Originally posted by dbl
undrar också det.. och när serien gick här i sverige så tyckte jag inte den va nått vidare direkt faktiskt.. kollade dock när jag va uttråkad.. haha
exakt.. stargate är kanondåligt jämnfört med StarTrek ...
Feb-06-2005 12:57
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by jofawe
exakt.. stargate är kanondåligt jämnfört med StarTrek ...
Stargate Atlantis är dock ett gäng bättre, jag har alltid gillat myten & mystiken kring Atlantis även om Amerikanarna inte lyckas hålla kvar mystiken i detta och många avsnitt är rätt lika och upprepande handlingar men den har sina stunder då den är riktigt spännande.
Star Trek - Enterprise säsong 3 är den hittills bästa Star Trek serien
(nästa fredag sänds i USA "s04e14-The Aenar" som man tar hem på lördagen)
Originally posted by St_Andrew
joey suger dase imo
the apperentice är däremot riktigt bra imo, iaf förra sesongen, den som är nu verkar lite B dock, för mkt intriger och stuff... vet inte om du sett förra veckans episod? men dom bråka typ hela tiden, lite för mkt imo... the apprentice ska ju vara mer om buisness liksom
Jo jag har sett både förra och det här avsnittet. Det man har blivit lite förvånad över alla säsongerna är faktiskt hur många idioter dem finner. Jag menar, måste ju finnas bättre ledare någonstans i staterna? Vissa är ju usla ledare :/
Sen är det ju lite kul att de alltid hittar något psykfall.
Hur som så är det Donald som gör programmet bra
Så jävla skön han är
Feb-06-2005 19:41
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Kvicket
Jo jag har sett både förra och det här avsnittet. Det man har blivit lite förvånad över alla säsongerna är faktiskt hur många idioter dem finner. Jag menar, måste ju finnas bättre ledare någonstans i staterna? Vissa är ju usla ledare :/
Sen är det ju lite kul att de alltid hittar något psykfall.
Hur som så är det Donald som gör programmet bra
Så jävla skön han är
asså, dom bästa ledarna behöver inte vinna en dokusåpa för att bevisa att dom är bra ledare
donalt trump är riktigt skön, men jag tror han kan vara ett riktigt ass sometimes irl =)
Feb-07-2005 03:12
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
jävlar i helvete vilken cliffhanger det är i avsnitt 14 av Lost .. spricker snart så spännande det är. Å avsnitt 15 är inte i sverige förrens imorgon eftermiddag
Feb-09-2005 12:46
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
kingpin e en riktigt tung serie.. går på fyran på måndagar vid 23
Feb-09-2005 13:09
DjDanniKay
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2004
quote:
Originally posted by jofawe
jävlar i helvete vilken cliffhanger det är i avsnitt 14 av Lost .. spricker snart så spännande det är. Å avsnitt 15 är inte i sverige förrens imorgon eftermiddag
Hehe...håller med dig, undra vad som har hänt med, du vet vem som man såg i slutet...!:!
Episoden lär väl dyka upp imorn eller sent ikväll::P
Kvikcet har ju fått mig att följa LOST och de ska jag inte klaga över.. grym serie hoppas för i helvete att de släpper ett nytt avsnitt nu på torsdag/fredag.. OC är lika bra de.. säsong 2 är inte lika som 1an men vfn.. den håller iaf
Feb-09-2005 16:08
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
sååååå, jag såg just lost för första gången, vet inte vilken episod, men den visades ikväll här så jag antar att det var den nyaste?
iaf, tyckte inte det var nått speciellt alls, ganska tråkigt faktiskt
Feb-10-2005 02:02
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by St_Andrew
sååååå, jag såg just lost för första gången, vet inte vilken episod, men den visades ikväll här så jag antar att det var den nyaste?
iaf, tyckte inte det var nått speciellt alls, ganska tråkigt faktiskt
du får nog ta och se från början så du fattar allt som har hänt och så och lär känna karaktärerna bättre...
men nytt avsnitt idag då.. weeeeeeee.. hoppas man hittar nu bara.. hehe