik dan ook 1 van de massa ben die met trance meeloopt, alleen kan ik er niks aan doen dat de muziekstijl waar ik van hou nu ineens populair is. En dat over Cross op TE is natuurlijk (hoop ik) wat overdreven, maar ik begrijp je punt wel. Maar het zijn vooral de meelopers die niets anders willen dan toegankelijke, melodieuze-trance. Tiesto's sets bestaan ook niet alleen uit toegankelijke platen al ben ik het wel met je eens dat tegenwoordig wel erg veel dezelfde platen hoort op een feest. 4 keer PPK op TE is gewoon niet normaal. Waar is de tijd dat je een plaat nooit meer dan 1 keer op een feest hoorde...

GreetZ, DC

Ja wat moet ik nou met die diplomatieke antwoorden van je!? Hier kan ik toch niet op in gaan!
Je wordt bedankt!

Old Post Nov-04-2001 16:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Dacht dat je zo tolerant en correct was, maar je doet nu precies hetzelfde....

GreetZ, DC

en ik maar denken dat ik die (dat?) imago al lang en breed kwijt was geraakt

ik heb er verder weinig op te zeggen...het is allemaal onzettend persoonsgebonden. jij vindt tiesto etc goed, terwijl ik dat al slechte "trance" (of hoe t ook maar heet) vindt, ik ben wild van PvD, terwijl Jukx dat hetzelfde vindt als wat ik van tiesto etc vind...ik hoop gewoon dat het een vette IC wordt en dat er alleen maar muziekliefhebbers komen en niet de meelopers waar jij het ook over hebt....na jah.....wat boeit het ook...ieder zijn dj

Old Post Nov-04-2001 19:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Jullie zijn echt veel te wakker voor een normale zondag,
Ik weet alleen nog maar dat ik er zin in heb, en dat die line-up wel goed zit. Kga deze week op mn studie wel weer formeel competent abominabel lullen, maar nu ff niet.

www.balticbastian.com/

Old Post Nov-04-2001 19:29  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
michiel
DJ RUSH

de cd zal wel gedaan gaan worden door lucien foort

en...obi....vertel nou ns eerlijk: waarom heeft id&t nou ruzie met tiesto?????

later

michiel

I was five and he was six, we rode on horses made of sticks, he wore black and I wore white, he would always win the fight, bang bang. He shot me down, bang bang, I hit the ground, bang bang, that awful sound, bang bang, my baby shot me down...

Dominik Eulberg - Flora & Fauna

Old Post Nov-04-2001 20:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for michiel Click here to Send michiel a Private Message Add michiel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by michiel

JAAAAA, dat zou ik eigenlijk ook wel een keer willen weten.. Obi

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Nov-04-2001 21:03  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Obi
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by michiel

Nou, een tijdje geleden deed op internet het gerucht de ronde dat Tiësto 'ruzie' zou hebben met ID&T. Dat is NIET het geval.

Het gerucht is volgens mij uit twee dingen voortgekomen:

- Het feit dat Tiësto in de (relatief kleine) Progressive zaal draaide op Innercity vorig jaar:

Tiësto heeft daar op EIGEN VERZOEK gestaan. Hij wílde niet op de mainstage, maar heeft verzocht in de progressive-zaal op te treden. En zo geschiedde.

- Het feit dat Tiësto de laatste tijd niet op onze feesten staat:

De reden dat Tiësto maar op één feest van ons heeft gestaan dit jaar (Dutch Dimension) is omdat tiësto op dit moment de Tiësto Solo-tour houdt. Omwille van de exclusiviteit heeft hij het aantal boekingen enorm beperkt dit jaar. Ook heeft hij veel optredens in het buitenland.

Nogmaals wil ik benadrukken: Tiësto heeft geen ruzie met ID&T, dit is slechts een gerucht wat z'n eigen leven is gaan leiden.

Old Post Nov-04-2001 21:20 
Click Here to See the Profile for Obi Click here to Send Obi a Private Message Visit Obi's homepage! Add Obi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity Line-up
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Hardstyle Track [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAnna Nalick - "Breathe" (Blake Jarrell Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:36.

Forum Rules: