Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > zaterdag 10 november &joi!!!!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

Nou, ik ben duz gister komen opdagen op t feestje na veel geouwehoer..

Vanuit Ede-Wageningen zouden we de laatste trein pakken om 0:26. Wij daar wachten voor perron 3.. Om 0:26 nog nix.. Op perron 3 komt een trein aan.. Stopt ff.. Opeens vroeg iemand aan die conducteur "waar gaat deze trein heen?" waarop die conducteur zegt terwijl de deuren al dicht gingen: "naar utrecht je hebt hem gemist doei"
Nou die vent was niet de enige die hem gemist had.. We stonden daar duz met 10 man op het perron..
Na een aantal minuten kwam er een trein aan die duz naar arnhem ging.. Wij duz naar die conducteur en het hele verhaal uitleggen.. Hij bellen naar iemand en een kwartier later kregen we te horen dat we op kosten van de ns met de taxi mochten naar onze eindbestemming.
Wel jammer dat het 3 kwartier duurde voordat de eerste taxi kwam.. Deze zijn we meteen ingestapt en om 2:00 waren we in utregt..

Nou toen konden we nog gaan zoeken naar Club151.. Snel gevonden, binnen 10 minuten waren we er. Eye-riz stond ons daar al op te wachten duz dat was ook weer makkelijk.. Ongeveer een uurtje later kwam ik dago tegen (jonge wat heb jij daarvoor gedaan? )

Voor deze avond had ik duz met mezelf afgesproken nuchter te blijven.. Had ik beter niet kunnen doen.. Ik werd zooo suf van die joint van Dago, toen ik eenmaal in die sofa zat kwam ik er niet meer uit..

De muziek was egt super lekker, Eye-Riz heb een lekker setje neergezet en het was gezellig druk.. Je kon tenminste normaal gaan en staan waar je wou..

Ron een uur of 7 vonden we het mooi geweest, we waren doodmoe.. Als ik had geweten dat de eerste trein pas om 7:49 weg ging was ik nog ff gebleven.. Ach ja boeie, k ben weer thuis en een beetje uitgeslapen

1 december kom ik wel weer ff checken

Old Post Nov-11-2001 14:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

volgende keer dus een anti-slaappilletje voor Alpha!

Old Post Nov-11-2001 15:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

jhaaaaa ik gaat ook meeeeeeeee :-)

want nu weet ik het van te voren :-)
En dan neem ik wel een kilo WW mee Jeroen, gaan we flink lounchen tot 7 uur :-)

Old Post Nov-11-2001 16:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Jij met je wiet ook altijd
ik hoef mij niet suf te blowen hoor, letterlijk en figuurlijk..
Eye-Riz kan het weten hoe suf ik was gister, nou dat hoeft van mij nie hoor..
ik wil allleen nog maar pillen eigenlijk.. wiet bij pillen is trouwes wel weer relaxed maar alleen wiet.. forget it
No time for lounge

Old Post Nov-11-2001 17:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by Dj Alpha
Jij met je wiet ook altijd
ik hoef mij niet suf te blowen hoor, letterlijk en figuurlijk..
Eye-Riz kan het weten hoe suf ik was gister, nou dat hoeft van mij nie hoor..
ik wil allleen nog maar pillen eigenlijk.. wiet bij pillen is trouwes wel weer relaxed maar alleen wiet.. forget it
No time for lounge

lol! dat heb ik nou ook altijd! altijd als ik naar een feestje ga, ga ik zo min mogelijk blowen. zowiezo ben ik altijd heel erg snel stoned en ik heb geen zin om op zo'n feestje onwijs duf te gaan lopen zijn..!

Old Post Nov-11-2001 17:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

Dat heb ik nu nooit

Zelf na een dikke gerookt te hebben ga ik gewoon door met beuken, ook zonder pillen, wa da doek nie an.

LATOX!

Old Post Nov-11-2001 17:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Nou, New_Wave, dan zetten wij jou naast Dago neer met zijn wiet, en dan kijken Jukx, Alphan en ik wel hoe het met je gaat

Old Post Nov-11-2001 19:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

Misschien ga ik nog wel strippen ook soms doen mensen hele gekke dingen

Old Post Nov-11-2001 20:39  Netherlands
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Kunnen we er dan niet meteen beter die eerste ronde voor de misterverkiezing van maken zoals in die thread mmet die meeting-foto v Awakenings?

Old Post Nov-11-2001 20:58  Netherlands
New Wave

Maar dan niet met emmers water gooien want misschien heb ik wel een wit t-shirtje aan , anders gaan al die dames me gaan bespringen en dan krijg ik harde tepels

Old Post Nov-11-2001 21:36  Netherlands
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

hey, je brengt ons nog op ideeën!

Old Post Nov-11-2001 22:49  Netherlands
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

uhh.. is het verplicht mee te oden aan die verkiezing? heb niet zo erg zin om in de spott gezet te worden hehe

Old Post Nov-11-2001 23:33  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > zaterdag 10 november &joi!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother track from Behrouz_live@pacha_new_york_6-15-2007 [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGeorg Friedrich Händel - "Sarabande in D Minor" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:12.

Forum Rules: