Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Février 2005
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by severnayaprods
Alors toi t'as vu la tracklist de Intuition 004

pas du tout...un show de Gabri Ponticelli sur digitally Imported mais c pas lui qui a joué ces titres, c Kris O'Neil... Connais pô ce mec.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-07-2005 11:51  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by stanymi
pas du tout...un show de Gabri Ponticelli sur digitally Imported mais c pas lui qui a joué ces titres, c Kris O'Neil... Connais pô ce mec.

mdr, autant pour moi!

sinon ca existe encore DI.FM?
Je croyais que c'était devenu ETN.FM ?
pff trop à la (En-)Mass...

Old Post Feb-07-2005 12:02  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
mdr, autant pour moi!

sinon ca existe encore DI.FM?
Je croyais que c'était devenu ETN.FM ?
pff trop à la (En-)Mass...

c ets-global qui est devenu etn...digitally est tjs en place

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-07-2005 12:44  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

quote:
Originally posted by stanymi
c ets-global qui est devenu etn...digitally est tjs en place

ah ok, ca me reviens... ETS-Global + Trancesphere ont fusionné pour donner ETN...

et Precision continue son show sur DI.FM...

Jme trompe???

Old Post Feb-07-2005 13:47  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

quote:
Originally posted by Thib'
Alors, recu ce matin :

Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig Remixes)

H? bah compl?tement bluff?, c'est pas du tout le E-Craig Tech-Trance, ca m'a sembl? plutot progressive dans l'ensemble...
Et j'ai un peu de mal a discerner le 212 Remix du 212 Dub Mix...

En tout cas je suis fan, je m'attendais pas du tout ? ca!

bon je m'auto quote, en fait je viens de remarquer, a vu de nez, que les pistes press?es sur les 2 facessont les m?mes lol

vu que j'ai recu un test pressing, ca m'etonnerait pas qu'ils se soient plant?s c cons...

Quelqu'un l'a eu en release "normale" pour ?clairer ma lanterne?

Old Post Feb-07-2005 15:02  Uzbekistan
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

J'en sais rien mais j'adore aussi

Old Post Feb-07-2005 15:05  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

Above & Beyond present Tranquility Base - Getting away

ca fait plaisir de réentendre du son comme ils savaient si bien le faire, sans vocaux qui prennent la tête...
j'aime bien

Old Post Feb-07-2005 17:04  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
bon je m'auto quote, en fait je viens de remarquer, a vu de nez, que les pistes pressées sur les 2 facessont les mêmes lol

vu que j'ai recu un test pressing, ca m'etonnerait pas qu'ils se soient plantés c cons...

Quelqu'un l'a eu en release "normale" pour éclairer ma lanterne?

ton vinyl est coloré ou normal ?

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Feb-07-2005 17:32  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
bon je m'auto quote, en fait je viens de remarquer, a vu de nez, que les pistes pressées sur les 2 facessont les mêmes lol

vu que j'ai recu un test pressing, ca m'etonnerait pas qu'ils se soient plantés c cons...

Quelqu'un l'a eu en release "normale" pour éclairer ma lanterne?

J'ai recu un test pressing, un vinyl transparent ac des formes noires. La qualité est horrible mais il s'agit bien du remix et du dub.

Old Post Feb-07-2005 18:17  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Même probleme !
Le son diminue petit à petit même...

Old Post Feb-07-2005 18:42  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Bpn en fait je susi un gros blaireau, j'ai bien les 2 versions, en fait je viens de me rendre compte que le Dub Mix est identique au Remix, sauf qu'il n'y a pas de vocals...

Je préfère le Dub Mix en fait...

Et sinon nan le mien n'est pas transparent, la qualité est bonne, j'ai pas de perte de son... En tout cas, je le répète, super plaque, j'adore cette facette de E-Craig!

Old Post Feb-07-2005 20:01  Uzbekistan
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
je viens de me rendre compte que le Dub Mix est identique au Remix, sauf qu'il n'y a pas de vocals...

Old Post Feb-07-2005 20:14  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Février 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmassive massive massive ! ! ! ! ! have a listen!!! [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMANDY Vs Booka Shade - Body language [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:44.

Forum Rules: