|
Nou, ik ben duz gister komen opdagen op t feestje na veel geouwehoer..
Vanuit Ede-Wageningen zouden we de laatste trein pakken om 0:26. Wij daar wachten voor perron 3.. Om 0:26 nog nix.. Op perron 3 komt een trein aan.. Stopt ff.. Opeens vroeg iemand aan die conducteur "waar gaat deze trein heen?" waarop die conducteur zegt terwijl de deuren al dicht gingen: "naar utrecht je hebt hem gemist doei"
Nou die vent was niet de enige die hem gemist had.. We stonden daar duz met 10 man op het perron..
Na een aantal minuten kwam er een trein aan die duz naar arnhem ging.. Wij duz naar die conducteur en het hele verhaal uitleggen.. Hij bellen naar iemand en een kwartier later kregen we te horen dat we op kosten van de ns met de taxi mochten naar onze eindbestemming.
Wel jammer dat het 3 kwartier duurde voordat de eerste taxi kwam.. Deze zijn we meteen ingestapt en om 2:00 waren we in utregt..
Nou toen konden we nog gaan zoeken naar Club151.. Snel gevonden, binnen 10 minuten waren we er. Eye-riz stond ons daar al op te wachten duz dat was ook weer makkelijk.. Ongeveer een uurtje later kwam ik dago tegen (jonge wat heb jij daarvoor gedaan? )
Voor deze avond had ik duz met mezelf afgesproken nuchter te blijven.. Had ik beter niet kunnen doen.. Ik werd zooo suf van die joint van Dago, toen ik eenmaal in die sofa zat kwam ik er niet meer uit..
De muziek was egt super lekker, Eye-Riz heb een lekker setje neergezet en het was gezellig druk.. Je kon tenminste normaal gaan en staan waar je wou..
Ron een uur of 7 vonden we het mooi geweest, we waren doodmoe.. Als ik had geweten dat de eerste trein pas om 7:49 weg ging was ik nog ff gebleven.. Ach ja boeie, k ben weer thuis en een beetje uitgeslapen 
1 december kom ik wel weer ff checken 
|