|
Line-up ziet er veel belovend uit dit keer!
Die 2 uur voor elk is ook echt beter, dan gaat het tenminste ergens over en moeten ze echt laten zien wat ze waard zijn.
Normaal zijn sets toch iets te kort en is het een kwestie van plaatje of 10 draaien, wat meestal toch neerkomt op bekende tunes knallen en inpakken.
Je kan trouwens wel lekker vernieuwend gaan zitten doen maar ik hoop dan wel dat de onbekende namen het publiek ook goed kunnen boeien en er geen "Green Velvet"-situaties ontstaan zoals vorig jaar.
De main hielt het toen massaal! voor gezien en vertrok.
Resultaat: abnormale opstoppingen in de smalle gangetjes en je een uur door een fel verlichte (hint: dimmen die tl's) gang duwen op weg naar een andere zaal, wat je feestvreugde geen goed doet!
Ingang/garderobe was vorig jaar een belevenis opzich!
Ben echt op veel feesten geweest maar zoiets had ik nog nooit gezien, echt super gefixt!! Dus als het even kan weer net zo, de Europa-hal gebruiken ze toch nooit. (Jammer genoeg niet, deze zaal ruled vet en is niet normaal groot)
WC's zijn altijd een enorme ramp op IC, is denk ik ook weinig aan te doen omdat er gewoon bij een aantal zalen veel te kleine wc-blokken staan, met een beurs is dat okee, maar tijdens IC is het daar gewoon verrot druk en moet je waden door pis ed! Lekker als je schoenen niet wd zijn.
Voor de rest is het fijn dat die radiozaal is opgezout, dat ging helemaal nergens over vorig jaar!
(Net zoals Tiesto in dat lullige zaaltje laten draaien, terwijl 70% van de mensen hem graag wil horen spinnen!?)
Het tijdstip is ook iets gunstiger dit jaar omdat oud&nieuw niet gelijk de dag erna is.
Zondag en maandag genoeg tijd om bij te komen dus.
Ga nu maar eens opzoek naar wat info over de geboekte onbekende namen, want ben erg benieuwd wat deze al gedaan hebben en wat hun stijl van draaien zoal is?
De bekende namen zijn top natuurlijk; Clark, Marco V & Sven V, Holden,
Picotto,Foort,Pappa en Liebling!!!!!!!!!
Minder bekende namen betekent ook minder sets missen, heb toch geen tijd om 15 dj's te checken.
Dus IC 2001 wordt denk ik een nacht vol kwaliteit met lange goede sets van top jockeys in een kickass lokatie vol met hopelijk wat "oudere" Partypeople.
Een nederlandse houseparty op z'n allerbest!
Het aftellen kan beginnen..........IC2001...CUTHERE&THEN!
|